PGR1 week-challenge 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 29 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat het beter is als me de maandag als begindag hebben, dit i.v.m. de logica, nieuwe week, nieuwe weekchallenge:) maar ik maak wel even een nieuwe thread aan!

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Probeer dan een duidelijke topictitel te maken, goed uit te leggen wat de bedoeling is in de first post, en overzichtelijk de tijden bij te houden :)

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
  4. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Mja, leg even uit wat de bedoeling is; snelste tijd rijden met die auto, op die baan. Uitgaan van de eerlijkheid van de personen die meedoen blablabla. Iedereen die voor het eerst die thread ziet moet begrijpen wat de bedoeling is ;)

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
  6. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    had hem net gezien. Ja netjes! Dus op naar de volgende challenge jullie PGR1-ers :)

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    zooo:) eindelijk voldoening:) Marius, heb jij ook PGR1? moet je maar even nu achter je Xbox kruipen en even een snelle tijd neerzetten:)

8. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    huh?!? Marius, heb jij eronder gezet: Let op: deze challenge is voor PGR1 (!) ??? want ik heb dat niet gedaan..

9. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    ja om onduidelijkheid te voorkomen. En nu aub stoppen met deze thread te spammen ;)

hier kan iedereen verder met de volgende challenge met dank aan Xboxgangsta!

/edit: deze thread heeft nu niet veel nut meer. Daarom gaat hij op slot. Het vervolg op deze challenge is in de bovenstaande thread!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina