1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je toch tegen al die oudere auto's race die allemaal zwaarder en sneller zijn? Ja die is ook niet lief.
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    En weer een vraag van mijn kant: Lotus 340R of AC 427 MKIII in de roadster-klasse?
     
  3. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Die in washington is moeilijk...op silver...

    En het wordt alleen nogmaare moeilijker naarmate je met een betere klasse auto gaat rijden in de arcademode...
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    No shit, k heb volgens mij bijna alle arcade-races al eens gedaan. Street race op brons gehaald met aantal silver, timed run tot het 4e 'level' gereden en cone challenge op 1 race na helemaal gehaald, dus ik weet al wel wat me te wachten staat. Voordat mijn profiel crashte had ik bijna alles in arcade al gedaan.
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    De AC Cobra is beter, maar ik kan me herrineren dat ik de cone challenge op platina met de Lotus 340 heb gedaan (met de AC lukte het niet).
    Maar neem maar een testritje in de AC als je er redelijk goed mee kan omgaan moet je gewoon die kiezen.
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, de vorige keer heb ik de AC ook eerst genomen, toen nog enorm pittig om te besturen, later de 340R, dat was een stuk zaliger rijden. Maar er was 1 timed run die waarmee ik met de 340R 1-2 seconden tekort kwam, keer op keer en met de AC reed ik hem ineens goed (Silver). Misschien dat k ze beiden gewoon neem.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gewoon beide nemen want kudos kom je nooit tekort. Kheb laatst een nieuw profiel gemaakt, en daar heb ik 89 goud en 63 platina ofso op. (moet nog iets van 10 races in Ultimate). Kheb der net 13 uur overgedaan en heb 410 kudos :9 Kheb der eigenlijk helemaal nix aan want op mijn andere profiel zit al op Kudos Rank 50 (dus alle auto, behalve de TVR). Kheb geen id wat ik der aan heb maar tis wel grappig om zoveel kudos tehebben, kwil proberen om de 500 kudos tehalen. heb in alle Serie's 1 auto gekocht en in Ultimate Serie nog geen 1. Kwacht wel op de CLK. En dan is Ultimate een Eitje :+.
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    t schiet mooi op, momenteel, ben nu in de super-cars series bezig en straks nog 4 klassen, maar wat zijn de beste auto's in die klasse. Ikzelf heb het volgende:

    Grand Touring: Maranello (lijkt me vrijwel duidelijk)
    Track Specials: Noble M12 (met twijfels van Dodge Viper en Honda NSX)
    Extreme: Ascari, Jaguar, ?? (grote twijfels)
    Ultimate: Enzo (lijkt mij toch de beste optie)

    Kunnen jullie nog wat adviezen geven over de auto-keuze, om alles op minimaal silver te halen? Zijn er klasses waar 1 auto duidelijk de beste is of moet ik ook meerdere auto's kopen. k heb momenteel 105 kudos tokens, dus ik heb nog aardig wat. Ik heb nog geen auto;s unlocked, omdat ik de KWS niet heb uitgespeeld.

    Ik denk dat het in die laatste 4 klasses al een uitdaging begint te worden. tot en met de sports coupe geen problemen gehad, de american muscle ook vrijwel geen en nu de supercars is wat pittiger, maar haalbaar. Met de Feroce is ie weer supermakkelijk
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2005
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ga voor de Ascari, en wacht met Enzo kopen. Met de Saleen is het zelfs simpel om Zilver tehalen. Je krijgt hierna toch de Porsche ;).
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Tsja, wat betreft de enzo, het is gewoon mijn favoriet, ook buiten PGR2 om. Maar is de Saleen in principe beter te noemen dan de Enzo of dat niet? k kan me wel herinneren dat ik de cone challenges het liefst met de saleen deed. Maar de Marenello en Noble zijn dus wel de goede keuzes?
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, daar is nix op aantemerken. Maar als je toch kudos over hebt, kan je natuurlijk ook gewoon die Enzo kopen.
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, de KWS op silver en de GT1 in de pocket. Nu heb ik 149 silver, 22 gold en 1 platinum.

