''We apologize, but the BETA release dates have changed. The release date will no longer be Oct 11th, but should see release very soon after. Please watch this page, as well as our Official Phantasy Star Universe forums for more information. Thank you for your patience, we look forward to seeing everyone online very soon!'' niet meer morgen (over 5 min ) dus..
dit vind ik wel heel dom. Het is pas een paar dagen geleden dat ze het hebben aangekondigd, en dan doen ze het nu al verplaatsen
Hier baal ik echt ontzettend van edit: cc is wel nodig btw: http://boards.sega.com/psu/viewtopic.php?t=27
Dit staat in de FAQ van PSU, waarschijnlijk dus MP betaalmogelijkheden : How do I play Phantasy Star Universe online?(2-1) Playing is simple, and available on 3 different platforms! First you'll need a broadband connection, a PS2 and a network adaptor, or a PC meeting the minimum specs for the PC game. Then just grab a Game ID and a GUARDIANS License, and you can hop online! For the Xbox 360 version, you'll need a broadband connection and an Xbox 360. You'll need to set up an Xbox Live account with a Gamer Tag, if you don't have one already, and then grab your GUARDIANS License from the Xbox Marketplace, and you'll be good to go!
Die license is je monthly fee !!! Zo werkte het bij PSO ook, alleen daar heette het Hunter's License. Je betaalt die 10 euro ( plus minus 10 euro ) om License te krijgen. En License is te krijgen via Market Place, dus ook kans op betaalmogelijkheden met MP. Vandaar ook die aparte servers voor 360 gebruikers. Baal er wel van dat Beta is uitgesteld. Was aan PSO echt helemaal verslaafd haha.
Op de site lees ik nu dat het ws dit weekend wordt.... ik hoop dat ze het aantal dagen wel gelijk houden. Daarnaast ook vreemd dl's komen nooit in het weekend. Hopen op vrijdag dus!
(nieuwe dag, incl nieuw nieuws, daarom nieuwe reply en geen edit) Lees net op de frontpage dat we een dag zonder live komen te zitten!! Daar gaat een testdag!!!
Hier mogen onze mods wel even los http://boards.sega.com/psu/viewtopic.php?t=313&postdays=0&postorder=asc&start=0