Het leek mij, JPRaceGamer, een leuk idee om een kart uitje te organiseren voor alle deelnemers die meedoen met de PGR3 Competitie
Ik heb deze thread aangemaakt voor PGR3 Competitie deelnemers, dus aan alle members die niet meedoen met de competite wil ik vragen om hier niet te posten
Ik heb laatst tegen allemaal DTM Race Driver 2 gamers gekart, en het was super gaaf, mede omdat we haast allemaal maar een halve seconden van het baanrecord reden. Daardoor ben ik op het idee gekomen om een uitje te houden voor de competitie deelnemers. Daarbij had ik het volgende in gedachte:
- We praten in deze thread over de kartbaan waar dit plaats zou moeten vinden. Logisch zou een kartbaan ergens in het midden van Nederland zijn, omdat mensen uit Groningen te ver moeten rijzen voor een baan in Limburg en andersom.
- We praten in deze thread over de datum en het tijdstip van wanneer we gaan karten. Het meest logische zou zijn als we een datum prikken waarop de meeste mensen kunnen komen.
- Iedereen zorgt voor eigen vervoer en voor eigen etenswaren e.d. (tenzij iemand een rondje wil geven natuurlijk )
- Wanneer we een baan + datum gekozen hebben zal ik regelen of het mogelijk is of we dan kunnen karten, doormiddel van een telefoontje te plegen naar de kartbaan.
- Liever geen vrienden of familie meenemen aangezien het dan erg druk kan worden. Dit uitje is tevens ook een mogelijkheid om elkaar een keer in het echt te zien. Weten we eindelijk tegen wie we het opnemen
- We moeten nog kijken hoe we het gaan doen met de leeftijdsverschillen in verband met kinder en volwassen karts. Daar kunnen we hier over praten.
- Je mag zelf bepalen hoeveel heats je wilt rijden. Wanneer het erg druk wordt kunnen we terplekke bepalen tegen wie je wilt racen.
- De hierboven en verdere ondewerpen kunnen in deze thread besproken worden.
Ik hoop dat we eruit kunnen komen, en dat het een gezellige dag gaat worden
Besluiten:
- Het is al redelijk zeker dat de kartbaan 'De Fabrique' gaat worden. Deze baan ligt redelijk centraal van Nederland en schijnt van hoge kwaliteit te zijn.