    Hoe stonden jullie ervoor toen jullie de KWS voor het eerst hebben uitgespeeld?
    Veel meer goud dan dat ik heb?
    Hoelang waren jullie bezig om na het uitspelen op silver alles op goud te halen?
    Of hadden jullie al alles op goud?
    Gingen jullie na silver eerst door voor goud of direct door naar platinum?

    Tsja, je moet toch wat na het behalen van silver :cool:

    Nog 1 vraagje: De GT1 is natuurlijk geen tegenstand voor de Cerbera, maar kun je in principe wel betere tijden neerklokken dan de Mercedes CLK? Bied ie nog competitie of is het gewoon te moeilijk om de CLK te kloppen met de GT1?
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    1.Ik weet niet meer hoeveel ik toen had
    2.Khad meer goud en platina. Platina had ik bijna allemaal op die Photo Rommel.
    3. 25+ uur, weet niet meer hoeveel
    4.Had eerst alles op Zilver en na lange tijd , had ik het eindelijk op Goud zat toen op dik 60+ uur
    5.Goud! Later Platina..
    6.CLK_GTR is beter voor Ultimate series verder is het gewoon een relaxte mooie auto om tehebben die snel optrekt.
     
  14. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al 3/4 kwart op platina de eerste keer :9. Volgens mij is de gt1 ook sneller dan de mercedes. Op alle scoreboards staat de gt1 wel boven de mercedes. De gt1 rijdt ook net wat fijner :).
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in stadcircuits, heb je meer aan de CLK-GTR, omdat 'ie véél sneller optrekt en scherper stuurt. Op de N-Ring neem ik altijd de GT1 (6.29) aangezien ik de TVR nog niet heb (145/172 Platina's)

    @ MoB, Als je wat op Platina wil kan je het beste de Speed Camera's en de One on One's doen. Dat zijn (IMO, maar ik denk ook veel anderen) de makkelijkste challenges. Bij One on One kan je je (enigste) tegenstander er gewoon ff afbeuken als je wilt, en bij Speed Camera heb je alleen de beste auto uit de klasse nodig;) (Overtakes zijn (meestal) ook niet zo moeilijk:))
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maar jij bent ook een appart geval ;) :p.Pff vanmorgen bij die American Muscle serie een ConeChallange geprobeert op Platina. Ik rij telkens de 1ste ronde perfect. En dan ga ik de 2de ronde in en dan ga ik opeens vet maffe dingen doen, Zoals een 360 maken. Geen id hoe ik dat doe want ik rij normaal een bocht in en ga zomaar zonder reden een 360 maken. En mijn auto stond op 1 punt gewoon helemaal stil, waardoor ik helemaal geen kans meer kreeg om tussen een pionnetje door terijden. Allemaal lekker vaag, en m'n controller heeft ook weer is een vliegles gehad vamorgen.
     
  17. PGR2

    PGR2 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    1) Ik kan geen live meer want ik heb mijn xbox laten ombouwen en je mag niet om hulp vragen voor de gratis alternatieven
    2) Nosliw is voor PGR1
     
  18. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 'm de eerste keer op goud en de makkelijkste al op platium, zo ook de streetraces. Hoeveel hebben jullie eigenlijk al aan het spel besteed? Er is toch ergens zo'n schermpje met: time played, favourite car, etc. Ik zal zo ff kijken, maar kben gewoon benieuwd hoelang jullie al bezig zijn met pgr2. En MM, heb je het nou al op platium uitgespeeld?

    @ PGR2 Er zijn geen cheats voor PGR2, dus stop met zoeken en ga gewoon oefenen, doe bijv, mee aan de competitie hier op XBW en je mag hier niet praten over je (slecht) omgebouwde xbox.
     
  19. PGR2

    PGR2 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke competitie dan? |:-
    en jij meteen met slecht omgebouwde -_-
     
  20. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    *Kuch omdat je geen schakelaartjes hebt kuch*
    Maar de competitie is één van de bovenste van het games forum dus kan niet missen.
     

Deel Deze Pagina