1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hmm Gamenations was gisteren offline :-(. En pG UK team vertelde AbSyInTh me net.
     
  3. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hadden wij ook met GoN, 4/5 keer al tegen gespeeld,.. allemaal gewonnen, maar ze blijven proberen, haha wel leuk8), niet eens een slechte clan!
    Speel tegen ze!
     
  4. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    gamestation is voor mij offline forbidden :confused:
     
  5. axiK

    axiK Guest

  6. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    :) robert is echt vette shit klein kut ventje
     
  7. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Als robert nou zich ook zo gedraagd op de LAN waar we waren, kan hij gwn nu beter zijn smoel houden, want een grote bek op live, maar een kleine lul op LAN
     
  8. axiK

    axiK Guest

    Hij heeft idd een grote mond voor z'n lichaamslengte. In de lobby maakte hij ook niet zo grote indruk maargoed hij claimt goed te zijn dan zal dat ook wel hé.
     
  9. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    doen we vrijdag:9
     
  10. Hier heb ik al 300x op gereageerd, als jullie gaan janken op LAN ga ik terugzeiken ja, maar had niet echt veel woorden te wisselen daar met jullie. Niemand ging zeiken dus.

    Serieus wie de fuck ben je echt, ik heb nooit in een lobby met jou gezeten tenzij je gamertag anders is dan in je profiel staat hier. Geloof er geen drol van dat je een of andere downfaLL axiK bent. Wat weet jij over m'n grote mond? Wat weet jij over m'n lichaamslengte? Ga jij foto's kijken van teams die je niet kent ofzo? Vind je dat vet? Ik ken je niet eens, tenzij je een nerd bent op een undercoverprofiel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2007
  11. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Robert heb je m'n private message gelezen ??
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een toffe clan maar bij ons hadden ze een genaaide host :confused:
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben het zat. Eerst volgende die ^dit soort zielige posts maakt krijgt direct een ban aan zijn broekje.

    @ Members die zich er ook aan storen; Reporten die zooi.
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    axiK zat in mijn CoD2 teams vroeger, hij heeft nu silver en z'n account familly settings geclosed dus je kunt niks zien over z'n profiel (dat had hij op de GS site vroeger al en was echt kut XD). mijn broertje zit nu ook in downfaLL, een of ander nieuw CoD2 team.
     
  15. Volgens mij ben jij gewoon de axiK op xbworld ;)
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik ben gewoon SmartieZ. axiK gaat al 1,5 jaar mee in CoD wereld dus sssst
     
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat 90% zich aan zulke opmerkingen stoort. Vergeet het vaak te reporten, maar zal er op proberen te letten. Er is de laatste 2 weken weinig gezelligheid op dit gedeelte van het forum te vinden...
     
  18. Wie was axiK in GS/aVIP?
     
  19. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er de laatste dagen juist een verbetering is te zien. Daarvoor was het dramatisch nu is het gewoon erg. Maar na het WCG zal deze gamestress wel verdwijnen en zal de rust weer terugkomen op het xbox live gedeelte.

    Die achievements zijn vaag joh, voor een aantal ervan (5 dacht ik) heb je die nieuwe maps nodig. Weer zo`n truc om mensen die maps te late kopen tsss.. }:]
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina