1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Chille foto, had een paar mensen idd anders verwacht. Ik dacht dat iedereen al best oud was, maar een aantal leden zijn nog best klein... En wat doet die Rem daar bij BabyKing? :9
     
  2. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Rem houd van kinderbilletjes LOL
    Ja Beta en Alpha hebben wel een leeftijd verschil. Maar vergis je niet de jongste en kleinste hebben absoluut de brains! Daarbij rapen ze allemaal aardig in GoW Land8)
    Het is een hele hele toffe club bij elkaar, geweldig om er een hoop bij elkaar te hebben op deze manier.

    Diegene die niet op de foto staan

    pG Deadlegend
    pG PhiLly
    pG CWMWL
    pG LEthaL UK
    pG j CON
    pG PulSe UK
    pG TheOry UK
    pG Majinfrieza
    pG EnDle5s
    pG ConCerTa
    pG Project Seal
    pG ZeemLapje
    pG Smoke
    pG Potential UK
    pG xShadowZ UK

    8)8)8)8)8)8)Kan niet wachten tot die Mega Complete FOTO gemaakt word8)8)8)8)8)8)
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  3. De ene denkt dat ik gothic ben, de andere denkt dat ik een brede gast van 25 ben hahaha. Gewoon een ventje van 15 ben ik :9
     
  4. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL!

    ga jij ondertussen even naar de Etos om wat antierimpelcrême te kopen, er komen al wat rimpeltjes zag ik. tja dat kan ook niet anders, je bent al zo oud.
    LOL :p:p
     
  5. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    HIHIHI
     
  6. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wilde gisteren pG.UK niet tegen qG.UK? Ik hoorde van Absyinth dat ze niet wilden?
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Robert is een schattig 15jarig jongetje mete een grote mond, volgensmij is hij in het echt niet zo brutaal.... want hij staat daar zo ingedoken, die brede man :9
     
  8. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het andersom! ik zou het niet weten trouwens
     
  9. wie is wie op de foto
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Staat eronder schele
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nope ze waren gechallenged en wezen 3x af, lachen yo. Kennelijk wisten ze al wat er ging gebeuren 3x 3-1 verliezen is nogal hé.
     
  12. Wauw SmartieZ, zou je alsjeblieft nog 1 keer kunnen benadrukken hoe goed Quality Gaming wel niet is? Jullie zijn echt goden, vandaar ook G O D in m'n naam, dan denk ik eventjes dat ik bij qG zit. _O_ _O_





    Sukkel.
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Watever, ik zeg niet dat qG goden zijn, ik zeg dat TRz uKz gewoon slecht speelde. Misschien zijn ze nu ze pG voor hun tag hebben plots wel goed geworden.. ;-)
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Gaan jullie Shadowrun spelen?
     
  15. "Ze wisten al wat er ging gebeuren, ...." Daarmee zeg je dat ze dus weer gingen verliezen, waarschijnlijk niet omdat ze voor de 4e keer slecht zouden spelen, MAAR OMDAT JULLIE ZO GOED ZIJN. Serieus SmartieZ jij kan het echt niet laten telkens maar weer te benadrukken hoe goed je clan wel niet is he.
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    pG of qG? Ik heb namelijk wel wat gezien, maar nog niet echt iets wat me ook interesseert. Beetje fake shit met die spreukjes en ijspegel-granaten. Doe mij maar COD4 of MoH
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    En jij blijft zo dom om te blijven bijten. En tsja het was toch ook pG die gisteren afwees, wat wil je dan zeggen dat het aan mij ligt dat er niet gespeeld is.
     
  18. Volter en ik zijn van plan om na de WCG Shadowrun te gaan spelen ;)
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Het is ook niet gemaakt om realistisch te zijn, het is focking hard. Je hebt er egt skills en teamplay voor nodig, eindelijk is een spel die het allemaal heeft.
    pG en qG eigenlijk vraag voor iedereen!
     
  20. Jij snapt m'n punt niet, laat maar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina