pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt wel, maar toch.

Als hij nou is registreerd en ff komt kijken, kan hij gelijk mijn advies opvolgen! :)

2. Wauw zal 't wel aan 'm vragen, kan je stoer met m praten over websites :9

3. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, er verder niemand waarmee dat kan :9

4. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    gdvr, ik zou willen dat ik nu Rbrt zijn broer was, ik wil ook stoer met je lullen over sites nem!8)

voor iedereen die het nog niet wist.........................

Oorspronkelijk geplaatst door MaUp3Rd
    Hallo allemaal,

We hebben er een week naar uitgekeken en gisteren is dan uiteindelijk de beslissing gevallen. Kojanet en Hannspree hebben besloten om pG te sponsoren met LCD's en TFT's voor het gehele team en de leiders.

pG zal als marketing/ promo team op gaan treden voor deze distributeur en voor één van de merken die ze dragen, zo zullen ze 30K communicatie budget rond pG vrijmaken om van hun merk in games land een succes te maken, (dat is niet veel maarja). pG moet natuurlijk wel iets doen:

OP het moment zijn wij (ik, kojanet, hannspree) druk aan het kijken naar het Mark/ Comms plan en de daarbijhorende agenda, pG zal onder andere te vinden zijn op de CEBIT in Hannover en tijdens de roadshow van Hannspree. (hansspree gaat met een hele grote Hannspree/ pG vrachtauto heel NL door)

Onzettend gaaf om te zien dat pG als product en beslissende factor voor een dergelijke lijn gebruikt zal worden bij Hannspree.

pG gefeliciteerd en succes met jullie eerste echte marketing en promotie deal.

Kojanet
    Hannspree

Allgemein Produkttyp: 19" LCD-Flachbildschirmanzeige
    Serie: New York
    TV-Tuner: Kein Tuner
    PC-Schnittstelle: DVI, VGA (HD-15)
    Abmessung: Mit Fuß Breite: 48.5 cm
    Tiefe: 21.2 cm Höhe: 40.2 cm
    Gewicht: 5.53 kg Display
    Diagonalabmessung: 19" - Breitbildfernseher
    Technologie: TFT-Aktivmatrix
    Auflösung: 1440 x 900
    Seitenverhältnis des Bildes: 16:10
    Farbtiefe: Up to 16.2 million colors
    Kontrastverhältnis: 700:1 Helligkeit: 300 cd/m2
    Anschlusstyp: 1 x VGA-Eingang 1 x DVI-Digital Ständer & Halterungen

Zijn geen dure 50"pioneer plasma's zoals bij mij thuis maar mag zeggen, goed begin met een betrouwbare, degelijke nieuwe partner!

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  5. JeePee

JeePee Guest

Wat is de responsetime van dat schermpie?

6. 3 minuten en 6 seconden!

7. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    die krijg ik wel an de praat

8. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je vind onze site ook een boel troep!

9. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Php Nuke is niet boel troep, maar boel stoere troep. vBulletin is ook mooi, maar imho een toch minder uitbreidbare kandidaat.

Ik ben dus Roberts broer. Hallo.

10. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Lees m'n reactie opnieuw: Ik zeg meestal.

Yo.

Smaken verschillen :9, maar tot nu toe vind ik vBulletin juist makkelijker, uitgebreider, overzichtelijker. Heb ook een aantal keer met PHP-Nuke gewerkt, maar dat vond ik niet echt werken.

EDIT: Heb je misschien een preview? :)

11. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben nou tegen Joomla gelopen, dat is ook wel blits. Ik ben tegen een vervelende bug in php nuke aangelopen waar ik niet zo snel omheen kan komen.

Ik kom er nog wel even op terug. Ben er het komende half uur nog even mee bezig.

12. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Joomla is idd ook erg goed, alleen niet echt chill voor clans denk ik, sowieso omdat je er geen goed forum bij hebt. Ik heb ook Joomla geinstalleerd (http://www.teamqg.com/index.php), en ben bezig met een registratie brug Joomla - vBulletin. Ik heb hem nu wel, maar als ik de brug aanzet hebben we geen vBulletin hoofdpagina meer (http://www.teamqg.com/qg/index.php). Dus dat is een beetje vervelend. Ook moet ik Joomla's templates nog aanpassen, omdat het nu allemaal aan elkaar en door elkaar staat.

EDIT: Welke PHP-Nuke gebruikte je? Want je hebt ook de PHP-Nuke/VWar versie, xAoDx gebruikt die ook als ik het goed heb.

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  13. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste gratis versie. 3.9 geloof ik?

14. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    En zo gaan we van een MSN thread naar een tech THREAD yes yes yes yes8):thumbs: Hoop zo dat het lukt!

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Hmm ik kan me vrijwel niet voorstellen dat je PHP NUKE verkiest boven vB met als reden de uitbereidbaarheid van beide producten. Kijk naar de hacks n mods op www.vbullletin.com, er is zo ontiechelijk veel te downloaden te doen op een simpele basis van vBulletin, mits je een account aanschaft natuurlijk.

16. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk even naar Joomla, of dat wat is. Daarna naar vBulletin.

Dan is iedereen blij.

17. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Om de paar minuten is hier wel een reactie

18. Ja dit is de topic der topics

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Netlemon je hoeft er van mij niet naar te kijken, als je PHPNUKE wilt gebruiken vind ik het allemaal best, alleen maf dat je het verkiest boven vB namens die reden van 'uitbereidingen'.

20. Serieus vind je dat allemaal best als hij PHPNUKE gebruikt? Aardig van je man!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina