1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Phantom dust

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 24 sep 2004.

1. hete snikkel

hete snikkel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar kan je het een beetje samenvatten
    ik gaat niet een heel boekwerk lezen.

2. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    jeeh eindelijk een (lijkt me) goed japans spel wordt natuurlijk niet in t westen uitgebracht..vlgns mij snappen ze gewoon dat de westerse gamelijst shit is en ''we'' n slechte gamesmaak hebben. dat t gewoon n belediging is voor de jappanners als ''hun'' spel ook in t westen wordt gespeeld..allmaal otaku's denken ze dan. gelijk hebben ze..maar ja lijkt me echt een vet spel, speciaal gemaakt door aparte microsoft japanse studio. Volgens mij in dezelfde soort genre als Otogi daar hou ik wel van

3. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een arrogantie! Sorry hoor, maar als je niet eens de moeite wil doen om een paar alinea's te lezen voor iets wat je interesseert, dan ga je toch lekker weg?! |:-

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan het spel een klein beetje vergelijken met Magic The Gathering: Battle Grounds .... maar dan 10x beter ... jammer dat we nog steeds niet weten of deze game ook naar onze regio komt :mad:

5. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Nieuwe filmpjes:

klik hier

Die aktie is echt vet!Laat ze het spel hier uitbrengen!Gebeurt toch niet natuurlijk :'-(

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nog steeds geen nieuws over een europese release .. ik word depressed :'-(

7. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    deze moet ik hebben! 100% zeker ga ik deze kopen als ie toch nog in europa uitkomt.
    ik dacht dat ie in europa uit zal komen in maart. toen bleek dat die release nie voor europa was schrok ik enorm!

8. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Hijs wel gereviewed in de pu maar daar zeiden ze ook dat ie azn only was. Kapot dom want hij kreeg een 9.1 ofzo. Lijkt me echt en sw33t spelleke .

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah vroeger was ie azn only... in maart komt ie uit inde states... ik zit echt te smachten om dit spel ... gelukkig heb ik een ntsc xbox... maar een paar vrienden van me zijn ook benieuwd naar dit spel

10. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem en het spel is echt verslavend. Op sommige stukken soms erg lastig maar het hele geheel is gewoon prachtig echt een topper dus.

11. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel ziet er zeker mooi uit.. M'n buurjongen heeft hem geimporteerd en het is zeker de moeite waard. Spel is ook moeilijk maar toch vind ik dat het zich maar in een klein stukje afspeeld (Dat kaartje wat je ook bij de ingame-screen ziet (rechts onderin) is het hele gebouw waar je inzit).. en het gaat heel de tijd om de battles. De battles die je eigenlijk na een tijdje om heel eerlijk te zijn wel gezien heb.... (op verschillende eindbazen na.. want die zijn echt moeilijk.. en dus vet). ... Je moet steeds zeg maar naar buiten om te battlen.. maar daarna kom je altijd weer terug in dat kleine stukje stad. Nou weet ik niet of je daar nog een keer uitkomt want heb er zelf pas een uur of 8 inzitten.... maar waarschijnlijk zal je dan wel in een ander stuk komen waar je een beetje kan lopen/kopen enz. en je dan waar naar de battleground moet.

Wat me wel heel leuk lijkt is het op live te spelen. Want die battles zijn erg origineel en heel leuk om denk ik tegen elkaar te doen.

Maar om heel eerlijk te zijn vind ik de single player niet echt helemaal het einde. Om de simpele rede dat de gevechten gewoon heel vaak van hetzelfde zijn.

Maar dit is mijn persoonlijke mening dus.

Laatst bewerkt: 23 aug 2005

Deel Deze Pagina