Als je splitscreen wilt spelen is het handig dat je een aantal banen hebt geunlocked. Aan het begin zijn er 2 banen per stad beschikbaar en 2 auto's per klasse. Splitscreen werkt wel goed en is best leuk, maar wel handig als je meer keuzes hebt. @ Michael T: sommige spellen zullen idd wel goedkoper zijn, maar je hebt ook spellen als world of warcraft en das verschrikkelijk duur.
@ Cool.... Waar kan je de wereldrecords vinden?*) @ IFWH: Je zoekt dus neem ik aan PGR2? Ik stuur je een PM\o/
Ik heb er nu pas 1 maar er volgen er meer. Alle records vind je gewoon bij single player: kudos world series, arcade racing of time attack. Per baan zie je het record en de rest van de lijst, tenminste als je live hebt natuurlijk. Wil je toevallig die van mij zien: single player -> arcade racing -> street race nummer 8 met Ferarri Dino. Er zijn ook ghost challenges: weekelijkse, maandelijkse en challenges voor altijd. Om daar heen te gaan, klik je op ghost challenge in het menu waar je single player, multiplayer etc. vind.
Yaah Nederlandse mense verstaan niet altijd wat ik in Het Belgisch zit te vertelle he Was gwn *Jaah vandaag pgr2 gaan hale* Ondertussn goeie 6 uur op gespeeld. Speel wel meestal op easy en riskeer soms op medium.. kzal nog wa moetn blijvn oefene
oke, super man. gewoon lekker rustig beginnen en vanzelf die wat betere pakken, sommige zijn wat makkelijker dus ik weet zeker dat medium vanzelf wel gaat lukken. Zo begon ik ook
Me ook! Nu ben ik bij de SUV klasse. Meestal speel ik op zilver en een enkele keer speel ik hem op gold of zelfs platinum. Nog niks op Brons en dat blijft ook zo!
En dat meot je ook zo laten Je moet je nooit laten verlagen omdat je het anders niet lukt. Altijd blijven door gaan, krijg je beste training en word je vanzelf beter. Ik begon ook moeilijk met Zilver en eindigde ook naar maanden en maanden op Platina
Lol ; kheb et nu zo'n 9 uur gespeeld. Maar welke auto's moet ik voor wat gebruiken? Je hebt er snelle ma die dan makkelijker uit de bocht vliegen enz. Naya kzal nog lang moge oefenen voor ik nog maar aan platina kan denke xD
hier een lijst met welke auto's je voor elke klasse het best kan gebruiken. compact sports - Ford Focus RS Spors convirtible - Porsche boxter S Coupe - BMW M3 Sports Utility - Porsche Cayenne Turbo Pacific Muscle - Nissan Skyline / Mitsubishi Lancer Evo (Mazda RX7 voor veel grip Roadster - AC 427 MKlll Classics - Ferarri 250 GTO -> overal brons nodig, ander gebruik je Ferarri 275 GTB Sports Coupe - TVR Tamora American Muscle - Corvette Sting Ray (Fort SVT Mustang Cobra voor veel grip, maar platina niet haalbaar hiermee) Super Cars - Delfino Feroce (steel nodig) anders Dodge Viper GTS Grand Touring - Ferarri 575 M Maranello Track Specials - Noble M12 GTO3 Extreem - Ascari KZ1 / Ferarri F40 (F50 voor betere handling) Ultimate - Als je nog geen bonusauto's hier hebt: Saleen S7 voor Cone Challenges, Pagani Zonda S of Enzo Ferarri voor races, Koenigsegg CC V8S voor speed camera. Als je Porsche 911 GT1 hebt gebruik die dan altijd. Nou dit was het dan. Soms staat er nog een andere auto bij die wat minder snel is, maar wel meer grip heeft. Vooral voor beginners is dit handig om een goede controle te hebben. Succes jongens
Wat ik raar vind is dat je bij opdrachten dat je zoveel mogelijk auto's moet inhalen allemaal auto''s uit verschillende klassen tegenkomt... Anyway ik heb nu bijna de Roadster series gehaald!!! Ik wil American Muscle!
opzich ook wel logisch. met overtake moet je wel een snellere auto hebben, anders is het niet eerlijk dat ze zover voor je vooruit starten. Meestal is het zo dat je bij een overtake tegen allemaal auto's van de vorige klasse rijd. Soms zit er nog wat anders tussen. Wil je echt American Muscle? Dit wordt gezien als de ergste series. Alleen maar rampebakken. Niet dat ik het zelf zo erg vind, maar die serie speelt zich voornamelijk in Chicago af, beetje grauwe stad, leuke tracks, maar over het algemeen niet erg aantrekkelijk.
Hoeveel auto's zitten er eigenlijk in PGR2? En vinden jullie het verslavender dan Forza? Moet deze titel toch maar even checken