1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PGR2] Hulp Cone Challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biscuitje, 25 dec 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb echt ontzettend veel moeite om hier ver mee te komen. Met de andere modi haal ik meestal wel op expert, en anders goud. Maar met de cone challenge haal ik alleen maar zilver. Wat is hier nou de truuk? Aan de ghosts van deze modus heb ik ook niks aangezien die langer rijden als het tijdslimiet door een of andere bug :confused:
    Een rijdende 360 kan ik niet eens. Hebben jullie advies?
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2003
  2. BATI NL

    BATI NL Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon lekker blijven slippen, beetje vette combo's maken dan kom je er wel
     
  3. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit topic legt al een boel uit.

    Het is in principe de bedoeling gewoon álle poortjes aan elkaar te linken, en dus één grote combo te krijgen. Lukt je dat, en weet je ook nog het eea te slippen etc dan haal je de platinum medaille vanzelf wel :)
     
  5. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd veel slippen en alle poortjes in 1 keer achter elkaar halen scheelt een hoop punten. En ook niet een pionnetje omstoten want dan ben je je bonus kwijt...
     
  6. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, alles aan elkaar linken en áls je een cone omstoot, kun je het beste gelijk opnieuw beginnen. Platinum haal je echt alleen als je alle cone gates aan elkaar linkt...
    Dus gewoon proberen, proberen en nog eens proberen...
     
  7. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    platinum is vrijwel onmogelijk volgens mij.

    je moet proberen om zoals al gezegd alle poortjes achter elkaar te nemen zodat je één grote combo krijgt. in de bochten moet je een beetje slippen en als er veel ruimte is kun je proberen om een 360 te maken. gewoon een beetje naar links of rechts rijden dan je handrem niet helemaal indrukken tot je stilstaat maar dat je kan slingeren, als je dan een bocht inzet door middel van die handrem dan kun je gewoon je gas erop blijven houden en maak je 360..

    je moet wel zorgen dat je die 360 een beetje dicht bij een poortje maakt zodat je je combo weer verder kan maken
    op een gegeven moment komt je bonus kudos die je voor die combo krijgt ver boven die van je egt behaalde kudos
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2003
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok, bedankt hier heb ik wat aan! :)

    P.S: Wouter, ik had wel gezocht maar ik had die thread niet gevonden omdat die niet in het help/cheats gedeelte staat.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een 360 is niet héél erg interessant denk. Ja het levert wel veel punten op, maar je verliest wel veel snelheid. Je kan ook met je handrem een kleine drift zijwaarts doen op een recht stuk.
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    De eerste en de tweede heb ik al platinum. Gewoon alles aan elkaar reigen en een paar slides maken in de bochten. Dat is genoeg :) (nu nog ten minste)
    Zo'n 360 is inderdaad niet echt zinvol, je kan hem nog wel net tussen de laatste cones en de finish doen om nog wat extra punten, en dus wat extra plaatsen in de ranglijsten te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2003

Deel Deze Pagina