1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PGR2 : Tips en trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lugz, 3 dec 2003.

  1. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje over een level.
    In de Super Cars Series zit er een Hot Lap level in die Sydney, Cumberland Street heet.
    Mijn vraag is welke auto kan je daar het best voor gebruiken, want mij lukt het maar nie om dat level op goud te halen want dan kom ik altijd net iets tijd te kort.
    Bij voorbaat dank.
     
  2. IcedToM

    IcedToM Guitarshredder

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Chevrolet Corvette, tenminste daarmee heb ik de hele supercar series op platinum mee gereden. Trekt snel, heeft erg goede handling en fenomenale remmen.
    OF, als je de Delfino Feroce al hebt, neem die, daarmee is de hele supercar series een eitje.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    jep dan kan je die cup met 3 vingers in je neus uitspelen 8) Delfino _O_
     
  4. nielsi

    nielsi Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er nou helemaal niemand meer hulp nodig in Project Gotham Racing 2.
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nope, blijkbaar niet ;)
     
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigelijk heb je niet zo heel veel aan tips, je kan veel beter gewoon blijven oefenen tot je het onder de knie hebt. Is mijn advies dan...
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt. Maar het weten van bepaalde principes is niet verkeerd. Je hoeft je er niet volledig aan vast te pinnen, maar als je bepaalde zaken in je achterhoofd houd kan je daar echt wel winst mee behalen.
     
  8. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke auto kan ik het beste gebruiken bij de laatste race op nurburgring(2rondjes) De mercedes of de 911 Gt1 of de Enzo.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb hem gehaald met de CLK-GTR in 2 keer (platina) :confused: en dat terwijl ik over de Goud Medail wel 30 keer deed. Maar ik had ook veel geluk want ik reed 2de en die gast die eerste reed (meestal de TVR) had bij het 2de rondje al 13 sec voor sprong :confused: daarna maakte hij veel fouten en daardoor kon ik hem in halen O-)
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ligt er maar net aan welke auto jij het beste kunt besturen. Ik rijd hem het liefst met de 911 Gt1
     
  11. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik bij goud dus ook maar ik denk dat goud moeilijker is als platina sommige races dan.
     
  12. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, tuurlijk niet! Ligt er gewoon aan met welke auto je het doet. Als je dezelfde race met dezelfde auto eerst op goud en dan op platium zou doen, denk ik dat dat je toch wat meer moeite met de platium medaille zou hebben. Je kan natuurlijk weleens geluk hebben als je tegenstander un paar foutjes maakt, maar meestal maken ze op platium geen foutjes.
     
  13. mr_xbox

    mr_xbox Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bezig met pgr2 op platinum te halen maar ik zit al vast bij de cone challenges hoe kan ik deze goed doen en een hoog aantal kudo's halen????

    mr_xbox
     
  14. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 30keer opnieuw doen slippen in de bochten combo behouden enz..
     
  15. mr_xbox

    mr_xbox Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt kom het om half 12 maar proberen.
    deze maand wil ik toch echt een keer in de _O_ tvr cebera speed 12 _O_ rijden.

    het ligt er gewoon aan welke auto's de tegenstanders gebruiken,
    ik heb het en ker gehad dat de tesgenstand met en tvr ceberea speed 12 reed en een mercedes clk-gtr maar ze rijden soms halfd naast de baan, of het een fout in het spel is ik weet het niet.

    is er al een nieuwe car challenge gepost???

    mr_xbox
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  16. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh man..die f***ing cone challenges.

    Ben ook alles op platinum aan het halen. Ik moet er nog maar 2.
    1 cone challenge in grand touring, hennesy road kan ik maar NIET halen. wat een irritante cone challenge is dat. Heeft iemand die op platinum gehaald die mij wat tips kan geven?>

    gr
    NDW
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het nu ook op platinum aan het uitspelen en ik heb nu 38 platina en 2 gouden (allebei cone-challenges natuurlijk:+), maar kan iemand nog ff posten welke auto je het best kan gebruiken bij de verschillende klassen? Ik heb namelijk de Hot Lap van de Roadsters geprobeerd een keer of 20 (de allereerste challenge van de Roadsters), maar met de Caterham wil het niet echt lukken. Dus ging ik ff de street race doen, en toen zag ik dat de AC vooraan reed en ook eerste bleef. Kan ik het beter daarmee proberen? Ik kan natuurlijk gaan test rijden enzo, maar ik zag dat iemand een keer zo'n lijst had gepost... Die pacific muscle was trouwens echt de makkelijkste serie tot nu toe! Ik had ze allemaal in maximaal 3 keer. Ik heb nog een lange weg te gaan.. Moet je trouwens om de Cerbera Speed Twelve te halen alleen de World Series op platinum uit te spelen of ook de arcade? En je krijgt zeker niet de auto die je krijgt als je alles op goud hebt uitgespeeld als ik straks allemaal platina heb en een paar gouden?
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je alles op Platina hebt(dus alles, alleen in KWS mode. Arcade hoef geen medails voor te hebben, Je hebt alleen maar KWS waar je de auto's kunt unlocken)

    Je kan het beste de auto kiezen waar je als je One on One speelt kiezen want die auto is meestal de beste. (lijstje heb ik nog nooit gezien :))
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, dat is een goeie :) Dan doe ik ze nu op staal en dan kijk ik ff welke auto ze bij One on One gebruiken... Thnx, ik ga weer ff racen!

    Edit: Maar krijg je de auto die normaal gesproken krijgt als je alles op goud uitspeelt als je bijna alles op platinum hebt, met een paar gouden?
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lol One on One is het makkelijkste in het hele spel je kunt daar makkelijk op Zilver gaan rijden. Je moet ze gewoon ff flink duwen dan lig je vanzelf eerste :cool:
     

Deel Deze Pagina