Lijkt op het eerste gezicht wel, maar vind hem best leuk. Je moet er ff inkomen. Ik ben nu level 6 btw
het zou ook goed kunnen dat als je online bent gewoon online kan blijven omdat de servers van sega zijn. Dus ik laat mijn xbox vanacht gewoon aanstaan en dan zie ik morgen wel of ik gewoon kan spelen. Ben trouwens lvl 21 beast hunter nu, en heb ook de nanoblast zodat je in een beast kan veranderen.
hopelijk word ie region free zodat we geen maand langer hoeven te wachten Ik ben zelf nu een level 15 beast hunter(Op level 20 kan je transformen als beast ) en het spel begint steeds leuker te worden omdat je steeds meer combos krijgt en knuckle weapons
Dat met die mission rewards wordt terloopt genoemd in de tutorial. Region free zal hij vast niet worden, helaas heeft Sega dat nog geen 1 keer gedaan.
Ik was een beetje aan het op wat forums, en stel de vraag maar op een plek waar mensen je begrijpen. Wordt het 800 MSP systeem "Japan-Only" of kunnen wij het leed van de creditcards omzeilen met dit geweldige idee?
800 MP per maand telt voor elk land dus ook nederland wel jammer dat de amerikanen een grote voorsprong krijgen
Kijk hier wordt ik blij van, aleen die releasedate die dan weer een maand later is dan in andere regios. Dan maar een groot nederlands offensief tegen die reetroeiers.
Ik denk het wel, ook al stuiten de kosten me wel tegen de borst. Het is wel een game waar je echt heel veel tijd in kunt steken.
Alvast sorry, maar ik ga het toch doen. Wanneer komt dit spel uit in Europa?? Ik weet niet wat het is, maar vind het spel best wel leuk. Ook al ga ik hem voorlopig niet halen, maar wil toch de releasedatum weten
Ik ben waarschijnlijk één van de weinige die deze game gaan kopen. Toendetijd was de Nederlandse PSO community ook niet al te groot, maar PSO Ep1&2 waren erg leuk om te spelen. Het maandelijks bedrag is geen probleem met een bijbaantje.
ghege, Rokkendoom doet ook eens wat op het forum . Ik heb ook nog een vraagje, moet je af en toe gewoon bepaalde missie's vaker opnieuw spelen om te lvl uppen. Ik hoorde laatst iemand die de begin missie al iets van 25 x had gedaan...
Ja je kan missies over doen voor EXP die je krijgt van mobs en voor als je de missie voltooid hebt. Ik ga er nu niet veel meer aan doen, ik maak toch een nieuwe beastieboy als ik de game heb. Maar wat hoorde ik vandaag, is de release in Nederland pas volgende maand?
Maar het is toch fokt op dat je vaker de zelfde weg moet rondbanjeren , Niet dat ik het spel ga kopen, er zullen vast heel wat questes in zitten
Gisteren helaas geëindigd op level 5 Heeft iemand de game vandaag al geprobeerd? Er waren namelijk geruchten dat ie het vandaag gewoon zou doen. Ik heb me tot nu toe best vermaakt met psu, echter de quests waren nog wel wat saai. Komt daat meer verandering in?
gast, ik zal wel ff voor je kijken nu meteen edit!!// xbox live zou er vandaag toch afleggen!!?? ik kan gewoon inloggen op live, dus ik zie wel messages, friends en marketplace, en downloaden doet die gwn, dus phantasy star zal het vast ook wel doen nu denk ik. kweenie of die er later op de dag alles er af gaan leggen kben inmiddels zelf lvl 10 ^.^