sterker nog XD ik word er nu al afgegooid, m kevf, ik zal nog ff kijken of phantasy star door gaat... dus dat post ik zo wel ff edit // kevf, sorry, mr phantasy zal het niet doen, volgende tekst krijg ik direct als ik op xbox live klikt '' you must sign in first in order to play phantasy star universe on xbox live ''. dus denk dat het dan niet werkt
Level 20 Beastieboy, was net bezig om die blast badge te halen om dan weer in een beast te veranderen. @ Siem, er zijn volgens mij 4 planeten en de guardian colony, met elk veel verschillende routes en quests. Maar het allerleukst is om met een party raid bosses gaan verslaan, waar iedereen tegen elkaar loopt te schreeuwen en niemand er iets van bakt. En het blijft niet bij aleen maar op "X" drukken, je kan ook Photon Arts leren en die dan gebruiken. Deze video laat wel wat dingen zien die je als laag level kan doen. http://www.youtube.com/watch?v=73xpfrfz_KU
Nou ik heb het een aantal uurtjes gespeeld en ik weet het niet... Het is niet zo mijn ding... Opzich steekt het best leuk in elkaar, maar niet mijn ding. En als ik eerlijk mag zijn vind ik de graphics ook wel wat tegenvallen. Het hoeft absoluut geen Gears of War te zijn, daar draait het met die spellen niet om, maar doet gewoon wat verouderd aan. Ik reken dit spel overigens niet af op z'n graphics, dat is een bijkomstigheid
Ik ben nu level 9, helaas kunnen we niet meer spelen Misschien morgen nog een paar uurtjes als we geluk hebben
lijkt me echt een leuk spel, heb er alleen echt geen tijd voor jammer genoeg zou maar al te graag wat tijd in zo'n mmorpg steken... edit. Trouwens Supremacy NL, waar woon je in Katwijk dan?
als het goed is kan je tot morgen 12 uur nog spelen, als live morgen om 9 uur weer online is En aangezien ik morgen vrij heb
hij komt 24 novber uit .. 1 maand later dan die amerikanen maar ik ga hem wel halen zolang je met microsoft punten per maand kan betalen
dat meen je niet!! heb m net verwijdert, moet echt meer op gaan letten ach... kga de game toch niet kopen, dus geen moeite voor mij, maar als ik m erop opnieuw, is mijn poppetje dan verwijdert??
Downloaden kan niet meer, demo staat niet meer op de Marketplace. Wel genaaid dat de beta verlengt is. Had em vanochtend al verwijderd in de illusie dat de beta voorbij was. Meer dan jammer is het niet, want ik vermaak me nu heel goed met Lumines
Het is bijna zover. Het spel is bijna uit. Ik ben nog erg aan het twijfelen om het spel te kopen. Puur voor de offline. Maar ik las dat je minimaal 40 uur bezig bent. Als dat zo is is het cker de moeite waard! Is ie trouwens al ergens 'goedkoop' te preorderen? Edit: Ik heb net een paar reviews gelezen en gezien dat het toch een matig spel is. Dan laat ik deze RPG schieten.
Globaal lezen, vooral naar de conclusies kijken en uiteraard de cijfers. Dan valt op dat het spel een matige 6 krijgt.
Nog 2 dagen te gaan voor dat het spel hier uit is. Bij Nedgame was het vorige week al verkrijgbaar eigenlijk. Begrijp niet waarom ze het niet eerder releasen. Weet iemand nou al of het mogelijk is om met live points te betalen?
heeft iemand online kunnen betalen met ms points .,.,ik heb nog steeds de twijfels dat het kan ,.,ging naar de gamesshop om het te vragen maar hij wist het ook niet,.,.,.iemand hier misschien die het al heeft geprobeerd?