Het spel ziet er zeker mooi uit.. M'n buurjongen heeft hem geimporteerd en het is zeker de moeite waard. Spel is ook moeilijk maar toch vind ik dat het zich maar in een klein stukje afspeeld (Dat kaartje wat je ook bij de ingame-screen ziet (rechts onderin) is het hele gebouw waar je inzit).. en het gaat heel de tijd om de battles. De battles die je eigenlijk na een tijdje om heel eerlijk te zijn wel gezien heb.... (op verschillende eindbazen na.. want die zijn echt moeilijk.. en dus vet). ... Je moet steeds zeg maar naar buiten om te battlen.. maar daarna kom je altijd weer terug in dat kleine stukje stad. Nou weet ik niet of je daar nog een keer uitkomt want heb er zelf pas een uur of 8 inzitten.... maar waarschijnlijk zal je dan wel in een ander stuk komen waar je een beetje kan lopen/kopen enz. en je dan waar naar de battleground moet.
Wat me wel heel leuk lijkt is het op live te spelen. Want die battles zijn erg origineel en heel leuk om denk ik tegen elkaar te doen.
Maar om heel eerlijk te zijn vind ik de single player niet echt helemaal het einde. Om de simpele rede dat de gevechten gewoon heel vaak van hetzelfde zijn.
Maar dit is mijn persoonlijke mening dus.
Laatst bewerkt: 23 aug 2005