1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Phantasy Star Universe

Discussie in 'Games' gestart door masterspy, 16 sep 2006.

  1. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is zeker waard. Ik heb blue burst vorig jaar gespeeld. Het was heel anders het spel zo. Veel leuker en ik zat de hele ochtend/middag/avond wel te spelen. Zo leuk was het dat ik niet kon stoppen. Misschien dat ik hiervoor speciaal een credit card neem, maar je blijft maar aan de gang met dat soort games. Ik zie het allemaal wel.
     
  2. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet trouwens microsoft points betalen om de game online te kunnen spelen. Het gaat hier om 800 microsoft points
    Omgerekend ongeveer 9.50 euro
     
  3. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    hou gewoon aan XBW regels.
     
  4. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik met points kan betalen dan ga ik zeker wel online met het spel, maar ik dacht dat er geen points optie zou zijn voor dit spel aangezien dat ook niet mogelijk was met final fantasy XI en het komt ook op de andere consoles uit. Het zou echt te gek zijn als het echt zo is dat je dit spel met points moet spelen dan hoef ik die credit card ook niet aan te vragen. Dit spel is het wel waard natuurlijk. \o/
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Denk dat je gewoon met MP kunt betalen. FFXI liep niet over Live maar over PlayOnline, vandaar dat betalen niet met MP gaat bij FFXI. Van mij mag PSU snel komen, als de game net zo goed wordt als PSO dan ben ik wel weer wat uurtjes zoet haha.
     
  6. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Erg leuk nieuws! Raar dat er verder niemand op reageert.........
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ja vreemd


    Ik zal morgen die beta even downloaden, ik ben erg benieuwd naar dit spel.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De mp; kan je die uberhaupt niet meer gebruiken na de 18e, of moet je dan gaan betalen?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ga hem ook ff testen :eek:
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dit is overigens een erg gevaarlijke dl voor mij, aangezien ik na een week ws compleet hooked ben :+

    edit: hoe zit het met het mp gedeelte, is dit nou met 6 man tegen cpu? Volgens mij is het met zes man tegen andere groepen van max 6, maar ik kan het niet helemaal opmaken uit de site.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  12. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    phantasy star online gaat 10 dollar kosten of zoiets per maand. Ik heb niks gelezen over de xbox 360 livepoints betaling. Denk dat dat niet zal zitten. :mad: |:-
     
  13. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is het probleem met die rpg online spellen altijd moet je maar per maand extra betalen en dan moet het ook nog eens met cc. Ik vind het eigenlijk best wel vreemd ik bedoel je betaald ook al voor xboxlive.
     
  14. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook belachelijk allemaal. Iedereen zit blue burst te spelen en nou moeten ze daar naar overstappen. blue burst heeft ook episode 4 en die heb ik dus nooit kunnen spellen door die CC, jammer dat ze ook geen offline mode aanbieden van episode 4.

    Ik vind dat ze spellen wat prijziger moeten maken of je moet 1x in het jaar een bedrag van 20 euro betalen of zo. je betaald al voor live gold ja. Het is gewoon profiteren van mensen. Ze weten dat er mensen zijn die alles moeten spelen en zullen ook voor betalen. NOu ik niet. Ik zou dit spel links laten leggen vanwege die betaalde online functie, maar het heeft gelukkig ook offline mode. Dan maar in mijn eentje spelen. Ik ga echt niet betalen elke maand. Ik zou wel gek zijn. Zoveel MMORPG spellen op de markt. Wanneer houdt het nou eens een keer op? Binnenkort zul je zeker voor een patch ook moeten betalen met cc. Het slaat gewoon nergens op. VIa de xbox zou het gewoon moeten kunnen dat als je 800 punten inlevert dat je 1 maand kunt spelen. en niet die verplichte cc laat die keuze aan de mensen over vind ik.
     
  15. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat je dan moet betalen oke, Maar altijd die verdomde cc Ze moeten het gewoon met punten doen dan spelen veel meer mensen het. Hierdoor kon ik ook nooit final fantasy spelen.
     
  16. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat ook niet echt om het betalen nee, maar de mogelijkheden zijn er weinig alleen maar via cc. Als ik wil kan ik er zo een krijgen, maar ik begin er niet. In elk land moet er zo'n soort zuster/broerskantoren zijn die de betalingen afhandeld. bv automatisch incasso vanaf je rekening of dat je per maand acceptgiro kaart krijgt. Het moet wereldwijd gewoon goed gezet worden. Ben het beu dat alles via cc moet.

    Gelukkig komt de WII ook met puntenkaart zoals de xbox 360 dan kan ik in ieder de oude games downloaden. Anders zou het ook onmogelijk zijn als er CC gevraagd werd. om gek van te worden. =(
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb een cc, dus dat maakt voor mij minder uit....echter 10,- vind ik erg veel

    4,- oid was redelijker geweest.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    woei betatest :9
    ff 7dagen non-stop psu spelen? O-)
     
  19. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet ook met punten gaan betalen. Je moet 800 microsoft punten neerleggen
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Kans is idd groot dat je gewoon met MP kunt betalen. Sega heeft al bevestigd dat de 360 bezitters niet kunnen spelen tegen PC / PS2 bezitters , omdat Sega voor de 360 een heel andere server heeft. Dit hebben ze gedaan zodat de 360 bezitters op een makkelijke manier aan alles te kunnen komen. Weet niet zeker of de " monthly fee " hier ook onder gaat vallen, maar de kans is aanwezig. Ze hebben natuurlijk niet voor niets alles aangepast op de 360. Nadeel is wel dat we dus niet tegen PC / PS2 spelers kunnen gamen. En geruchten gaan idd over 800 MP.
     

Deel Deze Pagina