pgr2 of NFS underground?

Discussie in 'Algemeen' gestart door GTA freak, 16 nov 2003.

1. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor NFS underground kiezen alleen jammer geen live

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mooiere graphics?!?! dacht het niet :) echt, pgr 2 is veel mooier op je tv scherm!

3. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, pgr2 blaast nfs qua gfx helemaal van de kaart :cool:
    Ik heb ff een demo gespeelt van Nfs:u en tsja het is best leuk allleen ik had het gevoel dat ik over ijs heen reed....zo weinig grip :{ Het enige coole vind ik de auto's, ik hou wel van getunede bakkies :)

4. sneaky

sneaky Guest

tja tis wel een beetje andere style graphics maar ik vind die van nfsu toch echt veel realistischer dan pgr2

5. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet hoe je dat kan vinden :confused:

Maar ja, ik kies zeker weten voor PGR2 (hoewel ik NFS:U ook koop)

6. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals al eerder gezegt, deel 1 was vet, deel 2 heeft zoiezo al 1 hele goeie review gehad, nfs kan je ook op je pc spelen, pgr is toch wel realistischer, veel tracks, veel auto's, en live! wat wil je nog meer:9 ik ga gt online ook halen....
    Ik vond die demo van nfs op de pc ook wel leuk maar echt heel nep, bij dragracen kan je niet sturen maar van baan wisselen |:- dat slaat echt helemaal nergens op. Ik denk eerlijk gezegt dat je met PGR2 zoiezo veel langer pleizier van de game hebt (live & veel tracks).

7. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    euhm jongens bij een race game gaat het echt niet om de graphics hoor... gaat best wel om hoe goed de AI is en ho egoed ie rijdt...
    Graphics ben je na een uur op uitgekeken hoor als je auto niet stuurt zoals jij wilt...
    Geen idee hoe dat bij deze games zit maar ik wilde het punt gewoon even aanstippen...

8. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Ik koop ze ook allebei...
    18december heb ik Massive Entertainment Pack, PGR2 (kheb em al ge-preordert ookal heb ik nog geen box... ja, voor de prijs van gamereleas.nl moest ik em wel pre-orderen), Live en NFS U (voor het tunen) DAMN... ik kijk echt uit naar die dag...

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Daar is voor mij geen enkele twijfel over mogelijk. PGR2 all the way.

Ik heb de NFSU demo op de PS2 en vind het er aardig uitzien. En het is ook best leuk.. maar dat je met drag racen 'frogger' speelt en na veel aan je stuur hangen met moeite 1 'baan' kan veranderen om zo wat te ontwijken vind ik echt te triest voor woorden. Het schakelen is best cool gedaan, en er zit best een rush in de game.

NFSU is voor mij meer een combi van 'heb ik al gezien in MotoGP2' (vette blur) en 'heb ik al gezien in Burnout II' (zo ongeveer de rest), op smaak gebracht met een sausje van 'over de top reflections'. Ik weet niet, erg boeiend vond ik het racen ook niet. Het voordeel van NFSU is dan inderdaad dat je je complete auto kunt op/ver-bouwen / tunen. Dat is wel tof..

Maar dan PGR2. Alles, maar dan ook zo'n beetje echt alles vond ik kloppen in alle uren dat ik het spel al heb gespeeld. De graphics zijn ontzettend realistisch (niet over de top in welke vorm dan ook), zo ook voor het gedrag van de auto's -natuurlijk blijft het een game, dus er blijven wat arcade-elementen inzitten. Zoals het hoort - en zo ook voor het geluid.

Tel daarbij op de meer dan geweldige Live gameplay, de in mijn ogen sterk verbeterde inrichting van de banen en de uitdieping van de game in zijn geheel. Daarmee wil ik zeggen dat het nu voor zowel Kudos race als tijdrace fans een top-titel is. "Easy to pickup, hard to master". En als ik de amerikaanse forums mag geloven is het racen van platinum challenges nogsteeds ontzettend moeilijk. MOOI!

anywayz, PGR2 dus. No doubt about it :cool:

P.s. ik krijg hem hoogstwaarschijnlijk al voor woensdag, omdat ik hem samen met nog wat anderen (Gerbo, Cole Trickle, WouteR etc) heb gewonnen op het PGR2 event. Zodra ik hem heb, sluit ik me op en ga ik net zolang door met racen tot ik alle records van Mirik heb verbroken :D

