Net zoals jij zou rijden dus, als je voor rijd probeer je nog wel je positiie te behouden natuurlijk, maar als je achter iemand rijd wil je hem natuurlijk inhalen..
Dat vind ik wel minder eigenlijk. Want dan zou het betekenen dat een tegenstander met een Ford Forcus jou in je Ferrari 360 kan inhalen. Da's natuurlijk weer niet realistisch...
Ik ben bijna klaar met mn PGR guide, weetniet of jullie bepaalde dingen erin willen hebben? (ik kan namelijk nog wat autos gaan bespreken natuurlijk..)
Lijkt me woest zo'n guide, ik loop al een tijdje rond te crossen met mijn 355 (spider en F1 ) maar krijg maar geen nieuwe... de eerste 2 levels van de de challenge met goud afgesloten, maar nieuwe auto's? ho maar! De 355 gebruik ik eigenlijk voor de lekkere snelle circuits en waar woest veel Kudos gewonnen moeten worden, de skyline is veel stabieler, kan je makkelijker mee rijden.. maar ja, het is geen Ferrari
Alleen Tokyo nog, dan heb ik ook die 355 Jammer genoeg zit ik vast bij de challenges, krijg het niet voor elkaar om in level 6 de style challenge te halen
Mja... ik heb alleen nog geen 50000 kudos (zit net over de 40000, misschien moet ik maar wat amateur challenges gaan doen)
ik heb dus 3 bakken (exige corvette en de skyline) welke is dan het beste want ik zit een beetje vast kan de quick race level hard niet halen!!! grrrr
exige is nou niet echt de geweldigste auto om quick races te rijden.. ik heb ze met de Skyline en de Corvette uitgereden..
Met Skyline. Alles aan de kant beuken in de eerste bochten en dan proberen alles achter je te houden, lukt wel na wat oefenen.