Jah, dat is alweer een tijdje zo. De wereld in de demo is groot genoeg om je flink in te vermaken. Zonder maandelijkse bijdragen
Wel logisch, anders is het voor de nieuwkomers niet leuk meer. Maar wanneer resetten ze dan? Ik dacht altijd de eerste van de maand, maar vorige week had ik nog steeds mijn poppetje die ik de maand ervoor had gemaakt
Weten jullie ook of het alleen nog maar mogelijk is te betalen via credit card of kan je inmiddels al met MS points betalen?
wat ik van die demo heb gezien viel me zwaar tegen, lelijkste spel wat ik tot nu toe op de 360 ben tegengekomen dan moet die gameplay wel heeeeelll goed zijn moet je dit spel kopen lijkt me.
Graphics zijn niet mooi, maar ik vind de gameplay best geinig in de demo. Ik zit er wel over te denken om de hele versie te halen. Maar jah, met de demo kan je ook al lekker losgaan. Enkel iedere maand een ander poppetje maken. Maar zo kan je een beetje alle rassen afgaan. Ik heb nu wel een cool poppetje gemaakt
lol ik kon bij de demo de stad niet uit komen mischien moet ik het nog maar een kans geven ben gek op mmorpg.
Haha, dat is niet erg handig van jullie. In het complete spel wordt het iig. hartstikke duidelijk. Maar ook in de tutorial bij de demo moet het wel te doen zijn.
ehm.. is dit spel een aanrader als je van RPGs houd? of kan ik beter een maandje wachten op blue dragon?
Het is niet echt een RPG vind ik. Het is een hack n slash actie-adventure vind ik. Het is vooral wel leuk in multiplayer, de offline campaign is niet meer dan wel ok.
Er komt begin herfst een uitbereiding voor, zeker ff kopen denk. Deel 1 was echt geinig met z'n allen
kan iemand mij vertellen of deze game 20 euro waard is? ik hou van rpgs en heb me erg vermaakt met Enchanted arms, final fantasy.. blue dragon
Voor €20 zal ik hem wel halen hij is best wel leuk maar je hebt hem wel binnen 16-18 uur uitgespeeld vanplaats 40 uur.Omdat me 360 kapot is doe ik hem weg
Ik heb 2 vraagjes: waar kan je photon arts ( skills ) krijgen voor je Synthesised Weapons EN welke skill gebruikt Maya ( of hoe ze ook mag heten ) voor zichzelf en anderen te healen ?