1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Blauw, trouwens. Beetje marineblauw.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, dat is wel tof. Laat het effe weten als de site klaar is, ben wel benieuwd. :)

3. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    coooooool, die drie kleuren bij elkaar zijn idd mooi bij elkaar!

4. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Als je merkt dat alle gebruikers hier ineens wegstromen.

Dan is ie af.

:)

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    LOL

6. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vond ik ook wel ja :)

Ben trouwens nog steeds in dubio wat ik nou ga gebruiken. Joomla, PHPNuke, vB of misschien zelfs wel Pivot... Ze hebben allemaal wel voordelen. Nou ja, eerst het ontwerp maar eens goed spits krijgen.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe :cool: Tijd om wat mensen te bannen dan. :+

8. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Door die mooie banner van jou die je bij ons gaat plaatsen komen ze zo weer terug hoor!

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laat ik helemaal aan jou. Ik heb er namelijk de ballen verstand van. Er zijn vast wel wat expertjes etc die je wellicht willen ondersteunen in je keuze. Wat zijn de wezenlijke verschillen van deze CMS??? En welke springt er echt uit?

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren om 2.00 's nachts nog een clanmatch tegen TeamWork (relaxte gasten, nr 10 op GB) gespeeld.

Roster:
    • pG NamedWarrior
    • pG BabyKing
    • pG Locustgod
    • pG Batman
    • pG Three Kings

De match heeft tot 4.15 geduurd en was echt lachen. Uiteindelijk 3-1 voor pG Beta geworden.

11. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    nice ! en de site ook (Y)
    wie is pG Batman?

12. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    De opzet ziet er goed uit! Alleen ik hoop dat het je lukt alles goed in de CMS te krijgen, aangezien dat het moeilijkst is. Vet dat qG er ook opstaat :). Ik ben ook nog bezig met een random ad dingetje, alleen weet ik niet waar ik hem moet plaatsen. Succes met de skin, hopen dat het wat wordt.

13. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk Joomla de beste, daarna vBulletin (Als je hem wat uitbreidt, met sowieso vBAdvanced CMPS), daarna PHP-Nuke. Wij zelf gebruiken vBulletin en ik ben bezig met Joomla en een gedeelde database, opzich werkt hij nu wel, alleen is de voorpagina van onze clan site dan leeg... Dus nog een paar kleine probleempjes.

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Tof dat je meedenkt Nemesis :) Serieus tof van je.

15. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Np ;). Alleen als jullie vBulletin nemen moet je die wel kopen, dat is stukken beter.

16. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook Joomla, maar ik denk dat die stiekem meer kan dan ik wil. Of eigenlijk minder. Nou ja, beetje lastig uitleggen, maar het zit hem in de menu's. Zo makkelijk ze in te delen zijn, zo moeilijk zijn ze grafisch aan te passen. Daarom zit ik ook aan Pivot te denken, omdat die echt schaalbaar is op HTML, CSS en grafisch niveau. Maar die mist natuurlijk weer forum en vwar compatibiliteit. Maar dat zou ik nog wel kunnen includen, eventueel... Of zelf iets voor schrijven, kan ook nog.

Weet jij misschien of vWar ook een rss feed kan uitspugen?

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vWar kan geen rss. Maar je hoeft vWar toch niet perse te bruggen? Je kan als user toch vrij weinig verder. Wij werken gewoon met frames, misschien als vBulletin-Joomla werkt dat we hem daar naartoe bruggen.

EDIT: Pivot zou ik niet nemen, die kan denk ik stukken minder.

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  18. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar dan kon ik er andere leuke dingen van maken. Nu ben ik vrij beperkt tot de layout van de template die ik bij vWar ga gebruiken.

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

De template van vWar is ook naast een skin nog eens te customizen. Je hoeft je dus niet 100% aan de Vwar skin te houden. Onderdelen van de layout en kleuren etc zijn achteraf altijd nog te veranderen.

20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon doen wat jou het beste lijkt, en als dat inhoudt dat je niet kan bruggen, kan je altijd onderdelen van de skin voor de CMS gebruiken om in vWar te verwerken, zoals wij ook gedaan hebben, het lijkt namelijk net of vWar gewoon in onze site hoort.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina