1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Phantasy Star Universe

Discussie in 'Games' gestart door masterspy, 16 sep 2006.

  1. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al lvl 16 en speel altijd met een vaste party van 4
     
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Net als velen ga ik niet betalen voor dit spel, er zijn zat andere spellen @ the moment en in de nabije toekomst!
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan kan je vast ook wel antwoord geven op mijn vragen die ik hierboven stel O-)
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je alleen misschien antwoord geven op deze vraag...
    je moet gewoon een online speler selecteren, en dan doen '' invite to party '' je kan dan ook meteen met diegene communiceren via de headset, dus als je 4 man in je party heb, kan je met die 4 man communiceren via de headset. zodra ze eruit gaan, kan dat niet meer. hopelijk is dat wat je wou weten...[
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  5. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    over andere dingen zoals het vechten tegen mensen is nog niet bekent.
    En je kan alleen praten als je in een party zit.
    En bij de volledige versie heb je nog een wereld en meer missies
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dus ook in de lobby dan al direct praten? Mooi zo! Ik kreeg gisteren alleen niemand toegevoegd? Selecteren op land is er zeker niet bij?
    Heb nog even zitten zoeken op het psu-board, volgens mij is de interactie alleen in de steden zelf en niet in de missies.

    Anyway mijn clan lijkt niet zo weg te zijn van deze game, dus mochten mensen nog een partymember zoeken, mijn gamertag: Def K :b:
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Die tweede planeet met de bossen is echt een stuk toffer!
    Jammer dat hij net bleef hangen in het laadscherm naar de baas aldaar.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tis wel een geinig spel, met zn 6-en een dungeon doorlopen. Alleen het gevechtssysteem is behoorlijk repetitief, alleen X drukken. Beetje jammer dat je voor zo'n spel 10 euro per maand moet betalen.
     
  9. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook bezig met de beta bijna lvl 13 maar ik vraag me af of er nou een mogelijkheid is om naar die andere planeet te gaan?
     
  10. shonosuke

    shonosuke Guest

    US krijgt em over 2 weken al en wij pas over 2 weken en een maand dus hun hebben een voorsprong =(
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja zeker, vanaf level 1 al. Dan kom je in een japanse stad met quests in de bergen/bossen.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alleen daar ben je wel direct dood na twee slagen...tenminste ik met mijn level 5 wel :+
    Vandaag laatste dag zeker? :'-(

    de psu wiki: http://psupedia.org/index.php?title=Main_Page
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tis tot de 18e, maar morgen ligt Xbox Live plat, dus vandaag kan je nog een dagje spelen. Wilde gisteravond nog ff, maar toen was het te druk en kwam ik er niet in
     
  14. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd en morgen licht live plat :mad:.

    Ben nu lvl 11.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Las net op het board dat er een kans is dat je morgen ook nog kan.... de game draait natuurlijk op de servers van Sega en die hebben geen onderhoud :thumbs:
     
  16. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh my fucking god... lvl 10 en kom er nu via de pso forums pas achter, dat je ook mission rewards krijgt, door op de linker trigger te drukken en a. Heel wat mission points en meseta misgelopen dus.
    Kwam dit in de tutorial naar voren? Ik heb ze allemaal gedaan maar kan me dit echt niet meer herinneren.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kwam helemaal nergens naar voren, gisteren deed ik dit per ongeluk....tenminste ik begon door te krijgen dat als er een symbool linksonderin verschijnt je idd op de linkertrigger moet drukken. Maar krijg je echt alleen de punten als je die actie uitvoert?!?! Dan heb ik er ook al aardig wat misgelopen :eek:

    lvl 5 btw :x
     
  18. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je btw met die mission points doen? Krijg het zo niet gevonden op PSUpedia.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dunno for sure:
    Force classes are retained even if switched away from, though only the active class can gain experience and level up by getting mission points.
     
  20. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    wat een ruk spel man.
     

Deel Deze Pagina