1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze game net binnen gehad en vind m erg leuk:) ben nu n beetje aan t rijden voor zilver maar das wel beetje makkelijk:confused: is goud veeeeel moeilijker?
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel (IMO)
     
  3. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik Nurburgring Nordschleife openen bij singleplayer time atack ?????
    Moet ik misschien Kudosworld series helemaal uit spelen ??
    Alvast Bedankt.
     
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    In Kws moet je de trackspecial series gewoon uitspelen. Daar zitten allemaal stukjes Nurburgring in. Als je die races hebt gehaald ( maakt niet uit op welke medaille ) dan krijg je de Ring.
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik vind goud ook wel meevallen, ik begon al mn races op goud ;)
    Maar heb nu inmiddels wel alles platinum *)
     
  6. InDo-Flava

    InDo-Flava What's Ya Flava

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja, nou weten we het wel :)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    oefenen, oefenen en oefenen, inkomen, inkomen en inkomen. Dan moet het lukken ;) Je raakt er heel snel aan gewend
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat vinden jullie de beste auto voor de volgende zaken in de American Muscle car-series?

    Voor de snelheid: One on one, street race, hot lap, timed run

    Voor de speed cam

    Voor de cone challenge

    Ik weet niet welke het beste is, de SVT mustang, Stingray, de Camarro SS of nog een andere? Welke auto gebruiken jullie? (vooral degenen die op gold en platinum bezig zijn)
     
  9. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Sting Ray _O_

    De rest kun je bij het oud vuil zetten :)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep heb der ook alles mee gedaan met die Sting Ray...

    Dan heb ik ook maar een vraagje direct. Wat hebben jullie bij Track Specials (Platina) bij de 7de en 8ste race gebruikt, Welke auto?. Je moet daar onmogelijke tijden rijden. Ik rij op een natte track (je moet daar 1.58 rijden) daar rijd ik 1.59.6xx. En daar moet dat nog een dikke 1 1/2 sec vanaf. En dat is al zo'n saaie baan :'-(..Kzat te kiezen tussen de Dodge en Noble. Kheb voor Noble gekozen want die trekt lekker op voor die kleine smalle stukjes..
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Platina is niet helemaal mijn niveau, helaas, maar ik heb toen ik er direct in die klasse kwam de NSX unlocked, dat wou allemaal mooi, pas op het laatst de Noble unlocked, die was stukken beter dan de NSX en rij ik veel sneller mee. Ik denk (weet haast wel zeker) dat je de Noble moet behouden. Waar je de tijdswinst van 1,5 seconden moet pakken, kun je het beste aan de expert overlaten :cool:.

    Die Sting Ray heb ik unlocked en ook al het enige mee geraced, maar wat raden jullie aan? Geheel remmen en echt geen slippartij veroorzaken, of gewoon bijremmen, door de bocht heen slippen en dan bijsturen. Volgens mij kun je met de sting ray niet eens 'gewoon' door de bocht.
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, ik was net NFSU2 gewend en ik ging ff PGR2 doen en het leek wel super stroef man..:{
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Tsja, NFSU2, daar zeg je ook wat. Best mooi, dat tunen en stylen, maar het racen is voor mij op hard zelfs een eitje. PGR2 is veel mooier, qua racen. Zal mij eens benieuwen of Forza dit spel kan overtreffen.

    Maar nog een vraag aan de PGR2-experts: Veel van jullie hebben alles al op goud of zelfs Platinum gehaald, maar zijn jullie soms gewoon gek lang bezig om 1 bepaalde race op platinum te halen? Bij sommige races heb ik al moeite ze op silver te halen. Voordat ik dat soort races op platinum heb gehaald, denk ik dat ik gewoon meerdere dagen bezig moet zijn met 1 race. Hoe zit dat bij jullie?
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben daar ook benieuwd naar..ik zou zeggen vraag het aan KingTuur of Fredkroket ofzo. ;)
     
  15. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet alle series uitspelen voordat je de n-ring krijgt. je moet namelijk de laatste race in de ultimate series de gehele n-ring rijden. je unlockt nie steeds een stukej van een circuit maar gewoon de gehele op het laatst. ik wil eerst n-ring unlocken, dan zie ik wel ofk nog voor hogere medailles ga.
     
  16. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Langste wat ik over een race heb gedaan is denk ik 2 uur. En dat zijn dan de cone challenges. Timed runs en street races is vaak in 1x of een paar keer. Je moet het gewoon ff doorhebben. Heel belangrijk is ook dat je de banen kent. Lukt het niet zo goed in een bepaalde race, ga dan ff een time attackje op die baan doen, zodat je de baan beter kent. En tja, voor de rest, gewoon perfect rijden =]. Mooie lijnen rijden en vooral ook niet slippen door bochten. Alle ruimte benutten die er is om uit een bocht te accelereren. Veel slipstreamen bij andere auto's. En niet te achtelijk laat remmen. Vroeg remmen kan soms veel meer tijd opleveren dan egt laat remmen. Dat zijn ff de tips die ik nu ff kan bedenken O-)

    edit: Idd jponline :)
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, ja, ik ben een matige racer, vind ik van mezelf en blijkt ook uit de PGR2-competitie en voordat ik een baan perfect kan rijden, ben ik wel een dag verder (of meer). Ik ben nu eerst bezig om alles op Silver te halen, k moet eerst nog 61 brons wegwerken. Ik denk dat een groot aantal streetraces en one-on-one's wel haalbaar zijn zonder teveel ergernis op platinum, maar timed runs op platinum moeten wel heel perfect gebeuren. Ik haal de eerste Hot Lap, in Chicago, in de American Muscle-cars, steeds niet op silver. Kom net een seconde of 3 tekort. Ik denk dat ik deze na hooguit 2-3 keer racen wel behaald kan worden, maar voor alles op platinum vrees ik dat dat voor mij niet weggelegd is. Het enige wat je ermee krijgt is een TVR Cerbera, lijkt me wel een flexe bak, maar ik speel toch niet online, dus echt nodig ben ik hem niet. Ik heb de Enzo en de Saleen waarmee ik de snelste tijden kan rijden voor mijn doen en straks ook de Porsche GT1.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je hoeft Platina niet perfect door te fietsen met Timed Run. Bij een challange die bij de f40, f50 klasse zit moet je in Washington rijden volgens mij. Nou ik ben daar 2x heerlijk tegen een muur aan gebatst en reed ook nog platina ook 8). Was echt maf, reed elke keer perfect en toen ik bagger reed haalde ik hem :+. Soms is echt telijp voor woorden. Maar Silver kan iedereen halen, die een beetje achter een xbox zit.
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb alles in een keer in brons gehaald, slechts de eerste twee cone challenges in ultimate op steel gehaald, daarna op brons, maar om alles op brons te doen, hoef je geen moeite te doen in principe. Zilver is goed haalbaar, maar vergt al een kleine inspanning. Die laatste twee cone challenges in de ultimate gaan me nog enige problemen opleveren. Ik heb al enige pogingen gedaan deze op silver te halen, maar in latere races zat ik er niet ver van af. Alles op silver is goed mogelijk, als ik alles op goud wil halen, ben ik veel langer mee bezig en moet ik mijn fouten behoorlijk beperken.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je had gewoon op Zilver moeten beginnen. Dat heb ik namelijk ook gedaan, je krijgt dan uiteindelijk 3 lekkere beloningen maar je hebt dan ook direct meer gevoel voor de auto's. Maar de moeilijkste Cone Challange vind ik nog wel in de 3de Serie je moet daar met een belabberde auto een uber rondje rijden en dan ook nog met die snelheid van die auto rijd je net zo sloom als me oma's rollator. Maar iedereen heeft zijn specialiteiten, de een is goed in rijden en de andere is goed om door piontjes heen terijden.

    Ook leuk is dat je een keer voor de grap Quick Race doet (in het begin van het menu staat zo'n soort optie, je kunt dan direct ff een baan rijden) Als je daar alles aanelkaar linkt en een dikke 14000 kudos haalt. |:- wat je der aan hebt is nix, maar tis irritant als je bij elke challange in KWS mode een dikke 2 uur der over doet om 1 zo'n challange tehalen en dan doe je dat een keer voor de grap en haal je een uber score. Tsja dan voel je je genaait. Waarom heb ik nu altijd van dat soort dingen |:-
     

Deel Deze Pagina