1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ghehehe ja dat zei ik al ze hebben dat lekkere platte accent er retesterk uitgefilterd. Lachuh toch,

    Kings zat er wel in alleen hij mocht niets zeggen in deze shoot aangezien dat om het NK team ging, wat ik heel lullig vond. Volgende keer is hij de man in the movie of niet buddy?_O_

    Ik heb de permanente link maar even opgevraagd

    http://www.ondergrond.tv/de_ondergrond/2007/04/genocide_in_pur.html
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  2. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Vét hoor :p
     
  3. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Masterlijk gedaan jammer zat 3Kingzz er niet maar Maup3rd wil je een clanmatch vanavond? voor tienen graag :):
     
  4. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij mocht toch alleen nog in het weekend?
    Of was dat iemand anders?
    Dacht dat ik een message kreeg laatst :+
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Leuk man, erg goed gedaan. De winnaar van het NK krijgt volgensmij een interview met GameKings, zoiets hoorde ik van Skate xD
     
  6. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mn Toets gedaan en heb een 9 en nu zijn mijn Ouder blij :)
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    3Kings ben jij ook niet te zien ergens op de achtergrond of ben je die jongen in het beginfilmpje misschien? Daarbij Maup3rd wel enorm positief over de WCG? Nummer 1 vd wereld?

    Daarbij, het WCG is in Seattle, of gok je dat WCG 2008 (Keulen) ook GoW zal aanvoeren als Cyber Game? Ik gok eerder Halo 3 of misschien dan al wel Gears of War 2 ..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2007
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey tof filmpje :) ziet er wel pro uit. Had Mauperd wel iets anders verwacht na sommige reacties :)

    Ik mis kings een beetje?

    We hadden met 2 clans op dezelfde tijd afgesproken. EN 1 clan kwam niet zoals verwacht. :9
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb het filmpje gekeken maar zonder geluid en ik zie die mauperd egt zo interessant en over enthausiast kijken egt grappig :9
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat iedereen dat zou zeggen op TV (je clan verkopen.) Je gaat niet zeggen dat je geen kans heb. (zeg niet dat dat het geval is).

    Was mij niet eens opgevallen over de plaats van de WCG.
     
  11. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik sta er wel op jongens, rood shirt / gouden letters voorop, tekst portugal op m'n rug / kort haar.
    Je ziet me 2x gears spelen geloof ik, aan het begin sta ik pisst te vertellen dat 1 of ander tjappie zich aan het verstoppen was op fuel depot.



    Net met 3-0 van Total Massacre gewonnen (nr 3 van Gamebattles).
    line-up:
    • NamedWarrior
    • pG Three Kings
    • pG Cease2exist
    • Zeemlapje
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ja ik zei al tegen Ar1d1Ty dat ik dacht dat jij dat was.. leuk gedaan jongens ;-)

    En the Bait als tactiek, interresting ..
     
  13. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja we gaan er gewoon voor het is een grappig filmpje geworden en vind zelf het artikel in de krant net zo mooie al dan niet mooier, daar staat 3KIngs trouwens ook in volle glory bij.

    Gisteren ook nog even tegen Arabian gespeeld (oud vVv schijnt) ook weer lekker geraped.

    • pG Cease2Exist
    • pG Montana
    • pG Zeemlapje
    • pG Mauperd



    Hebben er ook weer een goede nieuwe speler bij; pG JJ OwNaGe (aKa wie oh wie?)\o/
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Netjes die clanmatches, ik kijk er naar uit om tegen jullie te spelen :)
    En wtf is de bait?
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  15. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    ghehehehe zou je wel willen w:x ten he?
     
  16. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar was Chippas gisteren eigenlijk Mauperd? Ik zie dat Zeemlapje ook met jullie gespeeld heeft.
     
  17. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmorgen om 7:00 een bericht gestuurd! hij had namelijk gezegd dat hij er zou zijn, dat gebeurde niet! Kwam iets tussen, maarja we hebben het goed op weten te lossen. Is niet de bedoeling en het spijt hem, heeft beloofd vandaag overuren te draaien. Zeem is van jou lol
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    ''belt de arbeids-inspectie''. best sirieus hebben jullie regels ofzo dat je moet spelen? moeten jullie bepaalde uren halen om in PG te mogen?
     
  19. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor maar als je dingen met elkaar afspreekt moet je ze nakomen! Hij verwacht van mij dat ik ook zijn shit regel toch. hij krijgt vandaag 1 goeie aarsrim, 15 stokslagen, een goeie @n@le beurt met de zweep en 2 uurtjes pijnbank en dan zijn we weer klaar. Dan krijgt ie vervolgens 2 weken geen geld uitbetaald en word zijn LCD in beslag genomen en krijgt ie 2 niet oplaadbare duracell batterijen om de maand mee door te komen. Dat was het wel zo een beetje, nee basic fact is gewoon sommige matches wil je gewoon met bepaalde jongens spelen, daar reken je op toch?:)
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Is de bait geen term?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina