1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze challenges gaan tot voor de linkerbochtjes. En met slingeren of buitenkanten nemen win je geen snelheid. Alleen wanneer je bochten perfect neemt en gewoon de ideale lijn volgt.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    sorry, ik had het verkeerd geschreven, ik bedoelde de rechter bochtjes, voor de linker. (ik heb 't ook al geedit)
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben PGR2 nu op Platina aan het uitspelen en ik wil wel eens weten wat jullie de moeilijkste challenges vonden/vinden??? (of onze meningen een beetje kloppen:p) Ik heb nu iets meer dan 70 medailles op Gold en de rest (iets van 95) op Platina

    Makkelijk:

    One on One
    Speed Camera
    Overtake

    Gemmideld:

    Hot Lap
    Street Race

    Moeilijk:


    Cone Challenge
    Timed Run
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Klopt wel...alleen over Overtake ben ik het niet met je eens. Moet nog 1 overtake dies is echt niet tedoen :mad:. Die is in de KGB corner in Moskou als het goed is. Man die baan is echt niet tedoen.
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat met de Grand Touring-series, zo ja... Die heb ik net 30 min. geleden gehaal:9
     
  6. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben timed-run niet met je eens. Die vind ik eigenlijk makkelijk tot redelijk en is de enige die ik tijdens mn eerste zilveren serie telkens heb kunnen halen. Voor de rest ben ik nu alles een beetje op goud en platinum aan het halen door elkaar. Conechallenge zijn we het allemaal wel over eens denk ik }:]
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm neuh, heb laatst nog 2 Cone Challange achter melkaar gehaald :cool:...Maar als je alles bekijkt vanaf het punt Platina/Expert

    Dan klopt het lijstje wel :)....Ja die baan van Grand-Touring, Gaming 4 ever ;)
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is te doen, maar de baan is heel snel met weinig bochten dus je moet elke bocht op de limiet doen, dus je moet de baan goed kennen. Anders haal je 'em niet. Ik weet niet of jij dit doet hoor, maar ik verloor hier altijd veel tijd en daardoor haalde óók ik 'em eerst nooit:

    Na de finish heb je wat rechter bochten (2 geloof ik) en dan daarna een doordraaiende rechter. Daarna komt een links-rechts combo. De eerste naar links laat aansnijden en redelijk een de binnenkant uitkomen zodat je bij de 2de goed kan aansnijden en er met volle tractie kan uitkomen.

    Eerst deed ik dit niet en toen haalde ik 'em niet, toen probeerde ik dat en toen lukte het me wel. (het scheelt best veel tijd)
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb vanochtend vroeg nog even 2 platina's gehaald. Kom nu uit op 12 goud en 160 platina *), Tword steeds minder. Op na de TVR!
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Damnz, hoe doen jullie dat man, ik heb met alle moeite 100 platina's gehaal en veel verder kom ik niet. Street races met 8 man, waarin je achteraan start zijn godse moeilijk, timed runs moet ik over en over doen om er ééntje te halen. Mijn hoopt verdwijnt langzaam |:-
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Street races kan je meestal al in een beuk halen. Meestal is het een lange weg en dan een scherpe bocht waardoor je flink kan ramen, met een beetje geluk lig je dan 2de en haal je de 1ste gemakkelijk in.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    @ gaming 4 ever,
    ik heb ergens gelezen dat je met AT reed, probeers eens MT
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want dan let ik teveel op het schakelen en kan ik minder precies sturen, want op Platina gaat het op het scherpst van de snede }:]
     
  14. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder popie-jopie bedoelingen :eek:, maar platinum is niet egt op het scherpst van de snede. Bijv die hotlap van Metal Mark. 2 seconden onder de platinum-tijd. En dat kan zelfs 4 sec sneller O-). Het belangrijkste bij races is wel, dat je in de 1e ronde 2e moet proberen te komen, want anders gaat de nummer 1 wel iets weglopen. Bij veel eerste bochten kun je vaak al heel veel plekken winnen door laat te remmen en via iemands zijkant de bocht door te gaan. Zonder beuken kan ook wel, maar das wek moeilijker ^^. Probeer ook altijd te slipstreamen. Ook al zit er 30 meter tussen, gewoon achter je voorganger aan hoppen. En als je echt niet meer sneller kunt, moet je eigenlijk andere lijnen door bochten proberen te zoeken.

    Tis jmmr dat je geen Live hebt, want dan kun je ghosts van anderen zien. En daar kun je veel van leren en merk je dat je op sommige banen nog wel 3 seconden harder kunt :cool:. En voor de rest....gewoon heel veel proberen ;)
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, maar ik raak snel gefrustreerd met PGR2 (met andere games niet)
    Ik heb m'n controller al een paar keer weggegooid :eek: (pookje doet nu vaag)
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    je bent niet de enige, 1 controller al zovaak opgeslagen dat ik niet meer met PGR achteruit hoef te rijden. doet tie volkomenb automatische :+ en met halo 2 begint te zomaar teschieten en granaten tewerpen :+ geweldig als een stel vrienden hier thuis een keer tegen mij willen gamen :cool:
     
  17. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha :D

    Ik gooi egt nooit met controllers 8). Bij mij gaan ze alleen stuk door het harde knijpen erin en de vele uren die ze moeten draaien. Ik raak ook niet zo gauw gefrustreerd in spellen. Daarom ben ik zo'n waus die net als vanavond gewoon 2 uur lang, zelfde rondje, zelfde auto gaat rijden om dan 0.133 van zun snelste tijd af te halen 8).

    Owja, broer van een maat van mij was zo gefrustreerd dat ie de controller zo uit zun raam flikkerde. Dat ding was niet meer te redden :9. En hijzelf heeft er 1 naar de klote gegooid door dat ding snoeihard op het bed te gooien. Gelukkig kan ik mij een btje inhouden. :+
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken kan ik me met de meeste spellen ook wel inhouden, maar met spellen waarvan ik weet hoe iets moet maar het niet wil lukken zoals Def Jam, RBR, Top Spin en natuurlijk PGR2 dan ga ik smijten8) Ik weet dat het slecht is maar op dat moment ben ik gewoon zo chagirijnig:mad:
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ik gaf altijd een ruk aan mijn stuur als iets in GT3 niet wou lukken. *) Toen nog mijn GT3 stuurtje. Dan sloeg ie altijd tegen de maximun draaihoek aan. Nu doe ik het nog steeds als iets in GT4 niet wil lukken, maar nu kan het wel, omdat mijn DFP wat verder kan draaien. ;)
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb vanmiddag weer een Platina gehaald nu nog 9 :D. Ook een platina gehaald in Arcade Mode sta nu 30 goud en 30 platina.

    Begint al lekker dicht bij te komen :D
     

Deel Deze Pagina