Haha die had ik ook pas heel laat op goud gehaald (zonder joker) . Met de Exige geloof ik. Je moet echt ultraveel blijven slippen, ook op rechte stukken
Ik heb um net gekocht ik doe Quick Race New York maaruhh je moet steeds hele scherpe bochten nemen maar ik knal steeds tegen alle kanten op dus effe oefenen
Hey clock als je alles hebt gehaald met quikrace dan is de ferari 355 toch de snelste. of heb je nog niet alles goud? moet je echt proberen die ferari's (355 F1 en 355 spider) zijn de eerste echt mooie en snelle bakken
Ik heb 'm! Inderdaad, gewoon een hoop slippen en aan 't einde bij de op 2 na laatste bocht krijg je een hoop kudos-combopunten. Had gewoon zonder bonuspunten al genoeg voor de gouden plak. Die Lotus is echt een wereldwagen daarvoor!
Zit nu met iets meer dan 10 uur (10 1/2 meen ik) op zo'n 76000 Kudos met de Quick Race & Arcade gehaald (QR alles goud, Arcade alleen eerste twee levels goud). Ben met World Class bezig bij de Kudos Challenge, die ik nu een paar dagen heb gelaten voor wat 't was. Van 't weekend weer verder ermee.
heb 11 uur gespeeld heb quick race alles goud arcade race bijna alles goud op 2 na heb kudos challenge het level waar je de corvette moet verslaan ook op een paar street races na klaar
Kheb in de dertig uur gespeeld En heb de F50! Maar ikk ben redelijk slecht want ik heb VET lang gespeeld maar dat boeit me niet want zo krijg de game een grote replayvalue bij mij O ja, kunnen jullie het nog herrineren? Toen PGR net uit was waren er heel veel topics over allemaal verschillende aspecten va nde game; dat was echt vet!