Voor mij is het ook duidelijk, ik het pgr2 al gepreorded.
Ik heb na need for speed 3 geen enkele echte leuke need for speed meer gespeeld, de demo van nfs underground is wel erg leuk maar project gotham racing is exclusief voor de xbox gemaakt waardoor ze de graffics totaal aan konden passen aan de kracht van de console, nfs is een multiplatvorm, dat betekent dat je met enkele afwijkingen dezelfde game voorgeschoteld krijgt als de ps2 versie en een ps2 ziet er gewoon minder uit dan een xbox spel.
Ook geven de reviews voor mij de doorslag, project gotham heeft nog geen enkel cijfer onder de 9 gekregen terwijl nfs cijfers krijgt tussen de 8 en de 9 en een enkele uitzondering een 9.3.
Wel vind ik auto's tune heel leuk als in grand turismo maar grand turismo is een similator en need for speed niet dus het tune is niet realistisch te noemen kwa rijgedrag en wat het allemaal hoort te doen met je auto.
Als je need for speed koopt om dingen te tune wacht dan liever tot sega gt online of w8 op gt4.
Ook bevallen de auto's mij meer bij pgr2 dan bij underground, bij under krijg je alleen snelle b-auto's die je kan tune terwijl dat bij pgr2 heel anders is, veel meer auto's en erg veel soorten van race- tot family cars.
Maar als je het echt niet weet welke game je wil moet je gewoon 5 reviews lezen van allebei de games en het gemiddelde van die games bereken en die gewoon nemen, anders kom je er nooit uit, het zijn allebei erg leuke games namelijk.
(trouwens, als je online wil race moet je natuurlijk pgr2 nemen)
Laatst bewerkt: 17 nov 2003