Philips' amBX:Licht, warmte en wind

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alex V, 7 nov 2005.

1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ik geloof het ook niet erg......en sterker nog....ik weet zeker dat geen een serieuze thuis bios liefhebber op dit soort onzin zit te wachten.

blowers in je tv???????alleen het geluid dat die dingen maken moet voldoende zijn om dit soort schermen helemaal links te laten liggen......lol wat krijgen we straks...een meegeleverde mini achtbaan voor in je woonkamer voor spannende achtervolgingen :+

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Bovendien is het dus in een persbericht verstuurd, het is echt. Ik kan me ook niet voorstellen dat philips dit onbetaalbaar gaat maken. En als je kijkt hoeft het niet per se duur te zijn, een wisselende CCFL lamp kost niet zo gek veel, ventilatoren ook niet per se. Alleen al aangezien geeneen ontwikkelaar dan interesse zou hebben als het megaveel zou kosten. Dit amBX moet je volgens mij ook los zien van de tv! Ik zie er wel wat in, zeker als ze het voor een redelijke prijs op de markt kunnen zetten en genoeg backup kunnen krijgen van ontwikkelaars. Er is 4 jaar aan gewerkt, dus het is niet ff een snel ideetje.

Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Thuis wachten we nog op de gewone LCD van Philips 82 cm tot hij 800 euro is :D

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    dan zet je die ventilator tog gwoon uit :+

5. Lightsaber

Lightsaber lightsaber

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij wel "cool" tijdens het spelen ben benieuwd welke games dit gaan toepassen als het zover is

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het wel een leuk plan. Wanneer zijn ze van plan dat ding op de markt te brengen? 2007 ofzo?

7. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nu de 32pf9830 en moet zeggen dat Ambilight is echt super gaaf.
    Alleen dat met die wind, dat lijkt me dan weer niks.

Deel Deze Pagina