1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan strijkt hij hem zelf op :p
     
  2. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    vage shizzle XBOXlive is D.ood gek zijn serieus 4 gasten online ofzo en 2 staan der op away

    Smartiez dacht aan iemand van NsK I non stop killing ofzo.
     
  3. Wat zijn de voordelen van vBulletin dan ten opzichte vna PHP-Nuke?
     
  4. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    Robert heb je mij removed van FL ofzo je bent erg echt Nooit jonge
     
  5. Nee man ik heb je niet geremoved, heb wat problemen thuis waardoor ik niet online kan man :/
     
  6. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    Hmm foktop
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ff naar de #1 Sniper topic. EVIL B U U
     
  8. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    die ligt ff stil omdat veel mensen zijn gebanned en halo 3 spelen
     
  9. pG Alpha:

    [​IMG]

    Dope, ofniet? :)
     
  10. xAoDx RAMP4GE

    xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Evil BUU jij ahd het over NsK he, weet niet waar je het over had maar hun zijn nu uit elkaar ofzo maar wij hadden zondag tegen hun gespeeld en gewonnen en die gasten reporten die loss niet en dan neem ik contact op met CG en krijg ik te horen dat hij heeft gezegt dat wij hebben verloren bahbah Nsk | SnoopdogG dat was die *** zak
     
  11. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    Zijn noobies man laat zitten hebben ik zoveel meegemaakt losse niet reporten. Speel tegen bekende clans, die kunnen het zich nie veroorloven om losses niet te reporten:):
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    K heb ook tegen NsK gespeeld 3-0 gewonnen maar ze gingen het heel snel reporten..
     
  13. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, tegen ons de eerste keer ook..De dag erna wilden ze per se een rematch, we sloopten ze weer met 3-0 ofzo, en toen wouden ze niet reporten omdat wij ''******lijers'' zijn..........
     
  14. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Weird Stuff,

    waarom staan we trouwens niet op jullie site met die statics
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Misschien hebben ze het nog niet geupload, vermeld het anders daar op de site of... PM is je vriend..
     
  16. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    pG haalt nieuwe LCD/ TFT sponsor binnen.

    Hallo allemaal,

    We hebben er een week naar uitgekeken en gisteren is dan uiteindelijk de beslissing gevallen. Kojanet en Hannspree hebben besloten om pG te sponsoren met LCD's en TFT's voor het gehele team en de leiders.

    pG zal als marketing/ promo team op gaan treden voor deze distributeur en voor één van de merken die ze dragen, zo zullen ze 30K communicatie budget rond pG vrijmaken om van hun merk in games land een succes te maken, (dat is niet veel maarja). pG moet natuurlijk wel iets doen:

    OP het moment zijn wij (ik, kojanet, hannspree) druk aan het kijken naar het Mark/ Comms plan en de daarbijhorende agenda, pG zal onder andere te vinden zijn op de CEBIT in Hannover en tijdens de roadshow van Hannspree. (hansspree gaat met een hele grote Hannspree/ pG vrachtauto heel NL door)

    :DOnzettend gaaf om te zien dat pG als product en beslissende factor voor een dergelijke lijn gebruikt zal worden bij Hannspree.:D

    pG gefeliciteerd en succes met jullie eerste echte marketing en promotie deal.

    Kojanet
    Hannspree
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    LCD's en TFT's of een van de 2? Typenummers? Merk?

    Congrats.
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we deze deal eerst rond maken? Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is :p
    Maar dik man! Ben echt benieuwd naar die schermpjes!
     
  19. Dikke shit man, sorry dat ik mn foon niet opnam mike maar lopen een paar gasten zwaar te kutten hier op school .. :p Nu moeten jij en Kings echt ff met m'n pa gaan praten, we beginnen best wel groot te worden nu o_O :D
     
  20. PG|Cease2Ex1st

    PG|Cease2Ex1st Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
    SCHERMPIES ZIJN BINNNNNUHHHHHHHHHHH

    ps:hoe kom je aan die plaatjes van de clan?
    onder een post of aan de linker kant van je post?

    Lekker gedaan maupie! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina