Phantasialand

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alex V, 15 jul 2005.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Hey we denken erover om zondag naar phantasialand te gaan. Weet iemand of dit ook leuk is voor mensen van 16-22? Post hier je ervaringen/foto's over phantasialand.

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

In mijn herinnering een leuk park, maar wel rommelig. Het is lang gelden dat ik er ben geweest. Volgens mij is het redelijk groot. Er zijn zeker achtbanen en wildwaterbanen, en een heel leuk chinees spookhuis. Qua opbouw enstructuur was het geen Efteling of Euro Disney, maar then again, welke parken kunnen daar dan ook tegen op?

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Phantasialand is een redelijk klein park, maar wel met genoeg atracties. Het is een zeer sfeervol park met wat meer afwisseling als je parken als Walibi en andere Nederlandse parken gewend bent. Er zijn 2 hele apparte achtbanen die de moeite waard zijn, dat zijn Winja's Fear en Winja's Force. Deze staan in een heel appart gedecoreerd gebouw, het zijn kleine karretjes voor 4 personen die zelf ronddraaien, op basis van de gewichtsverdeling.

De Mysery Castle is een gelanceerde vrije val atractie zoals die ook in Walibi World, Belgium en Bellewaerde bijvoorbeeld staan. Maar deze is indoor in een groot kasteel en de rit is ook veel beter dan andere gelijkaardige atracties. Hij is overigens 65 meter hoog.

Verder heb je een geweldige wildwaterbaan genaamde Riverquest. Ik heb hem nooit gedaan maar ik heb gehoord dat mensen doorweekt eruit komen. Perfect voor een warme dag. :cool:

Phantasialand bouwt nu aan een nieuwe hele intense achtbaan, als die er staat zou het nóg beter zijn. Want een aantal mensen vinden dat Phantasialand toch wat mist.
    Ik ben het daar niet mee eens, ik zou dit park zeker aanraden!

edit:
    Er is nu een of andere actie bezig in phantasialand zie ik, Het gaat over 2 dagen voor de prijs van 1

Laatst bewerkt: 15 jul 2005
  4. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Die toren is de bom!

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik twijfel tussen dit en bobbejaanland waar ik ook nog niet ben geweest. De efteling vind ik geniaal, euro disney ook maar de efteling heb ik eigenlijk al te vaak gezien.

Laatst bewerkt: 16 jul 2005
  6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bobbejaanland ben ik een keer geweest maar vond het niet erg bijzonder allemaal. Maar ik ben nog nooit naar Phantasia land geweest dus ik weet niet of die beter/slechter is. Inelkgeval vond ik Bobbejaan land op een kermis lijken met idiote prijzen binnen het park kon ik me nog herinneren.

Kga maandag naar Walibi World, ben ik 2 keer eerder geweest en vond dat altijd een leuk park, vooral vanwege de achtbanen :D

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Phantasialand is 3 keer beter dan Bobbejaanland. Bobbejaanland is een park waar veel oudere atracties staan. Bobbejaanland heeft laatst 2 erg goede atracties gebouwd, Sledgehammer en Typhoon. Als je die nog nooit gedaan hebt is het wel leuk. Maar dan nog is Phantasialand veel en veel leuker.

Deel Deze Pagina