1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wil zien hoe anderen het doen, download dan de ghost van de nummer 1 van het scoreboard, daar kan je een hoop van leren
     
  2. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ook nog ff handige tip van mij om te kunnen winnen;)
    als ik goud probeer te halen bij een streetrace wil dat meestal niet lukken omdat nummer 1 en 2 gewoon TE snel zijn....wat je doet is simpel...
    meestal krijg je bij het begin nog wel een kans om in de eerste bocht dichtbij ze te komen en er nog net voor te komen...
    je moet gewoon op volle vaart op die eerste auto afgaan, en jezelf ervoor gooien zodat er een gigantische crash ontstaat...
    probeer dit net zolang totdat jou auto er goed vanaf komt...en als de crash goed is en je rijdt behoorlijk netjes: win je ook een race:p
    tja als de tegenstander te snel is....8)
    had laatst echt mooie crash veroorzaakt...jammer dat ik jullie de replay niet kan laten zien...:{
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De clue bij streetraces ligt em inderdaad in de eerste twee bochten én het einde. Ik heb het idee dat ik altijd veel kan terugpakken in de laatste ronde. Ik kan echter begrijpen dat je geen zin hebt om daar op te wachten :p
     
  4. ducksan

    ducksan Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelen jullie met het volgende poortje te halen?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat zijn de Cone Challenges. Dan zijn er 'poortjes' gevormd door twee pilonnetjes die op de weg staan. Rijd je door zo'n poortje, dan krijg je kudos (10 geloof ik). Die poortjes zijn de 'sleutel' tot het linken van kudos in die Cone Challenges.
     
  6. ducksan

    ducksan Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    MMM;;; A ZO DUS ALS GE EEN DRIFT BEGINT BIJ HET EERSTE POORTJE neem de curb mee dat je op twee wielen komt plus de goede lijn tot aan het volgende poortje heb je een combo van drie maar omdat het van poort tot poort is worden de kudo's vermeerderd klopt da ongeveer?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het poortje geeft je ook gewoon kudos, vandaar dat je je string kan verlengen en de combo in werking treed. Die combo zorgt er uiteindelijk voor dat je een monsterscore neer zetten kan.
     
  8. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat vind ik dus weird...

    Ik wilde de speed challenge uit de derde serie op platinum halen en kwam er steeds net niet aan. Dus ik download wat ghosts, en allemaal beginnen ze bij de start een stuk of zes rondjes te slippen en komen vervolgens niet op tijd aan bij de finish. Echt vreemd... want er staat wel een gigantische score. :confused:
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zij spelen op een lager niveau, hebben dan meer tijd om veeel te slippen waarmee ze klaarblijkelijk het gat tussen de verschillende verdiensten van de moeilijkheidsgraden kunnen overbruggen.
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Why, thank you... :)

    Daar was ik nog niet op gekomen, al is het eigenlijk niet de manier zoals het zou moeten.
     
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Idd een zwak punt van de kudostelling. Er zijn veel stages die op een laag (of het laagste) niveau zoveel extra tijd op leveren om vanalles en nog wat te klooien, dat je dat met je extra bonuskudos nooit wegwerkt.

    Weet niet of ik dat een prestatie vind...
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Precies. Ik heb ook nog geen enkele behoefte me daar aan te wagen. Een hoge Live ranking dankzij dat soort foefjes doet mij geen genoegen.

    Misschien later, om overall meer kudos te hebben voor een nieuwe rank misschien... Zodat ik alle auto's kan kopen
     
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Levert de Bryan slip ook veel op als een 180 maakt en dan achteruit door rijd?Want dat lijkt mij dus echt wel moeilijk om dan een 180 te maken achteruit door rijden en dan weer ergens een 180 te maken en dan weer normaal door rijden?
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je slipt krijg je kudo's, Als je het zo doet als jij aangeeft niet meer. Maar ook een echte 360 levert je niet giga veel punten op. De enige gebruiksmogelijkheid die ik zie voor 360 is juist wat hierboven is genoemd, enkel om je kudo string te verlengen...
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    en dan enkel en alleen op stukjes waarbij topsnelheid niet belangrijk is. Je bent immers wel veel snelheid kwijt.
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu lees ik net dat als je niet ingelogd bent op Live je offline tijden niet geupload worden... Klopt dit?
    Ik dacht dat de tijden automatisch geupdate werden zodra je weer op Live verder gaat... Dat zal wel jammer zijn want ik loop iedere keer mijn UTP kabeltje te wisselen tussen pc en boxje:'-(
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarin moet ik je idd teleurstellen...
     
  18. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen aan welke criteria je moet voldoen om de bonus auto's te unlocken en dan bedoel ik alle 5? Moet je dan alles op platinum uitspelen of moet je arcade uitspelen? Laat het me ff weten.

    Groeten Bart.
     
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    metaal ferarri 250 gto
    brons feroce (superbak)
    zilver porsche gt1
    goud mercedes
    platina speed12
     
  20. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik alles zo ie zo op zilver uitspeel krijg ik 3 bonus auto's?
    De ferarri 250 gto, feroce, porsche gt1? Er blijven er dan nog 2 over om het stof van mijn controller af te rijden, toch?

    Groeten Bart.
     

Deel Deze Pagina