1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, mij ooooooooooook!
     
  2. IcedToM

    IcedToM Guitarshredder

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet vertellen!
    Ik moet nog 62 platina's verzamelen...Het lastigste vind ik de cone challenges.
     
  3. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Geleliciteerd jongens. Ben onder de indruk.

    Ik had niet gedacht dat iemand het zou halen omdat je er zoooo veeel tijd in moet steken om alles op platinum te halen. Ik heb het nu op goud maar die KWS komen me echt helemaal de strot uit dus ik laat het bij de CLK. Om nou al mn tijd in die TVR te steken, heb ik niet zoveel zin in.

    Maar degenen die dat wel hebben gedaan, _O_ thumbs up
     
  4. Sp†ke

    Sp†ke Become a Legend

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    damn... platina, goud, ik zit probeer alles op zilver uit te racen, maar vind het al knap lastig worden in de American Muscle series. Die computer gestuurde gasten tikken me steeds omver.

    Wat me wel is opgevallen om sneller te zijn is voor de bochten vaak niet tot nauwelijks te remmen maar iets eerder het gas los te laten en dan in de bocht vol het gas erop en dan trek je de wagen er zo doorheen. Ook kleine tikjes op de handrem maken vette slides door bochten zonder veel snelheidsverlies maar meer kudo's *)
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou je eht niet in een spoiler kunnen verteleen ofzo??
    WQant ik ben echt eel benieuwd!!
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Yezz ik heb hem ook vanmiddag uitgespeeld... echt vet nu ik die TVR heb... hij rijd echt heerlijk...

    trouwens dat laatste lvl van ultimate op nurburg is echt easy die TVR maakt vet veel fouten ik had z'on 15 sec op um voorsprong..!
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dudes, ik ben veel te veel gefocussed op die platina's. Ik heb pas de eerste 6 series gespeelt. Maar ik wil al die platina's. En soms is dat best veel werk... (cone challenge 3e serie--> 6 uur :{).
    Ik ga eerst maar alles op zilver/goud uitspelen :)
     
  8. Trossarms

    Trossarms Guest

    ik heb de eerste serie nog niet eens op platina de laaste street race lukt me maar niet
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kan het beste gewoon een ghost van een van de eerste 10 bekijken. Daar zie je de truuk.. (beuken/draften/etc.)
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dat zou ik wel willen doen maar ik weet niet hoe je zo`n spoiler ding maakt |:-
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    [ spoiler ] en [/ spoiler ]

    zonder de spatie's.
     
  12. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    People....

    Zojuist waaren ik & Nielzo aan het PGR2'en (online), en het gaafste verschijnsel ooit deed zich voort. We waren vrolijk aan het racen, en plotseling verdween ik in de grond..... Mijn 'kont' zat in de grond, en dus fungeerde mijn auto als een schans... Ik blijf dus een beetje in beweging, en Nielzo knalt keihard tegen mij aan en vlieg echt 100 m ver!! Ongelooflijk maar waar! Het verschijnsel deed zich voort op de Nurburgring!:D
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dudes, als jullie rare dingen meemaken moet je foto's nemen :D
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Gaat moeilijk als je geen digi cam hebt:9
     
  15. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Kosten tegenwoordig niks meer :p

    Wel een aparte verschijning zeg. Hoe kon jij dan eigenlijk in de grond verdwijnen? Bleef je daar constant?
     
  16. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb eens een keer gehoord dat je iets kon unlocken en dat je dan door de hele stad kon rijden??weet iemand aar iets meer van...of was dat bij PGR1

    Edit: Wilt iemand nog vertellen in een spoiler wat het eind is??dat flimpje ofzo of wat je ook maar te zien krijgt??Want benk namelijk wel benieuwd naar!!
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    op het eind zie je hetzelfde de als je alles op steel uitspeeld... alleen andere text en achtergrond...
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    op het eind zie je hetzelfde de als je alles op steel uitspeeld... alleen andere text en achtergrond...
     
  19. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    De hele stad doorrijden, dat zou wel vet zijn, kan je gewoon Moscow doorrijden. Zal wel niet waar zijn :confused:
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou, zo vet is dat ook weer niet. Zoveel verschillende routes zitten er niet in het spel :)
     

Deel Deze Pagina