1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Phantasy Star Universe

Discussie in 'Games' gestart door masterspy, 16 sep 2006.

  1. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk bij dit spel om offline met z'n 2en erop uit te gaan net zoals bij de voorgaande delen?
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij niet, maar ik moet hem nog binnenkrijgen.
     
  3. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand dit misschien bevestigen want ik wil het echt zeker weten want als het niet kan laat ik dit spel mooi in de schappen liggen.
     
  4. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    In JXM stond offline spelers maximaal 4 dus ik denk het wel. Je abo om online te kunnen is wel mogelijk om met MS points te verlengen dus ik weet niet waar je de informatie vandaan haalt wizz.
     
  5. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Sorry voor de dubbelpost maar is er nog iemand die dit spel speelt?
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  7. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    En wat vind je van de game? Ik krijg hem volgende week namelijk! :D
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je op MarketPlace kijkt dan staat er alleen de optie om € 9,99 te betalen. Klik ik dan door dan vraagt hij om een andere betaalmogelijkheid. Deze mogelijkheden zijn : of een CreditCard of een Promo-code. Ik zie dus niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar zou dit wel graag willen weten aangezien ik geen CC heb.

    Edit : Op forums wordt iig ook gemeld dat je in de VS alleen met CC kunt betalen. Maar als jij een optie hebt om met MP te betalen dan hoor ik dat graag.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  9. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik zal zo even voor je kijken en laat het vanmiddag weten. Ik kon volgens mij wel gewoon doorklikken tot aan de betalingswijze met MP. Maar ik zal het nog even goed bekijken.

    EDIT: ik heb het voor je nagevraagd aan 2 agsten in mijn friendslist die Phantasy Star spelen en het kan gewoon met MP. :b:

    Dus als je redeem codehebt dan moet je denk ik daar de code invoeren van de MP kaart.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2006
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee gaat niet, heb net ook nog even gecheckt. Zodra je doorklikt krijg je optie voor CC of zo'n promotional card, maar helaas geen MP. Wel jammer aangezien ik de game anders ook zeker had aangeschaft. Hoop dat ze dat in de toekomst nog aanpassen, maar denk het zelf van niet aangezien je niet via Live speelt. Je zit op een server van Sega, net zoals bij FFXI zeg maar.

    Edit : Maar als je dan zeg maar 1000 MP punten op je profiel hebt staan, wat moet je dan voor een code invoeren ( aangezien abo maar 800 MP zou moeten zijn en die staan dus al op mijn profiel ) ? Weet wel dat je code kunt invoeren van zo'n promo card, maar das wat anders als MP. Zou je dat eens goed kunnen navragen aub, want hoop eerlijk gezegd dat het idd wel kan. En spelen die 2 gasten ook gewoon via MP ? Thanks alvast.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  11. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik heb het voor de 2e keer nagevraagd maar hij antwoordt nog niet. Ik denk dat je bij die promtional card (in ieder geval dat je die 25 cijfers moet invoeren) dan de kaart kan gebruiken van de MP. Ik zal het even bevestigen zodra ik antwoord heb want ik heb zelf ook geen cc. :mad:
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Sorry ik kan er ook nog niets over vertellen, hij is nog niet binnen, verwacht hem van play.com ergens in de loop van komende week.
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Zover ik het begrepen heb, is zo'n promotional card een of andere trial card die je kan krijgen als zakenrelatie van MS of op speciale events e.d.
    Dan is het dus wat anders als de pre-paid kaarten die wij gebruiken als MP. Kan het uiteraard fout hebben, maar normaal gesproken worden de punten toch ook gewoon afgeschreven als je tegoed toereikend is. Iemand die de game al speelt en even kan zeggen of het nu wel of niet mogelijk is om te spelen zonder CC. Zou wel balen zijn als ook deze game niet via MP te spelen is, net zoals FFXI, want heb in PSO toch aardig wat uren gestoken.
     
  14. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik heb echte vage friends in mijn list staan. De ene zegt van wel en de ander zegt weer van niet. :confused: De ander heeft gewoon een CC gebruikt en de ander Microsoft Points. Ik ga nu even het net afsurfen op zoek of het nou wel of niet mogelijk is. Als het niet mogelijk is dan maakt Sega wel een patch om het wel mogelijk te maken zegt de friend die de CC heeft gebruikt.

    Edit: Ik heb het gevonden bij de FAQ en je kunt geen online abbo kopen met MP :mad:

    Bron: http://www.phantasystaruniverse.com/support_faq.php

    Ik zal Sega even mailen of kijken of ze daar nog aan werken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2006
  15. Uhmmie

    Uhmmie Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Phantasy Star Universe vraagje..

    Ik heb al een aantal keer met deze game in mijn handen gestaan, maar heb hem nog steeds niet gekocht.. Aangezien ik toch nog een aantal vragen heb..

    ( 1 ) In de trailers lijkt deze game realtime hack & slash, is dat ook zo?

    ( 2 ) PSO op de cube/xbox was binnen een week al gevult met hackers.. Is dat bij PSU ook zo? (reden dat ik deze serie nog nooit heb gespeeld)

    ( 3 ) Wat voor een lui spelen deze game online? (Jong/Oud? Allemaal habbiwabbi taal sprekende mensen? of ook genoeg engelstalige lui?)

    ( 4 ) Hoe moeilijk/makkelijk is het om online een groep te vinden?

    ( 5 ) Is deze game met alleen een controller + headset te spelen.. Of moet je ook nog andere hardware zoals een toetsenbord hebben?

    ( 6 ) Hoe betaal je voor het online gebeuren? Gewoon met Xbox live punten? of op een andere manier?

    ( 7 ) Welke MMORPG van de PC komt het meeste bij deze in de buurt?

    ( 8 ) Nog andere adviezen waarom ik deze game wel/niet zou moeten kopen?

    Alvast bedankt :D
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  16. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    koop het spel...en als het spel niet leuk is, ruil je hem in:confused: s-i-m-p-e-l
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    ( 1 ) In de trailers lijkt deze game realtime hack & slash, is dat ook zo?

    Jep, dat klopt, je kunt allerlei attacks aan verschillende knoppen toewijzen en hakken maar (en schieten en spells).

    ( 2 ) PSO op de cube/xbox was binnen een week al gevult met hackers.. Is dat bij PSU ook zo? (reden dat ik deze serie nog nooit heb gespeeld)

    Nee, ik denk het niet. Ik speel de game op de PC en die heeft iig. geen last nog van hackers. Elke keer als het spel opstart dan start hij ook een anti-cheat programma ofzo.

    ( 3 ) Wat voor een lui spelen deze game online? (Jong/Oud? Allemaal habbiwabbi taal sprekende mensen? of ook genoeg engelstalige lui?)

    Zat engelstalige lui, maar eigenlijk gewoon vanalles. Niet echt mega jonge mensen doorgaans, het is geen kinderspel.

    ( 4 ) Hoe moeilijk/makkelijk is het om online een groep te vinden?

    Op de PC is het een eitje, geen enkel probleem.

    ( 5 ) Is deze game met alleen een controller + headset te spelen.. Of moet je ook nog andere hardware zoals een toetsenbord hebben?

    Ja, is prima met controller en headset te spelen, support gewoon voice chat.

    ( 6 ) Hoe betaal je voor het online gebeuren? Gewoon met Xbox live punten? of op een andere manier?

    Alleen met creditcards.

    ( 7 ) Welke MMORPG van de PC komt het meeste bij deze in de buurt?

    PSO blue burst

    ( 8 ) Nog andere adviezen waarom ik deze game wel/niet zou moeten kopen?

    Wel kopen, is mega verslavend! Grafisch is het wel een beetje matig though, maar als je dat niet erg vindt, ga er dan vooral voor.
     
  18. Uhmmie

    Uhmmie Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Daantjuh_15: Overal waar je hier je games kan kopen worden ze gesealed.. Open je ze, dan kan je ze niet meer ruilen :mad:.
    Sen: Is der nog een reden dat jij voor de pc versie bent gegaan ipv de x360 versie?

    Dan nog een paar andere vraagjes..

    Raar genoeg kan ik nergens vinden hoe je je character ontwikkeld? Is dat zoals in al die koreaanse games? (Lijst met abilities en dan kan je zelf kiezen in welke abilitie je een x aantal punten stopt? of is iedereen van een bepaalde class exact hetzelfde?) of op welke manier kan je jou char "uniek" maken van de rest?

    Je online en offline chars zijn dus niet hetzelfde? (alles wat je in SP bereikt doet niks voor je in MP?)

    en er komen vast nog wel wat meer vraagjes :D
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja er is zeker een reden dat ik voor de PC versie ben gegaan. PC versie was maar 27 euro bij play.com, dus de aanschafprijs was lager voor mij. Op de PC betaal je per maand 9,99$ ipv 9,99 euro, dat scheelt zo'n 2,50 euro per maand. En op de PC kun je ook met ps2 users spelen, dus ik denk dat er meer mensen online zullen zijn. Ik speel overigens wel met een 360 controller die ik in mn USB poort heb geplugged.

    Je kunt een personage maken waarvan je het ras bepaald en daarna heel uitgebreid je uiterlijk. Gedurende het spel kun je van class wisselen, je kunt later ook dual classes nemen enzo. Ik ben nu een soort van mage. Als je level up gaat krijg je afhankelijk van je race en class verbeterde scores, die punten verdeel je niet zelf. Je hebt echter wel een mag, die je kunt voeren, hiermee kun je bepaalde scores van jezelf boosten, dus je hebt wel invloed.

    Online en offline karakters zijn verschillend, je kunt dat niet combineren. Behalve dat je online wat verwijzingen ziet naar het offline verhaal heeft het er weinig mee te maken. Offline kun je trouwens voordat je het 1 keer uitgespeeld hebt helemaal nog geen character maken, je krijgt een bepaald personage die in het perhaal past.
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    de demo staat nog steeds online op XBLMA.
    En je kan hem nog steeds online spelen, ja :D
    Ik ben hem weer aan het downloaden.
     

Deel Deze Pagina