Mwah heb hem 1x gebruikt, vond hem niks, nu als ik kudos moet hebben gebruik ik de F355, voor street races de Feroce
klopt, kep net quickrace uitgespeeld en ik merkt idd dat de 355 echt heel kut racet maar de kudos vliegen wel binnen
Ik merk het wel, over een jaartje ofzo Begreep alleen chirred z'n posten niet, volgens mij staat er twee x wat anders......Naja, lekker belangrijk
Eh zoals ik het zeg? Hij is kut om mee te racen, street race enzo. Maar heel goed voor kudos halen zoals in arcade race.
Nee ik had het over de exige, ff overnieuw Exige is kut voor races maar goed voor kudos. En ferarri is goed voor races en wel ok voor kudos. mijn mening dus
Ik rij nu one on one tegen de F360 Modena. 4x gedaan ofzo, 1x met Feroce, kon hem wel aardig ophouden totdat die in de laatste rond een tikkie gaf, daarna 3x met F355, werkt wel relaxed (op smalle rechte stuk opeens remmen en weer sneloptrekken,dan ben je hem ff kwijt ) mjah kheb hem nog niet gehaald iig, beetje irritant, 2x achterelkaar in de laatst bocht een tik gekregen waardoor hij toch nog won
je kan jezelf ook een ontieglijk grote headstart geven, 20 sec ofzo, en ook al krijg je geen bronze, als je wint krijg je de auto erbij