1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Gruwelijk :) Maar misschien dat ik Three dan weg haal of vervang voor iets anders aangezien het tegenwoordig nergens meer voor staat. Ik bel je vanaaf nog wel even.
     
  2. Hey DiGiT je moet de WCG deelname nog bevestigen op je email, ik heb die van je msn ingevuld robin_....@hotmail.com. Ik heb jou als aanvoerder ingeschreven dus jij moet m bevestigen.

    @Mauperd
    Hey ik had het team dus ingeschreven onder pGh | Pro Gaming - Hannspree, maareh we hoeven toch alleen op de WCG Hannspree en pGh in de naam te doen? Niet online?
    Enneh over die shirtjes moet je even goed praten met mn broer. Voor wie we een shirtje nodig hebben, wat erop moet etc.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2007
  3. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is alleen voor het WCG en de shirtjes doen we volgende week ff dan heb ik de hele lading van hannspree binnen!
     
  4. Rick NL

    Rick NL Guest

    3kings wij willen volgende week wel een clanmatch doen, als me xbox terug is}:]
     
  5. Alsof het verschill uitmaakt of jij wel of niet meedoet
     
  6. Rick NL

    Rick NL Guest

    nou misschien niet maar ik wil die match wel graag meedoen , maar jij bent helemaal niks dus kom nou niet stoer doen
     
  7. haha je segt zelf dat ut niks boeit haha
     
  8. Rick NL

    Rick NL Guest

    LoL is de site van pG al af??
     
  9. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna volgens mij maatjes, hij staat in staging zoals ze dat noemen, word dus druk aan gewerkt! zodra we een versie 1 hebben zullen we het domein vrijgeven en kunnen jullie loslaten en bekritiseren zoveel als jullie willen. LOL
     
  10. Als die af is wordt ie vanzelf hier gepost :b:
     
  11. Mauperd heb je mij uit je friendlist geboot fsoo ? :p
     
  12. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    sjuustem!

    @rbrt ik moet zeggen je hebt vWar alweer netjes ingevuld maatje, makkelijk te doen?
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  13. zeker makkelijk, Kings moet alleen nog 3000 uitslagen invoeren die ik zelf niet heb :confused: Die vWar krijgt trouwens nog wel een ander kleurtje dat ie goed in de site past he, ziet er echt lomp uit nu :9
     
  14. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt he? wat een luiaard deze week, zal wel door die pinkster feelings en die loss van AZ komen dat ie zo traag is op het moment.

    @deadzone kzal straks ff kijken maatje! kan h4et me niet voorstellen maar ongelukjes do happen!@|:-
     
  15. haha is goed man :p kan niet zonder je , nwly
     
  16. Wauw hoe de fuck kunnen er echt 6 mensen op de "geheime pG website" online zitten? Niemand kent die site toch en er staat nog geen ene flikker op, behalve de "setup" dan!
     
  17. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht precies hetzelfde, misschien de jongens heb nl smsje gestuurd!

    Ennuh kom je nog online vandaag of waaaaaaa???
     
  18. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Hoe zit het eig. met jullie Halo3 team?
     
  19. over een paar minuten!

    @Infinity

    Voor zover ik weet hebben we geen halo3 team en doen we nu alleen GoW.. zou je aan mauperd moeten vragen of er nog iets van een halo3 team komt
     
  20. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    tijd zal het leren, denk dat het alpha team wellicht 1 of twee jongens het gaan spelen! cease bijv en we hebben nog wat kampioenen op stapel in de UK dus wellicht ikzelf heb iets sneller nodig dan sticky nades!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina