Wat denk je, doe ik arcade mode, san fransisco, hard Daarmee moest je minimaal 1100 punten hebben, heb ik er 1088!!!!
1600 toch? met die baan had ik de meeste problemen, dat heb ik allemaal met de ferarri gehaald, en vanaf daar met de exige ,gaat het een stuk makkelijker
wat heb je de subaru en astin martin niet! de arcade mode is de leukste mode van het hele spel helaas is het nog te makkelijk, heb alles op goud op 2 medailles na(zilver) met de nissan skyline. alles ging vrij snel maar godver, ik vin die quick race echt tering moeilijk
Quick Race is simpel, Arcade Race is wel heel leuk ja, doe het nu serieus en het vergt wel ff wat oefening
/me vind de Arcade race ook wel leuk, leuker dan de Quick Race, die had ik zo uitgespeeld maar de Kudos Challenge rulez ze gewoon beide.... vind ik dan. Wat vinden jullie btw vd medal pursu?:it+
/me heeft er nog geen op goud, alleen een paar op zilver. Ik doe ook alleen van de auto's waarmee ik rijd (=
Ik rijd nu met een zilvere Porsche GT2, de gouden is niet mooi, das wel bij meer autos, waar de zilvere onwijs mooi is, en de gouden niet
Goud? Is dat die beetje oranje achtige? We hebbe namelijk niet zo'n top of the bill tv hier boven staan dus die kleuren zijn een beetje lastig... Ik heb ook zilverbtw
ik vind bronze helemaal een vieze kleur De enige auto waarbij ik alle kleuren het makkelijkst haalde was met de carrera gt, daar lukte het bij de eerste poging en 2e ronde al. bij de rest gaat het een stuk lastiger
ik heb nog geen carrera gt(komt gauw verandering in), maar dat brons is echt gewoon een poepkleur! Ik heb hem voor de audi tt!
Porsches De Porsche GT2 is sneller in accerelatie door de turbo die deze auto heeft. De Carrera GT heeft een hogere topsnelheid. Op bochtige banen moet je de GT2 gebruiken en op banen met lange rechte stukken moet je de Carrera GT gebruiken. Ik heb alle auto's al en de F50 is absoluut het beste.
Is het niet zo dat je een laksoort kan uitproberen en dan pas er op doen alsje het koopt? of is het 1 keer kiezen is hebben?