Ik wil niet vervelend zijn! Maar na 30x proberen, krijg ik nog altijd een Melding waarna ik moet Retry'en.... Begint vervelend te worden, en heb de Xbox 360 maar weer uit gege gooid! Zet iets neer, wat teminste werkt vind ik...
Je moet niet retryen maar terug naar het begin scherm gaan en dan opnieuw proberen te connecten. Mij lukt het ook nog niet maar op het officele forum van psu hebben meerdere mensen het probleem
Servers zijn dood geweest en laten nu mondjemaat weer mensen toen. Helemaal eruit en er weer in zoals Masterspy zegt should do the trick.
Ga weer terug proberen ! Moet wel over 20 minuten bus naar stage hebben! Dus ik hoop mijn eerste indruk nog te krijgen!
Ik was ingelogd, vond er geen hol aan dat hele spel niet.. misschien moet je er ook ff wat meer tijd voor hebben, maar het sprak me gewoon niet aan.
wat een schijtgame!! - hoe verdien je geld? - hoe vecht je? - kan je praten met elkaar door de headset?!
jawel, maar het is niet zo mijn ding.. maar moet je nou vechten in dat winkelcentrum of ga je ook ergens naar buiten?
Sorry hoor maar wat een KUTgame .. slechte graphics , vind er ook geen moer aan waar de game al wel niks aan kan doen maar nee 10 x niks!
Pff... ik heb de Demo nog niet, maar weet wel dat ik Phantasy Star Universe 1&2 dus echt geweldig vond! De sfeer, het hele RPG gebeuren. Prachtig. Alleen nu lees ik allemaal slechte berichten, weet niet wat 't wordt. Ik zie wel.
@ Svennos Denk dat IEDEREEN het daarmee eens is! Dit is geen NExt gen neej ! Let OP! Ik zeg hierbij niet dat het een kl*te spel is... Wat ik na het spelen van de DEMO dus wel vind ! Vraag mij af wat ik nu moet doen, en heb wel een engelsman aan de praat gekregen! Samen zijn we wat gaan rond dwarrelen, waarbij ook hij zich afvroeg wat we moesten doen. Dat was dan wel weer leuk ! Het leukste aan heel het spel, is nog die breakdancemove!
Nou ik vindt het nogmaals niks ! De controls bv zijn 3 keer niks. Je moet veel teveel handelingen uitvoeren om een gesprek aan de gang te krijgen met andere.