Klopt helemaal JP, vond het bij GT4 altijd wel leuk daqt je ook op locatie foto's kon maken Als ze die physics nu is fixen, voorlopig houd ik et wel bij mn pc wat simracen betreft GTR2 en Rfactor
zie je hem zo niet ? ik heb hem boven aangepast en zet hem hier ook nog maar even =) Zien jullie em nu wel =)?
Ziet er allemaal zeer, zeer vet uit. Heb jammergenoeg zelf geen 360/PGR3. Wat ik trouwens van de graphics van PGR3 vind, is dat alles er een beetje klinisch strak uitziet. Net een beetje te neppig, weet niet precies waar het door komt.
ja, daar geef ik je wel gelijk in. Het ziet er iets te kleurig uit zeg maar. De echte wereld is wat grauwer.
Volgensmij kan je ze gewoon van de site af halen en zelf opslaan ja. Dan is het ook wel mogelijk om ze op een USB te zetten. Je moet ze dan wel eerst naar de PGR site uploaden.
ah, dat heb je in de tussentijd weer aangepast joh. volgens mij stond er eerst wat anders. ach boeiend
het is voor het laatste aangepast op. Laatst gewijzigd door Real_Guru : 30-09-2006 om 21:54. en jou reactie was gisteren om 11:13 dus lijkt me sterk dat ik dat heb veranderd =) zOOOOOo uitgeluld ook al gaat het nergens over =)