1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het nodig is ga je gewoon stil staan, en dan volgas naar de finish;)
    iig altijd op Auto oefenen, zodat je de versnellingen weet en dan op Manual uittesten tot hoe hard je kan in een bepaalde versnelling. En dan móét het lukken;)

Anders vraag je het pér challenge af en toe. Ik heb alles op Platina bij de Speed Cams dus ik zou moeten kunnen helpen.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk dat jij alles rondes in 1 keer rijd. Dus direct vanaf het begin gas in houden en dan een bochtje ingaat. Of heb ik het verkeerd. Je kan beter eerst een geschikt plekje vinden om testoppen en dan vanuit die positie starten. Want ook volgens mij met die Aero Margo (zoiets) (geen id welke serie). Moet je een Photo ding doen in Yokohama als het goed is. Die is wel makkelijk tehalen als je net voor die bocht afremt en dan in een keer gas geeft. Met deze Photo had ik nooit last en haalde ik altijd op Platina. Gewoon een geschikt plekje vinden en dan gas geven, dat is de beste manier om die challange tehalen.

3. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste bocht móét iig op de limiet, daarvoor je kan je dan idd ff stil staan zodat je de laatste bocht nét volgas kan. Hetzelfde als wat MM en ik daarvoor zeiden dus;)

4. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon eerst de ideale lijn zoeken, dus zo ver mogelijk naar buiten, en dan gelijk weer op het gas, zodat met een hoge snelheid de bocht uitkomt. Het gaat er dus vooral om wanneer je weer gas geeft en hoe je de bocht doorgaat.

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dankje voor de info jongens! Ga hem nog even proberen zo :D Hij moet en zal lukken. Moet dan nog maar 5 Platinums geloof ik.

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    My Stats van m'n 1ste profiel...

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Damn! 152 uur! :eek:

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Deze wel gezien ;)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Pff niet normaal! 14 uur in de showroom! :cool:
    Zal die van mij 's kijken. Lang niet zo impressive als die van jullie! :eek:

10. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Woeps, dikke dubbel post.

11. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0

Alleen mijn teller is vastgelopen :{. IK heb al zo'n 450 uur gespeeld, maar hij staat nog vrolijk op 298. De online-teller klopt nog wel volgens mij.

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Ik ben nog maar een newbie zie ik....
    Maar ff over die uren, dat wil niks zeggen, als je pgr2 op stop zet en je gaat eten telt hij gewoon door. Zo ook time in showroom.

13. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad, ik heb eigenlijk pas 2 uur gespeeld en de rest gegeten :+ . Ben echt enorm dik nu. :9

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    _O_. Big Fredje...vandaar die naam Fred kroket :p Moiiuh veel uren gespeeld man 8) niet normaal meer.

15. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Maaruhh Fred, hoe hou je dat vol? Je hebt 'm zeker al vanaf de release?

16. JeePee

JeePee Guest

Ik heb lekker meer GT3 gespeeld 8) :+
    (GT4 is coming)

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kheb hem ook vanaf de release. Maar als je eenmaal een spelletje goed kan ga je daar natuurlijk ook in verder werken om de beste teworden. Kheb het spel een paar keer aan de kant gelegd omdat ik het niks maar aan vond en na een tijdje speelde ik het weer, komt ook mede door de Competitie. Gewoon veel spelen en als je gaat eten je xbox aan laten staan :+

18. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat maakt geen ruk uit voor je kilometers. Ik heb 'm trouwens vanaf 30-09-'04 (ff bonnetje opgezocht, zat nog int hoesje). Ik heb 'm ook heel lang niet gedaan totdat ik de competitie zag natuurlijk...

19. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ten 1e : Ik ben niet dik ! :D

En verder laat ik eigenlijk nooit de xbox aan als ik ga eten. Maar ik ben 100 uur zoet geweest met de single-player. Egt veel races vaak gedaan enzo en daarna kreeg ik Live :). En toen ging het hard. Ik werd ook steeds beter en toen reed ik 1x voor de gein een car challenge poosje terug ( geen competitie ofzo ) en stond ik 10e van de wereld :+. Toen ben ik nog meer gaan rijden en gaan zoeken naar een competitie via google. En ik kwam toevallig hier uit =]. Dat is zo'n beetje mijn pgr2-levensverhaal 8)

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Je doet dan toch wel nog mee met de Forza comp. hier hea???:9:eek:

Deel Deze Pagina