Idd, en de Feroce en Corvette zijn helemaal da bomb, ik zit nu op het invitational level op ik geloof 16 % en heb 'slechts' 125000 punten, dus nog ff sparen voor die Porsche, maar het loopt naarmate het spel ook steeds sneller met de punten! Thank God! Maar over die AI, ik vind hem heel goed, want als je bijvoorbeeld moet passeren in een smal straatje dan gaan die gekken gewoon op de rem staan om je te pesten en in het laatste rondje doen ze altijd iets harder hun best, en dat vind ik eiglijk wel cool hoor BTW, ik vond de moeilijkste race tot nu toe voor mij: Arcade Race, Very Hard, San Fransisco, maar nu heb ik hem natuurlijk wel uitgespeeld, netals Quick Race
Project Gotham Racing is de enige game die ik op de xbox heb gespeelt, een xbox in de winkel wel te verstaan. Het is eenfraaie game met aardige graphics, maar ik blijf vinden dat een xbox meer zou moeten kunnen. De eerste keer dat ik em speelde was ik al eerste in zo'n race, terwijl ik nooit aan racegames doe. Ik ga er vanuit dat het op een makkelijke stand stond, maar toch. Maar ik blijf erbij dat het beter had kunnen en moeten zijn, hoewel het opzich een aardige game is.
Nee inderdaad heeft met de ontwerpers van het spel te maken overigens is pgr verre van makkelijk maar dat is dan weer een discussie op zich
PGR wordt vrij listig als je verderop bent, maarja je moet gewoon skills ontwikkelen en met de goede autos rijden
WouteR, je moet als admin toch weten dat je bepaalde zinnen niet uit de context moet halen. Door een simpel citaat te pakken kan je hele stellingen omdraaien (zie telegraaf-fortuyn). Ik geef mijn mening in deze topic omdat dit de enige topic over de game is (plus een over de muzie). Dus nogmaals, laten we nu niet andermans mening uit de context halen, want als we dat allemaal doen, dan word het wel een hele rommelige boel op het forum. Bij voorbaat dank .
hehe ok Ik wist heus wel dat je het niet zo bedoelde, pff net die 2e endurance race gedaaan, in London, echt genaaid, reed hele tijd 1e, alles op 4 seconde voorsprong, opeens rijd die GT2 loeihard naar me toe, haalt me in, ik rij n rondje achter hem, hij maakt een bocht verkeerd, ik rijd die bocht perfect, en had nog lekkere combo ook ; 172 kudos, bocht eindige met een lang rechtstuk, ik haal hem links in, 172 kudos staat nog in het sub-totaal, hij beukt me zo opzij, de naaier, waarom is dat nou nodig? Ik was er langs, ik haalde hem wel in, verloor mn kudos, en heb nu iets van 15 kudos te weinig voor een gouden medaile
Eigenlijk vond ik die levels van endurance en die ander, ik dacht 10 en 11 helemaal niet moeilijk en ik ben op zich ook wel goed in het kiezen voor de goede auto... Ik neem voor de volgende dingen de volgende auto's: Style Challenge: Skyline en later Feroce Street Race: Feroce Timed Run: Corvette Total Laps: Feroce Endurance Race: Feroce Top Speed: Corvette zoals je ziet ben ik een grote fan van de Feroce, want god wat trekt dat bakkie lekker op en dat is vooral handig op banen met korte rechte stukken. Verder is de Feroce gewoon zó makkelijk te behandelen niet normaal... Feroce rulez most!!!
Nee tis nie moeilijk, wel frustrerend, denet 2200 kudos(gnoeg) , wordt ik in de laatst bocht eruit getikt door die GT2 Mjah, zometeen nog n keer probere
aargl , Fonzie wordt zot !!! als ik hier zie hoeveel kudos gellie allemaal haalt, daar kan ik puntje aan zuigen!! kzit nu bij arcade race "hard" dus 1600 kudos voor bronze ! maar ik haal er altijd maar 900 met f355 !! wat doe ik dan verkeerd , ik gebruik ook handrem in bocht enzo !! ken iemand me helpen????
Ik zou zelf gaan schakelen, zorgt voor meer kudos, maarre denet weer ff zon endurance race gedaan, Ik blijf erbij dat het gewoon een KUT AI heeft en ik wil dat wel recht in de face van de makers zeggen . Het is echt pure onzin dat als je allebei een bocht aansnijd en je rijd in de binnenbocht de tegenstander toch nog probeerd de bocht 'normaal' te nemen. De AI is te suicidal en dat haat ik verschrikkelijk, ook dit ; Ik maak een lekkere bocht en trok dus wat sneller op, rijden er voor me 2 autos achterelkaar, ik ga al ruim vant e voren 'ernaast' rijden en ga er langs, totdat de achterste wagen (de GT2, die altijd problemen veroorzaakt) opeens OOK naar rechts duikt waardoor ik in een spin raak, en mn positie weer zie vervliegen en weer naar de restart race knop moet..
Je baseerd je volledige mening van een spel op een ritje op een Demo stand. Uhm, Hallo Shallow Hall. Dit spelletje is gemaakt op hardware die niet overeenkwam met uiteindelijke Xbox hardware, vind het dan ook niet gek dat het niet optimaal de Xbox benut.
het belangrijkste is dat je Kudo's metertje BLIJFT tellen voordat hij de punten opschrijft, dus telkens de pionetjes ha;en zodat hij blijft stijgen, dan krijg jenamelijk enorme bonussen, vooral als je rond de 300, 400 punten heb opgespaard schiet je opeens naar de 800/900. snapie? dus snel rijden, en alle dingen met elkaar connecten, en op lange rechte stuken een beetje fishtailen xodat het niet opheoud met tellen. en uiteindelijk kan je enorme scores halen.
Ja klopt, ook niet meteen onwijs tegensturen, lekker die auto de hele bocht doordraaien tot het laatste moment, dan terug sturen, krijg je NNOG meer kudos
Ja zodat die lekker gaat 'driften' (zo noem ik het maar als die kudosmeter 'op hol slaat'). Dat is echt wreed. Maar Wouter misschien hebben de makers het wel expres gedaan dat je telkens in de bochten ongelofelijk wordt gebeukt want he tblijt natuurlijk een streetracer En Kobold jij zei dat je voor de Timed Run de Corvette gebruikt, werkt dat? Ik heb er nu een aantal met de Feroce geprobeerd maar dat werkt niet omdat die niet genoeg Kudos haald, daarna ff met de V12 en dat werkte veel beter!
Het blijft ssn streetracer, dus? OMDAT het een streetracer is moeten ze juist voorzichtig doen, je rijd met je eigen (niet gesponsorde wagen) issie kapoet, ben je je hele kapitaal kwijt ik bedoel dan moet je juist rustiger rijden. Ik vind het echt overdreven dat gebeuk enzo, haal me in met een mooie maneuvre ofzo ok, maar niet op deze manier..