die corvette is shit man maar die skyliner moet je lekker mee brekken maar denk dat je beter ford kunt nemen.
de exige is echt een ballebak, die rijd niet en met de skyline/impreza/lancer/feroce kan ik veel meer slippen en kudos scoren
Als je met de corvette rijd en je gaat op een bocht af moet je even het gas los laten halverwege de bocht het gas weer zachtjes opvoeren. Niet te snel want dan slip je de bocht uit. In de regen is de 4wd auto altijd wat makkelijker onder controle te houden maar punten krijg je juist door een beetje te gooien met je wagen. In principe rijden alleauto's erg goed maar soms moet je een beetje meer je gevoel gebruiken. succes...
ik heb nu n TVR tuscan, maar kun je zelf regelen of je met open of gesloten dak rijdt? ik vin het uiteraard een must om de wind door mn haar te voelen hè
enkel jammer dat het zo vaak regent in londen hè, wel vet om op dat grind daar te rijde, is de TVR tuscan beter dan de modena?
Ik vond de modena beter rijden maar is natuurlijk ook een kwestie van wat je zelf fijner vind rijden.
Dat grind is idd lachen. Niet echt goed voor je handen, jezus die trilfunctie werkt dan wel heeel erg goed
ik vindt het eigenlijk onterecht dat de viper zo weinig handling heeft, hij rijdt vrij soepel en slipt toch niet te veel, hij is zeker even goe kwa handling als de TVR
De handling is niet perse slecht, maar wel gevoelig. Gewoon een kwestie van leren omgaan met het beest.
Als je eenmaal bij de bonusraces bent gaat het wel hard met je kudos, en dan heb je zo 200.000 als je dat dan nog niet hebt.
He ik heb een probleem met PGR Ik zit in het Tokio level En ik moet van die auto' s in halen Maar ik heb een Slyliner en verder niet hoger. Mijn joker is op en ik kom niet verder
Kijk of er een snellere weg is. Tip hoe meer geluid je in de bochten maakt hoe trager je bent. Dus beter iets af te remmen en de bocht netjes te nemen dan spectaculair.
als je een echt goeie slipper bent, dan doe je lower difficulty met een auto, en dan slip je gewoon wat meer, en anders moet je je arcade races doen met de skyline ( heb ik ook gedaan), je haalt overal goud op very hard ( de concurrentie is toch van dezelfde klasse) dan haal je de Ferrari 355, daar lukt ie wel mee heb je eigenlijk al de one-on-one daar al gedaan, anders dat eventjes doen, of is het daar dat je de skyline hebt gehaald?
De F50 is gewoon megageil, zeker met manual transmission. Als je naar ze 3 schakelt, slip ie nog weg Echt een wonderbak gewoon, jammer dat ik hem alleen nog maar heb in zilver en brons, en niet in goud, dat is echt onmogelijk volgens mij.