PGR KUT AI of juist goede?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 8 apr 2002.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    dit klinkt meer al het "ik-ben-gefrustreerd-omdat-dit-spel-zo-moeilijk-is" syndroom :) daar heb ik ook last van met amped ;)

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    daar kwam ik achter, in de demo had ik 4 keer goud.. maarja je krijgt dan niks extra's :mad:

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee ik vind het een lame ass manier om me in te halen, een goedkope manier, hier en daar n tikje ok, maar ook soms op rechte stukken, je rijd met 220 op n recht stuk, met n flauwe bocht erin, ik rijd knoerthard door volgas, maar die vaak een GT2) tegenstander REMT DAN! ]:- =( :'-( Waardoor ik in n spin raak omdat 1) die bocht niet meer kan sturen anders kom je ook in een spin 2) je knalt er anders bovenop, resulteerd ook in een spin :mad:

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    heb ik dat gezecht? ik haal redelijk veel kudo's met de feroce, in Kudo's challenges hoef ik niet persee goud, komt wel als ik de f50 heb

5. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    *OFFTOPIC* kobel kan jij ff in je inbox kijken :eek: keb wat gestuurd

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Juistem.. ik wacht ook wel tot n betere auto :D ik ga niet steeds super mn best doen voor goud als ik weet dat ik het later ook wel kan halen (heb nu bijna die Porsche, bijna 150.000 kudos dus)

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook niet hoor want dat redt je toch niet alleene ik vind die Timed Runs zo fucking irritant:mad:

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die zijn nie zo moeilijk hoor.. had er alleen 1tje die was ietwat verrot, een level in Tokyo, met allemaal lichtgevende billboards enzo, en regen ook nog eens, en n boel traffic, dat trok de Xbox niet helemaal dus had soms wat framedrop :'-(

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ? hek nog nooit meegemaakt!

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ow.. ik zoek hem zometeen nog wel ff op, welke het was, khad er wel last van, vooral als je een bocht aanremde, en er ook nog traffic naast reed, zwaar irritant

11. xstatic

xstatic XBox 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehehe, zo hoort dat!!

Deel Deze Pagina