1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hoe zit het met pG.UK - pG.Website en GameNations? Ik hoor er niet veel meer van ?
     
  2. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    pG nieuwe team:

    pG UnEXp3r1EnZeD
    pG Evil Bunny
    pG Maj1nKing
    pG ArNoObiTy


    Tog een beetje fan van ons,.. ik hou ook van jullie hoor,..
     
  3. Lol waarom hebben we nou weer een loss staan tegen Teamwork. Die match hebben we niet eens gespeeld |:-
     
  4. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    hahah lol :b:
     
  5. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

  6. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dat was ons 3.0 team, die jongens hebben skillz! ;)

    En Robert dat klopt, gek he als je ineens weg bent? Ik zeg tegen je dat we over 30min een match hebben, jij gaat shadowrun spelen. Ik ben even wat drinken, kom 20min later boven... Geen Robert.

    Locustgod was hem ook al gepeerd dus heb ik hem met Named en BabyKing gespeeld. Moesten 2x offhost (ga niet uitleggen waarom, lang verhaal), is niet gelukt maar was wel een leuke match.
     
  7. Wat een kk noobs zijn jullie. Serieus hoe hard kan je niveau dalen? Ik rip die hele fuckin teamwork 1op4 nog, bij wijze van spreken dan...
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ehm. Dit is de laatste keer geweest dat ik weer zo'n post van jou zie. Bij de volgende keer kun je het een hele tijd zonder XBW doen.
     
  9. Woow ik praat tegen m'n eigen team hoor, dat mag wel vind ik ...:)
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Maar ik niet. Andere taal aub.
     
  11. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere reactie op Goiz ja.. Inplaats van dat je gewoon 'oke' of 'sorry' zegt.

    En over Teamwork, ik weet dat we een stuk beter dan hun zijn. Hebben dit seizoen al 3x met 3-0 van ze gewonnen. Maar we moesten 2x achter elkaar op hun (engelse) host spelen. Shottie battles waren niet te winnen. + moest Remco voor jou invallen maar moest hij om 22.30 naar bed. We hebben op Rooftops alles moeten rushen, ging nog bijna goed 5-3.

    Maar ik maak me er niet druk om, Teamwork heeft goed gespeeld en het zijn toffe gasten. We hebben nu 4x clanmatch tegen ze gespeeld en dus 1x met 3-2 verloren. Hun verdienste, de aanhouder....
     
  12. Iemand zin om over anderhalf uur ofzo op mijn host potje gears te doen? Ik ga op een soort revolutionaire glasvezelsnelheid gamen. Deze zou 100mbit up en 100mbit down moeten zijn, ja je leest het goed. Snelste van Nederland.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2007
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    90mb down, 71mb up. Bij lange aan de snelste van NL nog niet.
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    iniedergeval sportieve comments van Kings :thumbs: - hoe zit het met pG.UK, GameNations en de Website?
     
  15. Wat?

    @Kings

    Hoe zit dat nou met Teamwork, vragen ze ons steeds een rematch ofzo :confused: Serieus echt al de 900839028190ste match dit seizoen tegen hun. :lol:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2007
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Dat is MaUp3rd's datawire. Glasvezel. Ik geloof dat ze dat in Eindhoven (Just1ce?) standaard hebben liggen in de nieuwe wijken.
     
  17. Mauperd's datawire? Daar heb ik het helemaal niet over?
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hmm ik veronderstelde dat je daar ging spelen aangezien hij je had uitgenodigd misschien een te snelle aanname.
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Twk Docky is een maatje van me, zijn ongeveer tegelijk als mij begonnen met gamen op GameBattles (toen ik kS oprichte). Hij weet dat we goed zijn en wil gewoon veel tegen ons oefenen. Vraagt dus idd steeds om een rematch.

    We zijn met GameNations in gesprek Smartiez over hoe we het verder in gaan vullen, staan nog wel wat dingen op de agenda. pG.uk? Geen idee, niet mijn pakkie aan. Mike is in z'n huisje bezig, hij heeft net een nieuw huis gekocht en is over iets van 2 weken weer terug.
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    pG.UK is toch weer uKz geworden, en GameNations is gewoon helemaal offline.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina