1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Gehehehe:9 I know the feeling:'-(
     
  2. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Same here _O_
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Wereldramp geschiedde: Mijn mooie PGR2-profiel is naar de tering gegaan, doordat ik een race won, daarna liep het laad-schermpje vast, even gewacht, daarna gereset en hij blijft damaged aangeven. Iemand hier ervaring mee?

    Maar wat ik dus wil vragen is heeft iemand tips voor mij om opnieuw te beginnen? Ik heb eens gehoord alles direct op zilver te halen/proberen. Wat is beter: gewoon je kudo's opsparen en met de standaard-level auto's alles proberen of steeds de beste auto uit een level kopen? In het laatste geval, welke auto's raden jullie in alle klassen aan?

    Ik heb met een (PS2)kameraad vanavond eindelijk afgesproken om PGR2 te komen rijden, maar aangezien ik nog weinig mooie auto's en tracks heb als ik overnieuw begin, is het dan de moeite niet waard, daarom wil ik zsm alle tracks en een enorme bult auto's unlocked hebben.
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het licht eraan wat je prefeert. Samen met je vriend lol, of vooruit denken. Wil je snel auto's en circuits, doe het dan op Steel. Wil je alvast voor later beginnen, doe dan Silver;)

    PS: Ik zou zilver doen, aangezien je ook nog wel andere games kan spelen.
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, steel doe ik sowiezo niet, dat vind ik te kut en wil ik echt niet. Bij mijn vorige profiel heb ik dat, op twee cone challenges na, nooit gedaan. Ik denk dat ik over het algemeen even snel ben op silver dan op steel, op een enkele moeilijke uitzondering na. Nu opnieuw begonnen en 3maal goud en 1 maal zilver gehaald, in die eerste klasse, maar dat wist ik dat die makkelijk was, die had ik allemaal op goud/platina gehaald.

    Maar wat is volgens jullie de betere optie, wat deden jullie? Gewoon eerst met de standaard auto's alles op silver halen of direct de beste bak in de klasse kopen?
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht gewoon van elke klasse de beste auto en nu ben ik bezig met alles op Platina halen(145/172), en alle auto's kopen. (96/102)
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik word daar echt jaloers op, 145 platina. Ik was al blij met 2 platina en 17 goud, voor mijn profiel crashde. Platina is voor mij denk ik niet weggelegd, hoe vaak ik ook oefen. Voor race-games op topniveau heb ik simpelweg de behendigheid en concentratie niet voor om compleet foutloos te blijven. Maar goed, eerst de KWS eens op silver proberen te halen.

    EDIT: Heeft PGR2 de ondersteuning van Memory Unit? kan ik namelijk niet zien, aangezien ik de pack-editie heb.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  8. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Achterop het doosje staat er geen groen kruisje bij, dus ik denk het niet. Verder is het gewoon handig om alleen de snelste wagen uit de klasse te kopen. Ik kan je moeilijk zeggen dat je gelijk op goud/platinum moet beginnen, want dat vereist enige race-ervaring en een hoop doorzettingsvermogen. Zilver is de middenweg. Redelijk veel kudos en niet al te moeilijk. Lukt een race echt niet op zilver, dan gewoon even brons doen en zo snel mogelijk alle races doorlopen. Dan heb je zo wat leuke auto's :).
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar zat ik ook al aan te denken en als jij, de PGR2-meester van het moment dat adviseerd, zet ik zo de PC uit en race ik als een gek 200+ silver bij mekaar (met bijbehorden beginners en speedcam-goud.platinum :D)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, je kan je save game op een MU zetten :).
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    En dus ook, als ik een Action Replay heb, savegames van Internet downloaden}:] .

    Maar dat is niet nodig, ik heb mezelf op mijn vorige profiel erg onderschat, daar was ik enorm blij met het halen van brons. Ik heb nou de SUV-klasse net gehaald, 21 zilver en 10 goud in de KWS. 1x moest ik opnieuw beginnen doordat ik niet op de tv lette en dus gewoon dom crashte. Gaat verder mooi zo.

    Maar wat is in de Pacific Muscle nou de fijnste en beste auto? Vorige keer heb ik alles op silver met de supra gehaald, volgens mij. Ik heb nou de RX-7 gekocht, die leek mij het beste.
     
  12. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is niet echt een beste, je hebt de Lancer en de Nissan Skyline R34 waar je uit kan kiezen. De Skyline is niet echt een fijne auto, maar wel mijn favoriete in die klasse. Dus ik denk dat de Lancer Evo voor jou de beste is. :)




    Enne ik wil niet braggen ofzo hoor, maar ik heb alle 232 platina medailles (ook alle arcades dus). O-) :D
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  13. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Join the club :D
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Mocht je je vervelen, kom gerust een dag langs om hier alles op platinum te halen :+. Maar gebeurt er nog iets als je ook de arcade op platinum haalt?

    Hoeveel medailles zijn er btw in de KWS te verdienen? 232-60= 173?
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jah, 173. Als je alles hebt krijg je heus niet meer hoor ;). Als je alles in KWS mode op Platina hebt krijg je de ''hoofdprijs'' al de TVR :)
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nou ook net een begin gemaakt aan de arcade, maar het lijkt wel of hij al stukken moeilijker is dan de KWS. Met Cone Challenge heb ik, op een enkeling na, in de KWS geen problemen gehad hem op silver te halen. Nu in de 3e in arcade ging ik met de Elise in Stockholm voor silver, moest je 1100 punten halen en haal ik er een stuk of 900. Na enige oefenrondjes haal ik hem wel, maar in de KWS zijn voor silver geen oefenrondjes vereist voor mij. Ook lijken de timed runs en streetraces direct al een stapje hoger dan in de KWS. Klopt het dat de Arcade moeilijker is? Vinden jullie hem moeilijker? of beeld ik het me maar in?
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja klopt. Ik haal de ConeChallange ook makkelijker in KWS mode dan in Arcade. In Arcade mode moet ik nog 17 op platina halen heb der al 3 (rest Goud) (ConeChallange) bij Timed Run nog 13 platina (de rest goud). De Street Race heb ik wel alles op Platina :). Maar als je street race doet dan krijg je een auto toegewezen, normaal mog je kiezen en nu niet. Tis wat moeilijker vind ik zelf. Khad laatst nog ff een ConeChallange gedaan, had alle pionnetjes aan elkaar gelinkt en haalde nog niet eens platina |:- Kmoet nog echt dat slippen leren...
     
  18. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je welke races ik het moeilijkste vond.

    -De Hot Lap (of Timed Run) in de SUV series in Edinburgh.
    In het begin had je zo'n rare omhooglopende lange bocht naar rechts, als je die dus niet goed doorkwam miste je al een halve seconde.

    -De Timed Lap in de Track Special series, 2 rondes in het donker door Florence. Niet te doen.

    -En tot slot de laatste Cone Challenge in de arcade mode, op nat weer in een Ford GT :eek: .



    Ik denk dat ik aan die drie races, stuk voor stuk meer dan twee uur ben lopen kl*ten:)
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Echt de moeilijkste challange die ik tot nu heb gehad is in Arcade Mode. Je rijd dan met Vauxhall, man ik heb daar wel zo lang bijgezeten. (was een Street race) Naja en die 9 overige challange die ik nog moet doen in KWS mode :p. Zijn allemaal moeilijk :+.
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, die haalde ik al niet eens op steel :+|:-
     

Deel Deze Pagina