1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Logisch, ze zitten niet voor niks in pG.
     
  2. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ze moeten ook die ene klik hebben hea ;)
     
  3. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben nog veel (véél) oefening nodig met mekaar -

    Vandaag slecht geoefend , en slecht gespeeld.. bah..


    Hoe dan ook ik zou voor geen geld in de wereld spelers als J.Con en Frieza willen omruilen.. Hun mentaliteit spreekt me fel aan.. en zijn zeer goede teamspelers.. Ben bereid om veel energie te steken in tactics en teamwork met die gasten.. We hebben nog niets bewezen.. in de toekomst zal daar verandering in komen..;) I promise
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    is Jcon niet engels? en wie is Frieza?

    Dit is dus geen WCG team als ik het goed begrijp? Waar gaan jullie dan presteren, ConsoleGaming of GameBattles ofzo?
     
  5. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Britse Nationaliteit..

    Frieza is ook van UK klopt.. - Voorlopig is WCG veel te vroeg voor me man
    Nog wat meer ervaring in teamverband en met m'n huidig team - En in mijn team weten ze perfect dat ik naar de UK kan(en wil) voor tornooien -

    Kan me persoonlijk geen betere groep inbeelden om mee tesamen te gamen.. Verwonderd me helemaal niet dat er veel mensen bij ons willen joinen.. It takes more then winning to be a true nr.1 ;)
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    LoL na de WCG zal GoW langzaam doodgaan neem ik aan, dan valt er niet meer veel te bewijzen:{
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag het me af. Ik denk dat GOW toch nog veel gespeeld gaat worden.
     
  8. GoW zal heel lang gespeeld blijven worden, misschien dat het aantal spelers in de loop van de tijd afneemt maar als GoW 2 uitkomt zal iedereen weer terugkomen denk ik. GoW > Halo IMO :)
     
  9. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Geow gaat altijd een harde kern van spelers hebben

    Zelden me zo geamuseerd op multiplayer , Er zal veel moeten gebeuren om me wegteslaan van dit spel..
     
  10. Hmm, Gears begint af en toe wel een beetje te vervelen bij mij maar ik blijf gewoon trainen tot de WCG, verder zie ik wel. Zou best kunnen dat als de WCG voorbij is dat ik een ander spel oppak, maar dan ben ik zeker weer terug bij GoW 2.

    Moet ik trouwens ff een userbar en avatar voor je maken Seal?
     
  11. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Is vriendelijk van je man


    Ik zal bij Gears blijven tot het vervolg uit zal komen.. Langs de andere kant begrijp ik je Rbert.. Gisteren schoot ik met rubber kogels - zelf geen punten voor damage terwijl je ze op jouw scherm volop raakt.. Had er toen écht geen zin meer in :)

    En dan heb je nog andere zaken zoals glitches waar je blijft vasthaperen aan cover of je ping dat zo cruciaal is op een spel als dit
     
  12. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    frieza :confused: omg word met de dag erger.

    de dragonball z namen zijn bad
    namen als expieri3nce of wat het ook is in iedergeval met cijfers erin zijn bad.

    wanneer leren mensen het tog :confused:

    ach ja jij mot er mee lopen :p
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zijn eigen smaak.
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    GoW gaat denk ik wel dood na WCG, maar ik weet bijna wel zeker dat iedereen GoW2 op gaat pakken maar dat spreekt voorzich. Iedereen go Shadowrun na WCG!
     
  15. iT heatshot

    iT heatshot Guest


    gears gaat niet dood, het word mlg gesponserd dat wil zeggen dat het nog steeds een massive online multiplayer blijft, WCG en MLG en zowieso 100den andere organisaties blijven toernooitjes geven voor de spel. Dat snap ik ook wel omdat gears of war gewoon te vet is.:b:
     
  16. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    omg jij bent bad noob
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ben jij niet die belgische speler die laatst contact met me opnam omdat hij het gevoel had bij qG beter op z'n plek te zijn?
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, heeft qG solipsist gevraagt voor de clan?
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel Belgisch... wachten wel even op Seal zijn reactie. [Reactie op post van Smartiez]
     
  20. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    haha Ik ben geen idioot en had zo'n commentaar wel verwacht eerlijk gezegd.. dus heb ik maar even m'n e-mail gesaved - Was pas gerecruteerd en ik twijfelde of ik wel de juiste beslissing nam..(zie ook tekst waar ik mezelf voorstel op het forum) Er waren verscheidene NL clans dat me interesseerde (omdat het niveau hoger ligt dan Belgïe) niet specifiek qG (mocht je dat denken )en nu ik met spelers als J.Con en Frieza tesamen speel kan ik me moeilijk inbeelden dat ik me ergens anders beter op m'n plaats zou voelen..:)

    Ondertussen is dat misverstand al lang neergelegd en zou voor geen geld in de wereld deze groep spelers willen inruilen voor een ander..







    Trouwens mensen wij hebben vanavond op onze eerste doubles match "The Immortals" verslaan

    Waren onverslaan op de doubles ladder met 35 victories..
    http://gearsofwar.eu.xbox360.gamebattles.com/stats/5044

    Hier zijn de resultaten

    3-5 loss pG host Tyro

    5-4 win pG host Fuel Depot

    5-0 win pG offhost Rooftops

    2-5 loss pG offhost Tyro

    5-3 win pG host Clocktower

    Het team was
    pG Project Seal
    pG MajinFrieza


    Zoals ik al meermaals zei.. Het klikt gewoon als we tesamen spelen.. Een nieuw pG team is opgestaan ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina