Ik heb een stuur voor op de PC. Met zo'n stuur zet je echt wel veel betere tijden neer dan met de toetsen op je toetsenbord. Je kan namelijk de bochten veel mooier nemen. en je kan precies de hoeveelheid gas blijven geven in de bocht als jij wilt. Je moet er natuurlijk wel even overweg mee weten te gaan en je moet weten welke lijnen je moet rijden. Maar dit is voor de pc. ik denk dat je op de xbox met een stuurtje ook wel betere tijden kan neerzetten dan met de controller. Je moet dan wel een redelijk goed stuurtje hebben natuurlijk en er mee leren rijden. Maar ja het lijkt me toch wel een beetje onhandig om zo'n stuurtje op je schoot te hebben en ik heb geen ruimte om een stuurtje ergens te bevestigen dus ik blijf lekker bij de controller. Het gas en de remmen kun je trouwens toch ook zelf controlleren hoeveel je gas of remt en het sturen met de joystick gaat ook niet slecht. Dus ik zou bij de controller blijven.
Thanks JaysonX, Dit is nou de info waar we op zitten te wachten. Iemand die uit EIGEN ervaring verteld wat hij van een stuurtje vind. Niet dat gelul van "De broer van de vriendin van m'n nichtje zegt...." Ik zat er aan te denken om een Modena stuur te kopen, maar dat doe ik dus voorlopig maar niet. Ik moet eerst maar eens behoorlijk met die controller leren rijden.