1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Phantasy Star Online 2 (PSO2)

Discussie in 'Games' gestart door BartolomeusD, 20 mrt 2020.

  1. BartolomeusD

    BartolomeusD New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel momenteel de NA open beta. Nog meer liefhebbers van deze game hier?

    Groeten!
     
  2. BartolomeusD

    BartolomeusD New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand? :)

    Anyways... Ik heb een alliance aangemaakt en zit op ship 02 voor degene die toch de game willen checken.
    Ook een (Nederlandstalige) club gemaakt op Xbox live voor PSO2. Ben benieuwd of die 'n beetje gaat groeien. Game is in Japan al 8 jaar één van de grootste MMO's maar hier lijk ik vooralsnog de enige die dit speelt :)
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Welkom op het forum!

    Lijkt er inderdaad wel op dat je de enige hier bent. Ik speel zelf geen MMO. Veel plezier though!
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb pso veel gespeeld, maar wist niet dat deel 2 hier beschikbaar was. Echter heb ik geen Xbox meer alleen PS4 en Switch.
     
  5. BartolomeusD

    BartolomeusD New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    Officieel is PSO2 hier ook nog niet beschikbaar. Momenteel is het spel in open beta in de US. Zit echter geen regio-lock op, dus is gewoon (gratis!) voor iedereen te downloaden. Later dit voorjaar komt ie ook naar PC en men gaat ervan uit dat een PS4 en Switch release ook nog volgen. De Xbox zal in ieder geval crossplay zijn met PC.

    @ageQned: Ik had ook geen Xbox (alleen PS4) maar ik heb er één gekocht speciaal voor dit spel o_O
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732

    Ok ja ik koop geen console voor 1 game. Ik wacht wel op een ps4 of switch release.
     
  7. BartolomeusD

    BartolomeusD New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik geef 't toe... Is 'n beetje extreem maar ik kon niet langer wachten :)
    Op PSN heb overigens ook 'n community gemaakt maar daar zit ook nog niemand in. PSO2 leeft (nog?) absoluut niet hierzo. En dat snap ik wel, al vind ik 't onterecht :p
     
    ageQned vindt dit leuk.
  8. BartolomeusD

    BartolomeusD New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    De game is nu officieel uit in NA en Canada!
    Waarom geen globale release snap ik niet precies, zal wellicht te maken hebben met server locaties ofzo. Misschien nog andere redenen ook, maar feit is dat de game perfect speelbaar is ook buiten deze regio. Ik heb er nu ruim 150 uur in zitten sinds de open beta en ik ben nog geen problemen tegengekomen.
    We gaan dus lekker zo door :)
    Wél jammer, ik heb nog geen spelers uit NL gezien. Maar dat kan nog komen misschien...
     
  9. BartolomeusD

    BartolomeusD New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanaf vandaag ook beschikbaar voor Windows 10, cross-play met Xbox.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Phantasy Star Online 2 is out on Steam, MS store and Xbox One for Europe.

    Nederland zit er niet bij.


    SteamDB lists these countries:
    Argentina, Australia, Austria, Brazil, Canada, Chile, Colombia, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Hungary, India, Ireland, Israel, Italy, Mexico, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Russian Federation, Singapore, Slovakia, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Turkey, Great Britain, United States
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2020

Deel Deze Pagina