1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    k Zal even kijken
    en proberen mn score in de competitie te verbeteren :mad:
     
  2. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Die uit grand touring was ook mijn laatste race :). Ik probeerde de hele tijd allebei de ronden aan elkaar te linken. Maar dat hoeft hjelemaal niet. Ik was 2x mun combo verloren, maar had um nog wel op platinum gehaald :). Ik vind die met de bmw m3 / audi s4 moeilijker. Daar heb ik egt 2 uur over gedaan :9.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke auto nam jij dan? De M3 is sneller maar met de S4 slip je sneller en kan je makkelijk sliden???

    Ik neem nu de S4, maar ik wil em wél halen. Doe ik dit, dan hoef ik nog maar 2 op Platina, en ik wil die TVR 8)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  4. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het eeuwig met de ( Idd fijnere ) Audi S4 geprobeerd, maar nadat ik ff met de bmw had gereden haalde ik um daarmee. Bmw is ook best goed te doen hoor ;)
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    jaja, ik heb de TVR!!!...Viert feestje hier *) Ik hoor nu ook tot de elite PGR gamers :p

    Man ik heb ff zitten tekutten bij die challange in Grand Touring Series: Cone...Hongkong -- Hennessey Road Maar ik heb hem uit eindelijk gehaald. Zonet ff op N-ring gereden en Jummie wat een car. 374 km gaan is echt 8)

    Edit: Nog ff wat screens

    [​IMG]

    [​IMG]

    En mijn meesterlijke score bij Geometry Wars *)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Vet hoor MM! Al die TVR's zien er een beetje hetzelfde uit. De TVR haal ik zelf denk ik niet maar ik moet toch ongeveer wel de helft op platinum kunnen halen. Ik heb nu bijna alles op goud en nog niet echt superveel moeite met een challenge gehad. Misschien 4 of 5 waar ik wel een paar keer over deed. De mercedes komt er bij mij nog zeker bij. De TVR denk ik niet meer.
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    MM had net de mazzel om 3 dagen voor Forza PGR2 uit te spelen. Ik moet nu nog 3 medailles op Platina, ik redde het nét niet voor Forza. |:- :'-(
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog maar iets van 4000 km. gereden en mijn meest gereden wagen is de Ferrari Modena... dat had ik totaal niet verwacht ik dacht eerder de Ferrari F50 ofzo. Mijn gemiddelde kudo's zijn trouwens ook erg laag. 39?? maar heb nog bijna niks op platinum en heb nog niet alles op goud. Wat moet je gemiddelde kudo's zijn om in kudo level 50 te komen. En hoeveel kudo's moet je daar voor hebben. 1.500.000 ofzo?
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het aantal Kudos wat je moet hebben weet ik niet precies, maar als je op lvl 50 komt kan je elke auto kopen. ;) Je moet btw zo'n gem. van ongeveer 6000+ hebben wil je het halen.

    Geen zorgen btw, ik dacht ook van: :eek: :eek: dat red ik nooit!
    Maar als je hier en daar Cones op Platina gaat halen met Kudo's van 23000 gaat je gem. snel omhoog. Ook gewoon lekker veel Kudos bij Arcade halen.;)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat! mazzel, neen jo. Ik ben gewoon goed :p Hehe, tsja je hebt het of je hebt het niet ;) 4000 km nog maar :p. Op mijn CLK-GTR zit al bijna 2000 km :cool:
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Totaal 4000 km gereden? Haha lekker dan. KHeb PGR2 nog steeds niet helemaal op Platina uitgespeeld. Komt nog wel, ooit;). Wat wel leuk is is dat het spel gewoon blijft boeien. Speel hem echt vaak tussendoor nog enzo. Dat zegt wel iets over de kwaliteit van het spel :D.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Vind je dit veel :confused: Ik heb mijn teller in GT4 (sorry dat ik erop terug kom, maar het is maar een voorbeeld) op zo'n 20.000 staan, en die heb ik nog maar iets langer dan 4 maanden....
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet of het veel is. Voor mij wel (geloof ik, moet nog checken).
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Blanqua het is in kilometer geen Miles scheeld veel anders had ik er iets van 1000 nog iets.. Misschien lijkt het daarom wat veel.:9

    Is de CLK-GTR die mercedes?

    Als je raced en je haald de race niet stijgt de kilometer teller dan? Nee toch..?
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  15. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    *google kuch*
    http://www.zgo.pl/motoryzacja/gfx_tapety/clkgtr.jpg
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah..ik dacht al..

    Yes weer een cone challenge op Platinum gehaald. De tweede van de ultimate series. De eerste keer dat ik reed haalde ik 19.000 en je had er 14.000 nodig. Maar ik kwam niet op tijd door de finisch. Ik ontzettend bale. Toen probeerde ik het nog 30 keer ofzo en toen lukte het wel. Ongeveer 26.000 kudo's gehaald inclusief de 5000 platina bonus. Dat is wel een op luchting als je er eindelijk een haald. De Ultimate series zijn btw erg makkelijk om op platinum te halen. Mijn gemiddelde kudo tokens per baan is nu ook omhoog geschoten. Het was iets van 3968 of nu ongeveer 4120. En ik moet nog een aantal gouden medailles halen en ik heb nog maar 30 platinum ongeveer. Ik moet de Arcade challenge ook nog op goud halen.

    De kudo's rank 50 kan ik denk ik wel halen..en ik heb nu ongeveer 5000 kilometer gereden. Maar ik weet wel waarom dat niet al te hoog is dat komt omdat ik super vaak retry doe. Dan tellen de kilometers niet meer mee. Retry doe ik erg vaak want als de start al lichtjes verkeerd is doe ik het al overnieuw. En als ik crash net aan het einde van ee cone challenge en ik haal het limiet niet meer doe ik het ook. Ik rij de race dus ook bijna niet uit.
     

Deel Deze Pagina