1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pG - iG 1-3 ConsoleGaming Tournament Halve Finale.

    pG Lineup: pG Locustgod, pG Three Kings, pG NamedWarrior, pG COG II G O D
    iG Lineup: iG FleX, iG Jammy B, TGz Sodapop (Daar speelde Loco G O D gewoon op), iG Visualz

    Canals: 1-5
    Escalation: 5-2
    Fuel Depot: 2-5
    Rooftops: 4-5

    Veruit het meest onsportieve team waar ik ooit tegen heb gespeeld, ze hadden 100% multiple host, we kwamen erachter dat Loco G O D speelde op TGz Sodapop en het was de hele match door schelden op elkaar. Rooftops hadden we onnodig verloren, we gaven een 3-0 voorsprong uit handen maarja. iG is zeker niet The Best Team in Europe. Imo is qG.UK dat. Superjammer dat het met de Capture Card niet helemaal lukte, anders had ik de clanmatch hier gepost. Loco G O D pakte trouwens steeds de sniper en hij bakte er niks van, snap niet wat hij nou opschept over zn sniper skills.

    BG (Bad Game)

    Mike realiseer je je dat als hij met WCG mee wil doen dat een iemand uit het WCG team moet stappen?

    Uhm in de afgelopen games die ik met jou heb gespeeld heb ik jou denk ik 3x zoveel geheadshot als jij mij.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2007
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Lekkere bullshit weer, Loco G O D was vandaag bij TW Mellow dus hoe kan hij dan bij Sodapop spelen die in Londen woont? En hoezo Multiple Host, ze wonen allemaal 100 kilometer van elkaar af. Heb je bewijs om deze beschuldigingen te maken?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2007
  3. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Maatk niet uit, iG zijn sowieso tjappies...

    Loco G O D is sowieso een tjappie, ken hem een beetje van CoD2. Bedoel je trouwens niet pG.UK?

    Anyways, succes met jullie nieuwe speler... Wel naaiend voor de gene die niet mee kan spelen met de WCG van pG Beta.
     
  4. Wat jank je nou weer SmartieZ, kan je het niet hebben dat wij het 300x beter hebben gedaan dan jullie? Toen TGz Sodapop in z'n eentje over was zei iG Jammy B: What the fuck is Loco doing? Daarbij had TGz Sodapop z'n mic de HELE match gemute en zei dus helemaal niks, zelfs niet toen we hem vroegen wat te zeggen. Multiple host hadden ze ongetwijfeld, was te merken aan de pistols en aan het feit dat m'n tegenstander wist waar ik zat toen ik 1op1 met hem was, terwijl hij dat ONMOGELIJK kon weten. Zijn nog veel meer dingen, als je wil kan ik het allemaal opnoemen.
     
  5. Nee ik bedoel qG.UK, ik vind ze niet aardig maar ze zijn wel retegoed ;). Over B U U, we moeten nog even kijken wat ermee gebeurt, mike roept wel dat ie mee kan naar het WCG maar dat zal ongewtijfeld nog overlegd worden door ons ;)

    iG zijn idd tjappies, helemaal op het eind toen ze rooftops hadden gewonnen met 5-4 begonnen ze ook nog te schreeuwen van OWNED en nog meer shit, maarja geen zin om het allemaal op te noemen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2007
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    doe maar please, want Loco was vandaag bij Mellow.
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hij zit in pG wel beter op ze plek dan in qG vind ik.

    Daarnaast wel een lastige beslissing, wie neem je mee en wie laat je thuis pff ik neem aan dat niemand zichzelf aan de kant wil zetten.
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    hij zit al in Ic3 nu.
     
  9. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zou hij daar beter op z'n plek zitten? Leg uit...
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG...
    Rofl?
     
  11. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij zit niet in Ic3 K praat nu al een uur met MiCr0 en hij weet ook van niks. maar hij vind het keigrappig zulke dingen te horen
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok dat gaat wel super snel. (beetje te snel) Maar dan gaat het verhaal dat hij veel had gekregen op pG te joinen niet meer op :) lulverhaal dus.

    Smartiez wie wordt julie 4de man voor het wcg dan?

    Ow lol ik w8 wel even af en geloof wel even niemand. Ik zie vanzelf wel wat er gebeurd.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2007
  13. Account Recovery? Of misschien was hij niet bij Mellow, jonge ik weet het echt zeker.
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Vertel mij eens wie er in het iG team het slechtste speelde? Want Sodapop heeft GoW rond de 5x aangeraakt.
     
  15. FleX, veruit. FleX had de grootste bek en bakte er het minste van.
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hmm strange, want FleX is een goede GoW speler en Soda speelt echt nooit gears.
     
  17. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, lekker triest van die gast :9
     
  18. Ik zal het je sterker zeggen, Sodapop was de beste (ondanks dat ie tyfus slecht snipte). FleX bakte er echt niks van, op een gegeven moment had Locustgod 0 kills en zei die: NICE LOCUST. Daarna heb ik 300x tegen hem NICE FLEX kunnen zeggen aangezien hij de hele tijd ongeveer als eerst geript werd en de minste kills had van hun :)
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hmm Sodapop de beste? toch beetje raar idd.
     
  20. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    helaas mauperd team is vol en ik wil meedoen aan wcg dus ga ik of terug naar me oude clan ..... * zucht* of naar ic3 ik moe het nog vragen aan microz volgens mij wou die me altijd ook graag in de clan

    nee ga ook nie naar ic3 toe denk ik, vind alleen microz chille gast
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina