1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hey,
    Ik heb een probleem met het starten :confused:
    Hoe doen julie dat? gewoon plank gas of pas gas geven als ie op GO! staat??
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Vlgs mij op "Go!" :).

    En soms zie ik mensen bij 1 al wegrijden, gister zelfs iemand op 2 (waarvan ik weet dat 'ie niet cheat :confused:). Weet iemand hoe dat kan?
     
  3. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha Jaaa man dat zag ik ook vandaag. Ik moest echt lachen, het ziet er wel komisch uit.

    Die gast zei dat het iets met lag te maken had maar verder weet ik er ook niks van af. Ik heb het zelf ook 1 keer gehad, toen stond ie bij mij gewoon op 'go' maar bij andere spelers nog op 1 of 2. Zou iets met connecties te maken kunnen hebben.
     
  4. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Had ik met nfsu underground op de pc, eindelijk een mooie rep(reputation points) ga ik tegen en mannetje racen die opeens 30 seconden voor blijkt te liggen terwijl ik nog steeds stil sta bij start. Beetje lullig, khad er daarna geen zin meer in toen het me een 2e keer gebeurde.
     
  5. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje welke auto kan ik het best kopen in de Pasific Muscle car klasse iig naar de SUV's.Dacht eraan om die Nissan Skyline te kopen.
    alvast bedankt
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De Pacific Muscle is een leuke klasse. Zowel met de Lancer, Skyline als Impreza lukte het mij platina te halen. Het ligt maar net aan je persoonlijke voorkeur. De Lancer is wat glijerig, de Skyline iets vaster maar zwaar, de Impreza een mix daarvan. Mij bevalt de Impreza het best
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    wil niet lullig doen hoor mensen en wouter, maar war dit forum niet bedoeld de iets mindere pgr2 spelers te helpen met hints en niet een hele samenvatting te geven van welke auto je het beste vind!
    onzinreacties ontopic please!
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je hebt gelijk er is niks menselijks aan Wouter! :)

    Snijdt iemand ook de eerste 2 bochten af. Door op het snelle stuk achteraan nog over het gras te rijden?
     
  9. Fobie

    Fobie Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel een paar tips in het algemeen willen hebben om de gouden en silver medails te kunnen halen...
     
  10. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels nu bijna alles uitgespeeld op platina, maar ik zit vast bij 1 race, De cone challenge bij grand touring, deze is egt zo moeilijk.
    Heeft iemand nog goede tips met welke wagen je dit moet doen, hoe je sommige cones aan elkaar kan krijgen, want op snelheid lukt dat niet.
     
  11. Fobie

    Fobie Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voorstellen dat je een paar tips geeft, royvanhugten, je hebt toch alles uitgespeeld.
     
  12. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vol het gas indrukken als de teller van 2 naar 1 springt. Met een beetje geluk heb je dan een superstart.
    Mij lukte het gister wel 7 keer achter elkaar :9
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Werkt dat van dat starten ook offline? Of alleen op Xbox Live?
     
  14. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  15. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik heb inmiddels nu bijna alles uitgespeeld op platina, maar ik zit vast bij 1 race, De cone challenge bij grand touring, deze is egt zo moeilijk.
    Heeft iemand nog goede tips met welke wagen je dit moet doen, hoe je sommige cones aan elkaar kan krijgen, want op snelheid lukt dat niet.


    __________________

    Ik heb hem/het spel uitgespeeld en ik zeg je dat je voordat de chicane komt aan het begin moet je insturen, zodat je een good line krijgt. Daarna moet je het eerstvolgende poortje overslaan en de bocht een beetje slippend nemen zodat je een langere tijd hebt om de volgende cone op het rechte stuk te halen. Daarna planken.
    Ik heb zelf de 575 genomen
     
  16. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    PS: de speed 12 is echt de moeite waard :) top van 386 gehaald.
     
  17. XB0X

    XB0X *]No XbOx LiVe[*

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 platinum gehaald met stnd auto: Seat Leon :)

    :D :D :D
     
  18. XB0X

    XB0X *]No XbOx LiVe[*

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan trouwes op geen enkele cone challenge gold of hoger halen....

    :mad:

    :mad:

    mn langste combo was 600 *trots* en meer haal ik ook niet, toen las ik van die 360...die geven je maar 100 en daarna 60 en dan weer minder (daar zit ik ook niet op te wachten....) hoe kan je nou platinum halen :mad: ??

    alles linken ?
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep, alles linken + nog een aantal slides... Dan haal je het meestal net.
     
  20. XB0X

    XB0X *]No XbOx LiVe[*

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff das tog onmogelijk :mad:

    kan je ghosts ook downloaden op je pc ?
     

Deel Deze Pagina