1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    juistem, wel alleen kws rijden. Arcade verdien je kudo's, maar geen metaal voor je auto's

    /edited
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    klopt
     
  3. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, thnx voor de info, weet ik weer waar ik mijn vrije tijd in kan investeren :D

    Groeten Bart.
     
  4. yuki

    yuki Speed Freak

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die het nog niet weet:

    De wagens waar maar een paar kleuren voor zijn, zijn ook in andere kleuren te krijgen

    Ga online en kies de TVR Tuscan Speed 6 en kies de paarse kleur.
    Ga uit de lobby en ga naar "single player".
    Kies Kudos World Series dan Ultimate series en kies de Enzo tot je kan kiezen om AUTO of MANUAL.
    Ga dan terug online en je zal zien dat je dan een paarse Enzo hebt.
    De wagens en kleur waren maar een voorbeeld. Dit kun je met elke wagen en kleur doen zolang ze maar niet in dezelfde klasse zitten.

    Zodra je een andere auto kies ben je wel die kleur kwijt.
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Staal: Feroce en Brons is de 250 GTO (bij mij tenminste)
     
  6. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet je in elke serie een andere auto kiopen om golg enzo te halen?want met de auto's die je hebt lukt mij dat namelijk niet!!
     
  7. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Golg? Ik denk dat je gold bedoelt en het lijkt me nogal logisch dat je dan nieuwe wagens moet kopen. Je koopt toch altijd de beste wagens in de klasse waar je in speelt? Misschien kun je Steel en Bronze nog wel met de standaard wagens halen, maar voor hoger moet je echt de beste wagen kopen.
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik moest ff snel typen, sorry voor de typ fouten maar thnx want ik heb zowat alles op silver gehaald met de auto's diek als 1e had, maar hoe moetmje nu bepalen wat de beste auto;s is in een klasse??
     
  9. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je een wagen moet kiezen voor een Challenge, zie je ze een rijtje wagens boven elkaar staan. Je kunt dan selecteren welke wagen je wilt (ik neem aan dat je wel weet hoe je een wagen koopt, gewoon A drukken op een donkergrijze naam van een wagen). Je ziet dan bij het plaatje van de wagen ook de statistieken staan, verdeeld in 4 typen: Topspeed, Acceleration, Powerslide en Handling. Topspeed en Acceleration zijn natuurlijk nogal belangrijk (hoger is dus beter) maar ook Handling is hoe hoger, hoe beter. Powerslide hoeft niet perse te betekenen dat hoe hoger, hoe beter je ermee kunt rijden, maar bij bijvoorbeeld Cone Challenges kan dit zeer belangrijk zijn. Hou maar gewoon aan dat hoe hoger alles is, hoe beter. Slim is wel om de beste wagen en de één-na-beste wagen te kopen, zodat je zelf een beetje kunt voelen wat het verschil is en welke het beste past bij jouw rijstijl.
     
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Thnxm ik snapte het wel ongeveer maar nu nog beter!!
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu een aardig lange tijd bezig om de eerste speed camera op Platina te halen. Daar moet je een topsnelheid hebben van 149 km/h, alleen heeft iemand een tip voor mij hoe ik de 3 bochten het best kan nemen? Ik haal namelijk telkens 146 km/h maar nooit hoger ik rij de race met de Ford Fucus
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2003
  12. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik bij speed camera altijd de handbak: je kunt dan net een versnelling wat langer vasthouden. Opschakelen (wat de automaat altijd keurig bij het rood doet) zorgt ervoor dat je wat snelheid verliest. Dus als je nog eventjes doorrijdt in het rood wanneer je langs de camera komt ga je vaak net wat sneller. Verder: blijf oefenen op de beste lijn uit de laaste bocht voor de camera. Dit hoeft niet de ideale lijn te zijn, neem de bocht zo dat je het meeste snelheid vast kunt houden en/of dat je optimaal kan uitaccelereren.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij die speed camera is het taak om niet de snelste lijn voor in een race te rijden, maar de bochten zó te nemen (en dan is de eerste rechterknik nog niet eens belangrijk) dat je een zo ruim mogelijke draai maakt zónder snelheid te verliezen omdat je slipt (dus slippen vermijden, maar wel een constante acceleratie houden).

    In de praktijk betekent dat een redelijk droge, vierkante bochtenserie die heel onnatuurlijk aanvoelt.
     
  14. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Zorg ervoor dat je na de 1e bocht rechts van de baan zit om zo de 2e en de 3e bocht zo snel mogelijk te nemen, kijk ook goed tot waar een bepaalde versnelling nog door accelereerd (volgens mij licht dat bij de focus in z'n 3 rond de 137 ofzo), zo accelereer je het snelst en zit je dus eerder op een hogere snelheid.
     
  15. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    anders: probere tot ut lukt...|:-
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey,

    Ik zit wel eens op live en dan zie je best veel ''cheaters'' die gewoon 1 sec eerder optrekken bij de start... dus bij 1 trekken hun al op!! Heeft iemand anders hier wel eens last van?
    Want ik vind dat zwaar irritant!
     
  17. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn geen cheaters... ik had het gisteren ook een keer, best wel klote hoor. In de eerste bocht komt iedereen achterin...
     
  18. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie misschien zeggen hoe je die Speed Camera in klasse 1 (Platinum) moet halen want je hebt 3 bochten en bij de 2de bocht moet ik veels te veel afremmen zodat ik of bij de 3de bocht tegen de muur knal of te langzaam ben aan het eind van de weg.(Ik zit atijd wel zo'n beetje tussen de 144 en 148km/u en als je dan een km te langzaam bent heb je het gevoel om de xbox uit het raam te gooien.)
    p.s. heb een Focus RS want Maserati zij dat je alleen met een Focus RS platinum kan halen met de speed camera.
     
  19. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin eigenlijk gewoon in de 1 bocht. Zodat je de 2 en 3e bocht kan nemen zonder te remmen ;)
     
  20. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer anders eerst een keertje rustig uit hoe hard je een bocht kunt nemen
     

Deel Deze Pagina