1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PGR] Quick Race Hard

Discussie in 'Algemeen' gestart door GravityWell, 2 mei 2002.

1. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt 't aan mij of is Quick Race Very Hard niet te doen met de SkyLine in San Francisco word ik nog 2de maar in de andere heb ik al geen eens zin! Help me!!=( :mad: =(

2. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: [PGR] Quick Race Hard

Uitremmen is dat je probeert naast diegene te komen, die voor je rijdt, aan de goede kant in de bocht zodat je die plek kunt pakken.

Dus als de bocht naar rechts gaat ga jij rechts van de nr 1 rijden (maakt niet uit ookal rijdt je achter hem) en probeerd op een dusdanige manier te remmen dat je tegelijk met hem de bocht in gaat maar dat jij aan de rechterkant zit. Dan heb je nl automatisch die plek.

Het is idd moeilijk maar het kan wel! Het is mij ook gelukt, dus blijven proberen.
    Tip: ga niet de hele middag 1 race proberen te halen. Als het niet lukt zet je ff je xbox uit, ga je ff wat drinken/tv kijken en probeer je het een uur later nog eens, vaak gaat het dan een stuk beter.

Laatst bewerkt: 5 mei 2002
  3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb bijna al die races met AUDI TT gedaan en later met de lotus EXIGE ... ik vond dat best makkelijk/relaxed gaan .

ik ben nu bezig met Kudos challenge .

4. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: [PGR] Quick Race Hard

A-h thnx Froggie...:)

Deel Deze Pagina