1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht jij dan 8)

    Ik ga gigaveel spelen =]. Egt dikke FredKroket-bakken strax op L!ve :9.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb al zin om zwetend achter mijn Xbox te zitten, hopend om ook maar een beetje in de buurt van onze Kroket zijn tijd te komen. Je zal vast wel koningK van Forza worden ;).
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de gameplay heeft niet zoveel van elkaar weg, dus wordt weer veel oefenen....
    Bale dat ik geen L!ve.

    @ blanqua, bij jou staat: gamertag: NOG geen L!ve, [hint]mooi moment om het aan te schaffen dan[/hint]
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha, ja dat zou ik zeker willen :D. Nadelen hier zijn dat we geen CC hebben en dat onze internet verbinding een data-limiet heeft, waar ik waarschijnlijk zo over heen zou gaan. (Nope, geen ADSL hier :confused:) Ach ja, offline challenges op het XBW forum spelen is ook erg vet en gezellig!! Goed sfeertje altijd, erg leuk! :D.
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks naar www.forzacompetitie.nl. Kan deze thread ook wel dicht, dan wordt het: Forza Motorsports: tips en trucs
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen, je gooit toch ook geen Morrowind thread dicht omdat Jade Empire uit is |:- wel ff nadenken he ;)
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet niet dicht!!! :eek: :eek: Ik wil nog dingen gaan vragen over PGR2 aangezien ik nog maar 6 challenges moet (allemaal Cone Challenges)

    Zoals deze vraag. Ik moet bijv. nog als Cone Challenge die van de Coupes, 2 rondes in Stockholm, en hij is zo moeilijk! :eek:
    Je kan bijna nergens slides maken, en je hebt al zo weinig tijd.
    Ik kom meer dan 1000 punten te kort |:-
    Hoe deden jullie dat??? Waar gingen jullei bijv. sliden???
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn truukje: Tussen elk setje cones, waar mogelijk, gewoon even snel kort je handrem indrukken zodat je, nauwelijks zichtbaar, een slidetje maakt. Dit telt als een combo en na verloop van tijd telt dat lekker op. Hij was pittig, succes!
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    I will try, bedankt!;)
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit de geschikte plek is om het te vragen. Als ik kijk naar de leaderboards van Time Attack, dan zie ik dat iedereen de Radical S3 Turbo. Zou je deze echt nodig hebben (het is premium content) om een hoger resultaat te boeken? Zo'n beetje iedereen gebruikt deze, en ik ben benieuwd of ook veel mensen hier de premium content hebben binnen gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Alstu! Hij is mij ook gelukt na vele keren proberen. Heb je net niet genoeg tijd om de combo's aan elkaar te rijgen en dan moet je weer opnieuw beginnen. Nogmaals succes!
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja tzal de snelste auto wel zijn van PGR 2. Ik moet het bij een CLK GTR en een Porsche houden :mad: Ik heb ook bijna de TVR maar ik zou echt graag 1 van die packs willen hebben, of een keer willen uitproberen.
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst zo'n ghost gedownload van iemand in de top 10, en ja hoor.. dat die gasten skills hebben, dat is gewoon zo, maar ze gaan zo hard 8)...
    In de eerste paar seconden zijn zo mij voorbij met hun Radical S3 Turbo of met een TVR Cerbera.. ongeacht m'n auto. Ook op een baan zonder al te veel bochten en met redelijk veel rechte stukken zie je gewoon wie de snelste is. Je hebt dus gewoon echt die auto's nodig om een redelijke tijd neer te zetten in Time Attack. Zelf ben ik ook best wel blij met de opzet van Forza.
     
  14. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is het ook slimmer om bij time attack de car challenges te doen. Iedereen op dat scoreboard heeft dezelfde auto en dan zie je pas wie skills heeft ( Of goed kan wallbashen :mad: ).

    En owja, de radical is absoluut het snelste. Maar dat ding is 1 grote wallbash-bak. Met dat ding kun je overal snoeihard tegen muren knallen en daardoor sneller door bochten gaan enzo. Ik heb hem zelf ook, maar rij er alleen maar mee op Live soms.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik dacht vanochtend maar ff: laat ik KWS mode maar is ff weer gaan doen. Kheb 5 platina's gehaald 8) gekkenhuis. Moet der nu nog 4.

    Grand Touring Series: Cone...Hongkong -- Hennessey Road
    American Muscle Series: Cone...Washington DC. -- Northside Slide
    American Muscle Series: Cone...Chicago -- North Wabash
    Coupe Series: Cone...Stockholm -- Northern 2

    Kan iemand mij vertellen welke auto's jullie hebben gebruikt. Ik denk dat de beste auto's:

    Grand Touring Series: Ferrari 575M Maranello
    American Muscle Series: Corvette Sting Ray
    Coupe Series: BMW M3
     
  16. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Die StingRay is natuurlijk wel een overduidelijke keuze.
    Voor die anderen had ik de wat hanteerbaardere auto's gekozen, de Continental en de S4, maar met jouw keuze zijn denk ik het beste ja. :)
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet dezelfe als jou!!! _O_ Alleen ik heb die Cone van North Wabash al gehaald :9 Ik moet er nog 3, kunnen we elkaar er doorheen slepen:9
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja maar bij deze: Grand Touring Series: Cone...Hongkong -- Hennessey Road. Daar heb je pionnetjes bij zitten waar je net tussendoor kan. Vooral met de Ferrari 575M (dies al aardig breed). Maar jij hebt hem dus met de Bentley gedaan, zou het ook lukken met de Mercedes AMG die in die klasse zit? Die is aardig smal en makkelijker om door de pionnetjes heen te rijden, maar die auto trekt heel sloom op.
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem als jou, die auto is gewoon te breed, met Gold had ik ookal problemen met deze Challenge. Ik vind het ook erg lastig om een lange combo te maken op deze baan, los van het 'smalle doorgangen' probleem. |:-
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, als je met deze track net dat lange stukje heb gehad. (je begint, finish over, rechte stuk, naar links, rechts, stukje vooruit, en dan een soort van een half rondje. Hier krijg je dan een lange stuk. Dat is wel simpel, en dat lukt me dan ook wel om alles aan lekaar telinken. maar dan krijg je een stukje van Links , rechts, 50 mtr recht door, links en dan na rechts.) Dit stukje wil niet lukken. Als ik alles wil sliden ben ik telang bezig omdat ik te sloom ga. Hoe doen jullie dit?

    Gaat over: Grand Touring Series: Cone...Hongkong -- Hennessey Road
     

Deel Deze Pagina