1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Leer alle banen eerst goed kennen die je nog moet halen. Je ontdekt als je ze verkent waar je wat harder kan, hoe je de beste lijn hebt etc... Daarna kan je vaak makkelijk de races van de computer winnen.

    Ja, dat sommigen soms al eerder rijden met Live is wel vaag. Het is in ieder geval geen cheat. Ligt aan alle verbindingen denk ik. :p
     
  2. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t heb de eerste speedcam net op platinum gehaald. Hoe ik het gedaan heb:
    Eerste bocht heel rustig in rijden. Net iets voorbij de remsporen gas loslaten, beetje remmen en dan scherp insturen zodat je langs de rechterkant van de baan rijdt. Bij de 2e bocht even gas los en rem inknijpen en meteen daarna vol gas zodat de auto behoorlijk scherp langs de binnenkant draait en blijft rijden, dan kun je vol gas de 3e bocht insturen. Probeer hierbij de bocht zo ruim mogelijk te nemen zodat je het minst afremt. En dan je vingers kruisen dat er 149 bij je speed staat.
    Ik heb er vandaag wel een half uur geoefend voordat het lukte, en ik heb al vaker platinum geprobeerd. Dus gewoon blijven oefenen, dan lukt iedereen het.
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Die speedcams zijn pittig, maar goed haalbaar!
    Die eerste is niet zo moeilijk nee. Maar ik heb het een beetje anders gedaan. Die eerste bocht naar rechts moet je gewoon langzaam nemen, gewoon dik aanremmen, geen probleem... Bij de volgende bocht naar links hou je in (misschien zelfs remmen), zodat je bijna tegen de linkervangrail zit. En dan moet je even een punt zoeken vanwaar je voortaan volgas gaat. En dan moet je net dat punt zoeken dat je mooi volgas door de laatste bocht kunt, en dan net niet tegen de vangrail aankomt.

    Ik heb nog wel een algemeen advies voor de volgende speedcams.
    Als je het niet wilt weten en het lekker op je eigen manier wilt doen moet je het volgende niet selecteren:
    Voor de laatste (of een na laatse) bocht rem je af totdat je helemaal stil staat, welke baan dan ook!. Je zoekt even een punt (bijvoorbeeld een verkeersbord of boom) waar je voortaan stil gaat staan. Vanaf dat punt neem je de volgende bocht volgas. Kom je tegen de vangrail na de bocht--> ga de volgende keer wat meer naar voren. Heb je ruimte over ---> ga de volgende keer wat verder naar achteren. Op deze manier kun je het stapsgewijs halen, succes gegarandeerd. Het enige nadeel is dat je tijdbonus wat kleiner is waardoor je lager op de ranglijsten zult staan. Máár je hebt wel die medaille!
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Natuurlijk kun je wagens ook gewoon gaan testen in de showroom, dat scheelt je weer wat kudo tokens :)
     
  5. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje ,iedereen heeft het over kilometer per uur ,maar bij mij staat alles in Miles per hour ,hoe verander ik dit ? :confused:

    thnx
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In de optie's :eek: Waar anders
     
  7. vinny ams

    vinny ams Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    [PGR2] Speed Camera

    Hoi allemaal,

    Vraagje speed camera bij het begin van het spel met de ford rs lancia honda r seat je moet bij de foto 93 mph halen...

    Welke auto is het beste en hoe doe ik dit heb al 100 keer 92 gehaald maar 93 vergeet het maar het heb met de laatste bocht te maken...

    Greet's

    vinny ams
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Kijk ff naar biscuit zijn antwoord (drie posts terug). Zie je dat groene blok? Markeer dat met je muis en ... titatovenaar daar is het antwoord (ook voor de andere speedcams).
     
  9. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie tips voor de laatste 2 carseries voor de cone challenge, (vrij lastig)
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat kan er lastig aan zijn? Élke Cone Challenge heeft gewoon hetzelfde principe.
     
  11. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon veel oefenen dus, welke auto gebruik je voor die challenges
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Die cone challenge vindt ik echt het moeilijkste in het spel.

    Vooral in de American Muscle Series die is echt focking moeilijk....
     
  13. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht maar af als je ultimate series gaat doen
     
  14. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik ook moeilijk, kan geen goud halen:mad:
     
  15. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor iedereen praten over quik races, maar wat is dat nou precies? en wat kan je er mee unlocken.
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb het spel net uitgespeeld op Platina _O_
     
  17. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    join the club :D

    ik gistermiddag, zalig eindschermpje he ;)
     
  18. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, beiden! Ik moet er nog circa 45 (zit nu in de track specials), wie zei er nou ook al weer dat er niemand op dit forum alles op platina zou halen??
     
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34

    Ja vooral dat tekstje wat onderaan staat:9 }:]
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dudes, vertel 8) Jullie maken me nieuwschierig...
     

Deel Deze Pagina