1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Phantasy Star Universe

Discussie in 'Games' gestart door masterspy, 16 sep 2006.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar het zou daarom nog wel kunnen dat psu het doet, zijn andere servers ;)
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    sterker nog XD ik word er nu al afgegooid, m kevf, ik zal nog ff kijken of phantasy star door gaat... dus dat post ik zo wel ff

    edit // kevf, sorry, mr phantasy zal het niet doen, volgende tekst krijg ik direct als ik op xbox live klikt '' you must sign in first in order to play phantasy star universe on xbox live ''. dus denk dat het dan niet werkt
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  3. Rokkendoom

    Rokkendoom Top Notch, Baby!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 20 Beastieboy, was net bezig om die blast badge te halen om dan weer in een beast te veranderen.

    @ Siem, er zijn volgens mij 4 planeten en de guardian colony, met elk veel verschillende routes en quests. Maar het allerleukst is om met een party raid bosses gaan verslaan, waar iedereen tegen elkaar loopt te schreeuwen en niemand er iets van bakt.

    En het blijft niet bij aleen maar op "X" drukken, je kan ook Photon Arts leren en die dan gebruiken. Deze video laat wel wat dingen zien die je als laag level kan doen.

    http://www.youtube.com/watch?v=73xpfrfz_KU
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb het een aantal uurtjes gespeeld en ik weet het niet... Het is niet zo mijn ding... Opzich steekt het best leuk in elkaar, maar niet mijn ding. En als ik eerlijk mag zijn vind ik de graphics ook wel wat tegenvallen. Het hoeft absoluut geen Gears of War te zijn, daar draait het met die spellen niet om, maar doet gewoon wat verouderd aan.
    Ik reken dit spel overigens niet af op z'n graphics, dat is een bijkomstigheid :)
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben nu level 9, helaas kunnen we niet meer spelen
    Misschien morgen nog een paar uurtjes als we geluk hebben
     
  6. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me echt een leuk spel, heb er alleen echt geen tijd voor jammer genoeg :mad:
    zou maar al te graag wat tijd in zo'n mmorpg steken...

    edit. Trouwens Supremacy NL, waar woon je in Katwijk dan?
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  7. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu lvl 23 bijna 24 beast hunter. En het spel ownt zwaar :D:D:D
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    'was' neem ik aan ;)
     
  9. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is kan je tot morgen 12 uur nog spelen, als live morgen om 9 uur weer online is
    En aangezien ik morgen vrij heb:p
     
  10. primevest

    primevest Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt 24 novber uit .. 1 maand later dan die amerikanen :mad: :mad:
    maar ik ga hem wel halen zolang je met microsoft punten per maand kan betalen :D
     
  11. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    De beta is verlengt. Je kan nu tot zaterdag spelen
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    dat meen je niet!! heb m net verwijdert, moet echt meer op gaan letten :mad:

    ach... kga de game toch niet kopen, dus geen moeite voor mij, maar als ik m erop opnieuw, is mijn poppetje dan verwijdert??
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Downloaden kan niet meer, demo staat niet meer op de Marketplace. Wel genaaid dat de beta verlengt is. Had em vanochtend al verwijderd in de illusie dat de beta voorbij was. Meer dan jammer is het niet, want ik vermaak me nu heel goed met Lumines
     
  14. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is bijna zover. Het spel is bijna uit. Ik ben nog erg aan het twijfelen om het spel te kopen. Puur voor de offline. Maar ik las dat je minimaal 40 uur bezig bent. Als dat zo is is het cker de moeite waard! Is ie trouwens al ergens 'goedkoop' te preorderen?

    Edit: Ik heb net een paar reviews gelezen en gezien dat het toch een matig spel is. Dan laat ik deze RPG schieten.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Doe je netjes in 9 minuten ;)
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Globaal lezen, vooral naar de conclusies kijken en uiteraard de cijfers. Dan valt op dat het spel een matige 6 krijgt. :)
     
  17. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2 dagen te gaan voor dat het spel hier uit is. Bij Nedgame was het vorige week al verkrijgbaar eigenlijk. Begrijp niet waarom ze het niet eerder releasen.

    Weet iemand nou al of het mogelijk is om met live points te betalen?
     
  18. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    eerder in dit topic stond volgens mij iets over 800 point p/m ;), dus kan met livepoints denkik
     
  19. sixem

    sixem Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand online kunnen betalen met ms points .,.,ik heb nog steeds de twijfels dat het kan ,.,ging naar de gamesshop om het te vragen maar hij wist het ook niet,.,.,.iemand hier misschien die het al heeft geprobeerd?
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan alleen betalen met CC, staat nu ook op MarketPlace
     

Deel Deze Pagina