10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij is het ook duidelijk, ik het pgr2 al gepreorded.
    Ik heb na need for speed 3 geen enkele echte leuke need for speed meer gespeeld, de demo van nfs underground is wel erg leuk maar project gotham racing is exclusief voor de xbox gemaakt waardoor ze de graffics totaal aan konden passen aan de kracht van de console, nfs is een multiplatvorm, dat betekent dat je met enkele afwijkingen dezelfde game voorgeschoteld krijgt als de ps2 versie en een ps2 ziet er gewoon minder uit dan een xbox spel.
    Ook geven de reviews voor mij de doorslag, project gotham heeft nog geen enkel cijfer onder de 9 gekregen terwijl nfs cijfers krijgt tussen de 8 en de 9 en een enkele uitzondering een 9.3.
    Wel vind ik auto's tune heel leuk als in grand turismo maar grand turismo is een similator en need for speed niet dus het tune is niet realistisch te noemen kwa rijgedrag en wat het allemaal hoort te doen met je auto.
    Als je need for speed koopt om dingen te tune wacht dan liever tot sega gt online of w8 op gt4.
    Ook bevallen de auto's mij meer bij pgr2 dan bij underground, bij under krijg je alleen snelle b-auto's die je kan tune terwijl dat bij pgr2 heel anders is, veel meer auto's en erg veel soorten van race- tot family cars.
    Maar als je het echt niet weet welke game je wil moet je gewoon 5 reviews lezen van allebei de games en het gemiddelde van die games bereken en die gewoon nemen, anders kom je er nooit uit, het zijn allebei erg leuke games namelijk.
    (trouwens, als je online wil race moet je natuurlijk pgr2 nemen)

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  11. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beide 30FPS toch?

12. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    NFSU zit rond de 40 en is niet stabiel. PGR2 zit op 30 en is stabiel.

13. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    dat gepraat over only on xbox begrijp ik niet helemaal aangezien er ook games zijn die op alle systemen er gewoonweg prima uitzien zoals de nieuwe prince of persia om maar wat te noemen.

De Nfs delen hebben na hot pursuit 2 de schijn tegen omdat deze game een stuk beter was op de ps2 dan op de xbox.(vreemd idd)
    Maar de nieuwe is wel een stuk anders en beter.

Verder kan ik zeggen dat de besturing van de nfsU demo op de pc aardig kan frustreren zoals al meerdere mensen in deze thraed hebben gemeld.
    Het tunen is voor mij alleen zo'n meerwaarde en het snelheidsgevoel is ook heel leuk gedaan tel daarbij op dat mijn favo autotje (mistubishi Eclipse) erin zit en voor mij kan die al niet meer stuk.

Pgr1 vond ik een teleurstelling en daarom weet ik het ondanks die ene review in het xboxmag (veel te weinig om alleen daarop af te gaan wat magazines betreft)nog niet.
    pgr1 frustreerde bij mij op zowel snelheidsgevoel als besturing als de beschikbare auto's en het trieste geluid wat ze produceerden.

MAAAAAAAR iedereen is dus nu zo vol lof over Pgr2 dus zou die wel goed moeten zijn he, maar ja in die review wordt ook gemeld dat ie erg op het eerste deel lijkt, en dan moet ik dus weer gaan oppassen.

Maar goed ik koop deze games zowiezo beiden.
    Alleen wat een doodzonde van EA wat live betreft

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  14. vagegast112

vagegast112 Ajax rulesss

Leuk Bevonden:
    0
    kzou voor project gotham gaan

15. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn beiden arcade racers. Hou je van tunen ga dan zeker voor NFSU. Ikzelf ga voor PGR2. Heb net de review gelezen van PGR2 op IGN en waar ik bang voor was wordt in deze review bewaarheid. De steden zijn levensloos. Bij deel 1 had ik het daardoor snel gezien. Heb deel 2 nu ge-pre-ordered. Hoop dat dat gevoel mij niet weer bekruipt. Anders blijft er voor mij maar een racer over en dat is GT. Voordat ik een oordeel geef wil ik m zelf gespeeld hebben.

16. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    k ga gewoon voor beide! :) k ga eerst voor pgr 3

17. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga tot nu toe af op NFS Underground, heb hem vandaag gehaald en dat straatracen is echt serieus VET! Heerlijk alle onderdelen upgraden enzo. Mjah misschien is PGR2 wel beter, maar vind nu NFSU echt super vet, en de beelden gaan niet traag als er meerdere auto's zijn.

Deel Deze Pagina